זה המזלג של הקלאצ' , כמו שרואים בתמונה יש לו ברגליים שתי בליטות קטנות שנכנסות לתוך החורים בפלטה המרובעת שמאחורי מייסב הלחץ , במצב כזה הקפיצים לוחצים את המזלג לפלטה המרובעת והבליטות מקבעות את המזלג שלא יברח לצדדים
אצלי הבליטות האלה לא קיימות ( נשחקו עד הסוף) , אז הלחמתי ג'ולות של מייסבים שיעשו את העבודה - למה לקנות חדש אם אפשר לתקן ...
,
![]()
it's a cj8 !!! it's not for sale !!! build your own
הורכבה הקורה האחורית , היא החליפה את הריקבון הקטלני שהיה בקורה האחורית המקורית יחד עם הטמבונים המכוערים שהיו .
כמו כן נבנתה קורה קדמית שתהווה מעיין מגש לכננת , ועליה יתלבש טמבון קדמי , אוזני הגרירה הקדמיות יחבקו את השלדה מהצד החיצוני ויהיו מחוברים ע"י שני הברגים שבצד , ויחדרו את הטמבון לכיוון הצד החיצוני שלו , כך שכאשר תתבצע משיכה של חילוץ , לא הטמבון יספוג את המאמצים אלה ווי הגרירה .
תמונות :
הקורה בנוייה מברזל מכופף בעובי 5 מ"מ , חיזוק לוו הגרירה בצידו האחורי של הטמבון , פלח בעובי 10 מ"מ , על הדרך שיחזרתי את התושבות האחוריות ( הם לא יתפרקו יותר !)
קדמי .
![]()
it's a cj8 !!! it's not for sale !!! build your own
הגיע סוף סוף הסט קפיצים של נתי מפרו 4x4
כאמור סט קומפלט שכולל הכל בנוסף הגיעו גם בולם הגה + בית סטליטים שמתאים ליחסי העברה 4:10 בשביל הסרן הקדמי .
הגיעו גם הסטים של יחסי העברה לשני הסרנים ( 4:10) + קיט שיפוץ מלא לשני הסרנים .
נרכש גם ברזנט בסט טופ מרוקי ברזנטים כולל כל הפירזול וכל החלונות.
נקנתה יחידת מיזוג של רנגלר מלירן .
וגולת הכותרת זו יריעת גומי לריצפה כמו שיש באוטובוסים שמוצמדת/מודבקת אליה בתחתית שיכבה של מבודד חום דחוס .
כל השטיח הזה יהיה פריק ויגן על נוסעי הגיפ מהחום שיוקרן מהרצפה ומקיר האש .
יאללה לעבודה ................
it's a cj8 !!! it's not for sale !!! build your own
it's a cj8 !!! it's not for sale !!! build your own
הדשבורד !!!
חתחתי ב- c.n.c את האב טיפוס של הדשבורד , שעיצבתי בבית במשך חודש ויותר . האב טיפוס עשויי מ- p.v.c בעובי 2 מ"מ ,
וזה על מנת לראות שכל המיקומים של הרכיבים כמו שעונים וחורים לכפתורים ובעצם כל מה שעל הדשבורד יושב טוב ובצורה מדוייקת , כבדיקה לפני החיתוך בלייזר של הדשבורד הסופי מברזל .
לאחר בדיקות מצאתי שאני צריך לעשות קצת שינויים ברמה של כמה עשיריות המילימטר בכמה חלקים , אבל בסך הכל נראה מצויין .
הקטע פה שתיכננתי את כל הדשבורד הזה כשאני עוקב אחרי תמונות באינטרנט , ומעלה אותם לתוכנה הגרפית , ופשוט מעתיק באופן ידיני את החלקים , התמונות נפתחות כשהם מטושטשות ומפוקסלות בצורה נוראית ,
ולהצליח לדייק ברמה של עשיריות , זה לא רע בכלל.
שימו לב ש - בתא הכפפות הלשוניות הבולטות , צריכות לעבור כיפוף של 90 מעלות פנימה על מנת לתפוס את התא האחורי .
ישנה מסגרת דקה שאני מחזיק ביד , היא תהיה בעובי של 4 מ"מ , ותרותך בפיקים לצד האחורי של הדש , החורים במסגרת הזו מתאימים בול לחורים על הדש ולחורים על היחידת שעונים המתפרקת . בברזל שהוא בעובי 4 מ"מ אני
מבצע הברזות וכך אוכל לפתוח את כל הקונסולה המרכזית ולסגור אותה , ללא צורך באומים או להחזיק בקונטרה מאחורי הדשבורד , רק להבריג ברגים למקום ונגמר .
הדלת של תא הכפפות בנוייה כך שבחלק התחתון יש לה קטע שהולך לעבור כיפוף של 90 מעלות , וכך להשתלב עם הכיפוף התחתון של הדשבורד עצמו . בנוסף שם יהיה ציר מוסתר שיהווה את ציר הפתיחה והסגירה של דלת תא הכפפות
![]()
it's a cj8 !!! it's not for sale !!! build your own
בניית טמבון קדמי מפרופיל מלבני 50x100 מ"מ עובי דופן 5 מ"מ
הפלטה שחוצה את הטמבון בנוייה מברזל בעובי 10 מ"מ כאשר היא מתחברת לחורים המקוריים בצידי השלדה
בצורה הזו הכוחות הפועלים במשיכה יתחלקו לא רק על אוזן הגרירה , אלא ימשיכו לאורך הפלטה שנתמכת בשילדה
הברגים בצדדים הם בקוטר 18 מ"מ ו- 16 מ"מ , בהתאם לחורים האורגינליים שבשילדה
![]()
it's a cj8 !!! it's not for sale !!! build your own
בניית טמבון אחורי + מתקן לגלגל ספייר .
הקורה הנושאת בנוייה מפרופיל 50x100 מ"מ עובי דופן 5 מ"מ , כך גם הקורה הנושאת של המתקן הנפתח .
הטמבון מתחבר ב- 12 ברגים לקורה האחורית המחודשת של השילדה , היא בעצמה בנוייה מברזל מכופף בצורת "ח" , כאשר הפתח הוא לקידמת הגיפ כמובן בעובי של 5 מ"מ
המקורי היה 2-3 מ"מ .
הציר של המתקן בנויי מברזל עגול מלא בקוטר של 32 מ"מ , הוא ינוע בתוך הנקבה שעובי הדופן שלה 5 מ"מ
לצורך מיקום גלגל הספייר השתמשתי במתקן שהיה במקור על הדלת האחורית של הגיפ .
![]()
it's a cj8 !!! it's not for sale !!! build your own
מחר נמשיך לעדכן .
it's a cj8 !!! it's not for sale !!! build your own
טוב לראות את השירשור הזה פה,
אחד הפרויקטים היותר מושקעים והכול נעשה לבד על ידי ריקו, או נעשה לפי שירטוט שריקו תיכנן ונחתך בלייזר
הרבה בהצלחה בפרויקט מדהים ושיסתיים כבר שנוכל לטייל יחד
- זה מה יש ועם זה ננצח!
- הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם ....
במקור אמור להיות קלאץ מנופים? ושינית אותו לקלאץ הידראולי?
יפה.
קנית עוד צופה.
שמרו על קשר