Close
מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8
  1. #1

    ברירת מחדל הקשחת הגה כח?

    סוף סוף חזר המזגן בויטארה שלי ואיתו גם ההגה כח, הוא רך/קל מדי לטעמי.
    האם ניתן להקשיח אותו?
    תודה.....

  2. #2
    חבר רשום ישי.פ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2006
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    1,241

    ברירת מחדל תגובה: הקשחת הגה כח?

    ניתן לשנות את קוטר "הפולי" המניע של המשאבה לקטן יותר.
    (לא הייתי נכנס לזה)

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה: הקשחת הגה כח?

    יש בורג כיוון אבל צריך לדעת מה עושים שם, הוא משנה את העבודה של התיבה עצמה נמצא בחזית של התיבה מעל היציאה של הזרוע בחלק העליון. בורג מינוס. אם אתה לא יודע מה אתה עןשה בדיוק עדיף שתתן לבעל מקצוע להתעסק בזה. יכול להביא למוות קליני של התיבה וחבל

  4. #4
    חבר רשום lior_b.s's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2005
    מיקום
    צפון
    הודעות
    1,286

    ברירת מחדל תגובה: הקשחת הגה כח?

    הבורג הזה מיועד לצמצום חופש כתוצאה מבלאי טבעי לא?.. אם סוגרים יותר מידי מביאים לשחיקה מוגברת..
    תגדיל צמיגים ההגה יתקשה
    3 ניבות והספירה עוד לא הסתיימה..

  5. #5

    ברירת מחדל

    אז אני אוותר ואתרגל בנתיים,
    צריך להיות פחות אלים כנראה....

  6. #6

    ברירת מחדל תגובה: הקשחת הגה כח?

    ליאור תפקידו של הבורג הוא כיוון התיבה בעת הרכבה אחרי פירוק שלה אם לטיפול ואם לשיפוץ. הוא בהחלט יכול לגרום לשחיקה מוגברת ובגלל זה כתבתי שעדיף לתת למישהו שיודע מה הוא עושה. אגב לפותח השרשור, בדקת חופש בתפוחים ומוטות מקשרים? יכול לגרום להרגשת היגוי לא יציב בגלל חוסר יציבות של כל מערכת ההיגוי. כנל גם הקופלונג במוט ההגה לתיבת הכוח וחופש בזרוע פיטמן. בקצה בקצה הייתי בודק גם נאבות וקינג פינים. מניסיון עם שתי ויטארות שאחת מהן עדיין משרתת אותי, ההגה הוא מעולה ומתקשר מעולה אם המערכת תקינה

  7. #7
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,940

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי 8ball צפיה בהודעה
    יש בורג כיוון אבל צריך לדעת מה עושים שם, הוא משנה את העבודה של התיבה עצמה נמצא בחזית של התיבה מעל היציאה של הזרוע בחלק העליון. בורג מינוס. אם אתה לא יודע מה אתה עןשה בדיוק עדיף שתתן לבעל מקצוע להתעסק בזה. יכול להביא למוות קליני של התיבה וחבל
    זה יכול להביא גם למוות קליני של הנהג.
    כיון לא נכון של בורג העומס יכול לגרום להיתפסות התיבה ואתה לא רוצה שזה יקרה לך בכביש.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  8. #8

    ברירת מחדל תגובה: הקשחת הגה כח?

    ,ולכן חזרתי והדגשתי, לבדוק קודם תקינות מערכת ההיגוי, ולאחר מכן לתת לבעל מקצוע שמבין לעשות את ההקשחה. במקרה ולא היה ברור אני מתנגד באופן מוחלט לכיוון עומס יתר על התיבה פשוט כי כמו שכתבתי, במידה וכל התפוחים ומוטות הקישור תקינים ולא שחוקים ההגה בויטארה הוא מעולה. מגיב מצויין ונותן פידבק מעולה. אישית לטעמי ההגה הטוב ביותר מבין כל הרכבים בהם נהגתי. אבל זה כבר עיניין של הרגשה אישית

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •