חפש את צינורית הניקוז של האמבטיה שבתחתית היחידה הפנימית.
היא סתומה מין הסתם.
התחדשתי בטרופר ארוך בנזין 99.
אז כמו שכתוב בכותרת, יש רטיבות ברצפה בצד נהג. הרכב לא מאבד מים ממערכת הקירור, לכן כנראה זה מהמזגן.
למי שיש פתרון אשמח לשמוע. כמו כן ישנה בעיה בכפתור בורר המצבים של המזגן, התנועה שלו מוגבלת. גם כן הייתי שמח לדעת איך אפשר לפתור את הבעיה.
תודה לעונים.
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
חפש את צינורית הניקוז של האמבטיה שבתחתית היחידה הפנימית.
היא סתומה מין הסתם.
שמוליק טיולי ג'יפים - https://www.facebook.com/profile.php?id=100090887897260
בדוק גם מתחת לשטיח (הגדול - לא הגומי) ליד הדוושות, בצד שמאל מהן, בריצפה יש חור ניקוז
סגור עם פקק גומי + בקיר אש יש פתח עגול המיועד למעבר כבלים, גם עם אטימת פקק גומי.
יתכן וזה לא אוטם טוב ומשם נכנסת רטיבות בחורף\ברחיצה.
ודבר נוסף, הרטיבות יכולה להגיע מהחיבור לחלון הקדמי..
שמוליק.
http://shmulik.varsanno.com, היום זה כבר לא יהיה, אבל אולי מחר, לך תדע
קודם כל תודה לכל העונים.
אז ככה, את הרכב קניתי כאשר אני יודע שצד נהג ממש רטוב. והסברה הייתה שזה מנסיעה במים.
אבל מכיוון שזה לא התייבש גם לאחר שבועיים, חשבתי שזה מהמזגן. עכשיו לאחר מס' ימים של שמש טובה, הרכב יבש כבר יותר משבוע.
אני מקווה שזה באמת הייתה הבעיה{נסיעה במים}.
ועוד תיקון קטן הרכב מודל 2000 לא 1999 כמו שכתבתי.
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
טוב תעלומת הרטיבות נפתרה, הרכב פשוט היה צריך כמה ימי שמש כדיי להתייבש כמו שצריך. עדיין היית מעוניין לדעת איך לפרק את הדשבורד כדיי להגיע לבורר המצבים של המזגן, כמו שכתבתי בתחילת השרשור, תנועתו מוגבלת.
תודה לעונים.
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
שמרו על קשר