Close
מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: לא מניע!!!!

  1. #1

    ברירת מחדל לא מניע!!!!

    יש לי ג'יפ סופה היום אני בא להניע אותו פיתאום הוא לא מניע העם למישהו זה קרה?? ומה לעשות??

  2. #2
    חבר רשום יובל48's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2004
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,117

    ברירת מחדל

    שתי הבדיקות הראשונות
    1.האם יש ניצוץ
    2.האם מגיע זרם למשאבת הדלק.
    יובל
    take nothing but memories
    leave nothing but footprints

  3. #3

    ברירת מחדל

    הבעיה נפטרה הג'פ הניעה לאחר שפירקתי פלג בדקתי עם יש ניצוץ כחה הג'יפ רצה להניע והחזרתי אותו פירקתי עוד פלג בדקתי עם יש ניצוץ והג'יפ הניע למה מה היתה הבעיה??

  4. #4
    חבר רשום barak4*4's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2004
    מיקום
    בנבצרות
    הודעות
    1,069

    ברירת מחדל

    ש לי ג'יפ סופה היום אני בא להניע אותו פיתאום הוא לא מניע העם למישהו זה קרה?? ומה לעשות??
    כן, לי זה קרה פעם, לא הניע.
    ואז נזכרתי שכשנסעתי לחו"ל, בכלל פירקתי את המצבר ושמתי אותו במחסן. מה לעשות? לחבר את המצבר בחזרה :twisted: :twisted: :twisted: .

    ברצינות, :evil: , אתה רוצה עזרה? אולי תפרט קצת יותר:
    אימובלייזר?
    אזעקה?
    יש אורות כשפותחים סוויץ'.
    בבוקר?
    לאחר נסיעה?
    יש סטרטר?
    איך המגעים בקטבים?
    בן כמה המצבר?
    מה מצב הסטרטר?
    פחמים?

    תפרט, נשמח לעזור, אבל לשאלה כזאת אני יכול רק לענות: כן, פעם לא הניע.
    Statistics mean nothing to the individual

  5. #5

    ברירת מחדל

    ליפני כמה ימים החזרתי את הג'יפ מטיול יום למחרת אני בא להניע לא מניע יש סטרטר ולא מניע אין אזעקה בג'יפ וכתבתם פה שצריך לבדוק אם יש ניצוץ אז פירקתי פלג אחד נתי סטרטר ובדקתי אם יש ניצוץ היה ניצוץ והג'יפ בא להניע החזרתי את הפלג פירקתי פלג אחר עוד פעם נתתי סטרטר בדקתי אם יש ניצוץ יש ניצוץ ופיתאום הג'יפ התחיל להניע והפלג בחוץ אתם יכולים להסביר לי מה הייתה הבעיה כי אני לא הבנתי...

  6. #6

    ברירת מחדל

    כדאי לחבר שעון לחץ דלק, על מנת לוודא שהמרססים לא נוזלים, ומציפים את הסעפת בדלק.
    קיד.
    עדיף לפחד מאשר להיבהל

  7. #7

    ברירת מחדל

    אתה יכול לאסביר קצת?
    למה שעון לחץ דלק

  8. #8

    ברירת מחדל

    לאחר דימום הרכב, נשאר לחץ של בנזין בקו ההזרקה.
    במידה ואחד המרססים נוזל, לחץ הבנזין יגרום לניקוז קו ההזרקה אך תוך הסעפת.
    לכן, מרכיבים מד לחץ בטור על קו ההזרקה, מדמימים את הרכב, ובודקים האם קיימת נפילת לחץ.
    במידה ומתגלה נפילת לחץ, יש לטפל במרססים.
    בברכה,
    קיד.
    עדיף לפחד מאשר להיבהל

  9. #9

    ברירת מחדל

    קודם כל- לגבי בדיקת ניצוץ על ידי פירוק פלג- יש במנוע מודול הצתה. פירוק פלג זו דרך בטוחה לשרוף אותו (גם אם לא נשרף בפעם הראשונה- כי זה לוקח כמה פעמים).
    לגבי בדיקת לחץ הזרקה- ב"חליל" של המזרקים יש "ונטיל". אפשר לבדוק אם בכלל יש לחץ על ידי פתיחתו (אם יש לחץ דלק- יצא שפריץ רציני).

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  10. #10

    ברירת מחדל

    אז אך בודקים עם יש ניצוץ
    יוצא שפריץ רציני מי ונטיל

נושאים דומים

  1. רכב לא מניע כשמנוע חם מניע מצויין כשקר
    על ידי freedom בפורום פורום מיצובישי Mitsubishi
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 17-10-09, 21:58
  2. הג'יפ לא מניע
    על ידי kobiarava בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 25
    עדכון אחרון: 12-02-09, 22:39
  3. ג'יפ לא מניע
    על ידי nitzan בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 20-03-06, 20:10
  4. לא מניע...
    על ידי אדם בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 13
    עדכון אחרון: 27-02-05, 13:38
  5. הג'יפ לא מניע
    על ידי moriseven בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 30-01-05, 23:18

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •