יובל שלום
לא ציינת סוג רכב ולדעתי התכוונת לממסר כשכתבת "חיישן"
היום באמת משתמשים בחלק מהרכבים במינוס ממחשב הרכב שעובר דרך כפתור ההפעלה לממסר שמאפשר לפלוס שמגיע לממסר להפעיל את סליל המדחס .
המינוס הוא גם הגנה חשובה - אם חסר גאז אם המנוע מתחמם אם הטרמוסטט לא תקין או מזהה תקלה אם כפתור ההפעלה לא תקין מפלי מתח ...להמשיך ?
- מינוס קבוע במקרה זה יפעיל קבוע את המדחס ללא הגנה עד הקפאה 4 מעלות וללא יכולת להפסיק אותו
אם תכריח מינוס מכפתור או מהגוף לא יפעלו המאווררים והמדחס ייהרס
אנחנו לא מוסך וממליץ לך לפנות למוסך שאתה מכיר או אם תתקשר אפנה אותך למוסך באזור שלך שמכיר את סוג הרכב
ניר גרינולד
http://www.greenvald.co.il
שמרו על קשר