יכול להיות שהרעשים באים מהגל הינע, ולכן כשנותק אין רעש, מחיר התיקון נראה יקר גם אם מגיעם לשיפץ של האקס.
נמרוד
שלום לכולם. התענינתי בגרנד צירוקי שנת 2000 מצאתי אחד ביד 2 במחיר זול יחסית לשאר . כשדברתי עם המוכרת הנחמדה והישרה היא סיפרה לי כי יש רעשים מאוד חזקים מהסרן הקדמי ועל כן נותק גל ההינע הקדמי התיקון לפי דברי המוכרת אמור לעלות 6000 שח . היא לא יודעת להגיד בדיוק מה הבעיה רק שיש רעשים מאוד חזקים כשהסרן הקדמי מחובר..
מישהו מכיר שמע יודע על תופעה כזו? האם באמת תיקון כזה יכול להגיע ל6000 שח ?
תודה רבה על העזרה.
יכול להיות שהרעשים באים מהגל הינע, ולכן כשנותק אין רעש, מחיר התיקון נראה יקר גם אם מגיעם לשיפץ של האקס.
נמרוד
6000 שקל זה בהחלט סכום שאפשר לשפוך במוסך על "שיפוץ סרן קדמי" או "החלפת סרן קדמי". כמובן שיתכן ואף סביר שהבעייה נקודתית וניתנת לתיקון מושכל בהרבה, הרבה פחות. מהבחינה הזאת, אם אתה מוריד מהמחיר 6000 שקלים ומוכן להשקיע אותם בתיקון, אז אתה לכאורה בסדר.
אבל! רכב שכדי לפתור את רעשים מהסרן הקדמי ניתקו לו את הדרישפט = רכב מוזנח! זו הבעייה שסיפרו לך עליה, מה עוד מסתתר שם? שאולי המוכרת בעצמה לא מודעת לו?
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
יתכן שהדרייבשאפט הקדמי דפוק, אבל זה לא עולה 6000 שח ולא עושה "רעש חזק" אלא רעידות.(בכל מקרה, אם תקנה את הרכב תרצה להחליף את גל ההינע לדרייבשאפט צלבים וזה עולה בערך מחצית הסכום הזה).
הבעיה היא שכנראה יש דברים אחרים שנדפקו, ואולי הסרן עצמו נדרש לשיפוץ כפי שנמרוד ציין. כמה זמן הרכב עם דרייבשאפט מנותק? זה לא ממש בריא ל WJ..כדאי לקחת את הרכב למומחה כדי שיאבחן ויציע פתרון. ממליץ על רוק-סוליד, חברים כאן באתר.
אין ג'יפ. המצב קשה..
אבל יש אלפא, לבינתיים..
אני חושב שזה לא בהכרח אומר שהרכב מוזנח אלא שבאמת הוא מאלו שלא נסעו בשטח. לכן לא צריך הנעה קדמית - וכן, למוכרת זה לא היה נחוץ מצד אחד ו 6000 ש"ח היו יותר מדי להוציא.
זה מייצר הזדמנויות למי שיודע שאין בעיית הנעה קדמית שבאמת צריך 6000 ש"ח בשבילה.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
שמרו על קשר