ניתן לשנות את קוטר "הפולי" המניע של המשאבה לקטן יותר.
(לא הייתי נכנס לזה)
סוף סוף חזר המזגן בויטארה שלי ואיתו גם ההגה כח, הוא רך/קל מדי לטעמי.
האם ניתן להקשיח אותו?
תודה.....
ניתן לשנות את קוטר "הפולי" המניע של המשאבה לקטן יותר.
(לא הייתי נכנס לזה)
יש בורג כיוון אבל צריך לדעת מה עושים שם, הוא משנה את העבודה של התיבה עצמה נמצא בחזית של התיבה מעל היציאה של הזרוע בחלק העליון. בורג מינוס. אם אתה לא יודע מה אתה עןשה בדיוק עדיף שתתן לבעל מקצוע להתעסק בזה. יכול להביא למוות קליני של התיבה וחבל
הבורג הזה מיועד לצמצום חופש כתוצאה מבלאי טבעי לא?.. אם סוגרים יותר מידי מביאים לשחיקה מוגברת..
תגדיל צמיגים ההגה יתקשה![]()
3 ניבות והספירה עוד לא הסתיימה..
אז אני אוותר ואתרגל בנתיים,
צריך להיות פחות אלים כנראה....
ליאור תפקידו של הבורג הוא כיוון התיבה בעת הרכבה אחרי פירוק שלה אם לטיפול ואם לשיפוץ. הוא בהחלט יכול לגרום לשחיקה מוגברת ובגלל זה כתבתי שעדיף לתת למישהו שיודע מה הוא עושה. אגב לפותח השרשור, בדקת חופש בתפוחים ומוטות מקשרים? יכול לגרום להרגשת היגוי לא יציב בגלל חוסר יציבות של כל מערכת ההיגוי. כנל גם הקופלונג במוט ההגה לתיבת הכוח וחופש בזרוע פיטמן. בקצה בקצה הייתי בודק גם נאבות וקינג פינים. מניסיון עם שתי ויטארות שאחת מהן עדיין משרתת אותי, ההגה הוא מעולה ומתקשר מעולה אם המערכת תקינה
,ולכן חזרתי והדגשתי, לבדוק קודם תקינות מערכת ההיגוי, ולאחר מכן לתת לבעל מקצוע שמבין לעשות את ההקשחה. במקרה ולא היה ברור אני מתנגד באופן מוחלט לכיוון עומס יתר על התיבה פשוט כי כמו שכתבתי, במידה וכל התפוחים ומוטות הקישור תקינים ולא שחוקים ההגה בויטארה הוא מעולה. מגיב מצויין ונותן פידבק מעולה. אישית לטעמי ההגה הטוב ביותר מבין כל הרכבים בהם נהגתי. אבל זה כבר עיניין של הרגשה אישית
שמרו על קשר