תגדיל צמיגים לחתך 75 (265/75/16 = 32 אינץ'), הגבהת מתלים מתונה (2 אינץ' מספיק), בולמים טובים, מיגונים, נעילה קדמית, גילוח/עיצוב מחדש לכל מיני פלסטיקים מיותרים - ואתה תהנה. מאוד תהנה. אולי לא מפלצ תסלעים אבל ב-ALL ROUND זה יופי של אוטו.
אני רואה המון פג'רו Q משופרים בצורה מאוד יפה, האם הקינג יכול גם להיות משופר כדי להכנס לשטח אתגרי?
למה אני לא רואה "מפלצות" של קינגים אלה רק של ה Q ?
אני מחפש קינג קצר 2002 דיזל ומעוניין להכנס איתו לטיולים של עבירות בינונית קשה..
ברור לי שהרכב יעבוד שיפורים מכל הכיוונים, השאלה אם הסרן יגביל אותי?
תודה
תגדיל צמיגים לחתך 75 (265/75/16 = 32 אינץ'), הגבהת מתלים מתונה (2 אינץ' מספיק), בולמים טובים, מיגונים, נעילה קדמית, גילוח/עיצוב מחדש לכל מיני פלסטיקים מיותרים - ואתה תהנה. מאוד תהנה. אולי לא מפלצ תסלעים אבל ב-ALL ROUND זה יופי של אוטו.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
בעבירות קשה הרכב אכן מוגבל יחסית לאחרים, ולכן הוא לא בחירה טבעית - הסרן האחורי החי של פאג'רו Q, או פראדו, שלא לדבר על זוג סרנים חיים על לנדרובר או Jeep עדיפים. אז אתה רואה פחות קינגים משופרים לכיוון העבירות. הוא כן בחירה טבעית לעומת זאת למכוניות מרוץ לשטח - קטגוריה T2 במרוצי הראלי רייד בעשר השנים האחרונות נשלטת לגמרי על ידי קינגים קצרים, דוגמאת זה צביקה גז - http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2737
![]()
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
תודה רבה! אפשר לקבל השראה מהקינג של צביקה, הוא גם סגר לי את הבחירה לגיר אוטו'
המטרה זה פחות מרוצים ויותר שטח טכני של מעלות...
שלום רב
לא מדויק יש גם קינגים משופרים אתה מוזמן לראות כזה אצלי
יוסי
שלום
אפשר להפוך את הקינג לחיית שטח ההגבלה היחידה היא מהלך המתלה+הבולם עם השקעה טובה ולא זולה בכלל אתה יכול להצליח לעבור בכל מסלול קשה
בתור אחד שעבר לא מעט מעלים ומסלולים אני יכול להגיד לך את הסיבה שאתה לא רואה הרבה קינגים כמפלצות שטח כי כל חלק של האוטו הוא יקרררררר ולא נעים לצאת להנות
ואז לשלם בחלקים אם תקנה אתה תהנה (אני משוחד כי יש לי אחד ) .
"הרכב יכול להביא את האדם עד קצה הטכנולוגיה אך האדם יכול לקחת את הרכב עד קצה העולם "
שלום רב
יש פיתרון גם למהלך המיתלה והבולם ולא פיתרון יקרגם לחלקים יש פיתרון יש המון חלקים תחליפיים לרכב הזה ולא רק סיני או מקורי יש גם תיאלנדי תורכי
באיכות טובה
יוסי
בוא ונאמר ככה - מפלצת סלעים ייעודית הוא לעולם לא יהיה (למרות שראיתי כבר כמה אמיצים שאנסו קינג קצר לעלות ולעבור בהצלחה ואפילו בלי שום נזקים במקומות די מפחידים - זה כבר יותר עניין של נהג כשרוני עם שכל קטן וביצים גדולות, ופחות מגבלה טכנית של האוטו).
אבל טיולים שיש בהם גם נקודות עבירות קשה - אחרי השיפורים האלה אפשרי וחצי ואפילו בקלות. ובכל שאר הטיול - שבילים וכו' - זה באמת קינג אמיתי. אוטו שאוהב לרוץ מהר, נוח ומפנק ולא מעייף.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
שמרו על קשר