אני בטוח.
אשמח להצטרף.
מוכן להיות ממונה אמצעי חילוץ (חוץ מכננת) ואמצעי תאורה.
אלך על המסלול הבינוני.
אם יקרה נס ויסתדרו הצמיגים החדשים תוך שבוע, אשמח לשנות את תנאי השירות לקשים יותר.
בלילה מעדיף בינוני.
שלמה מרבאום, עו"ד - ביטוח נזיקין - תאונות דרכים ובשטח
03-6883445
כבוד בית המשפט!! בשישי לשישי....
http://www.frequency.com/video/video/8370619
עדיפות למסלול אטגרי אך לא משהו שיצריך לשבור את הרכב כמובן....אני בפנים!!!
תומר, המשלט זה בהגדרת המסלול הקל, לא?![]()
אני הייתי רוצה לבוא אבל אני מסיים מילואים, זאת אומרת אני אעשה החלטה של הרגע בהתאם למצב העייפות...
יש דרישות מינמום למסלול הקשה?
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
תלוי בתוכניות לסופ"ש אבל אם יסתדר אני אשמח, בלילה מעדיף בינוני.
אנא עארף....בפעם הקודמת שיצאנו בקבוצה גדולה מאוד לעשות על האש, היה מי שטען שהמשלט "מאוד אתגרי וקשה", חישב חישובים מבעוד מועד, שרטט מפות טופוגראפיות, שלח משלחות לבדיקת ריכוזי המינראלים בקרקע, רכש סט BF חדשים בהזמנה מיוחדת, החליף שמן בדיפרנציאלים, הודיע בבית שיתכן והפעם לא ישוב, הודיע בYELLOW במסילת ציון שיתכן שהפעם הם יצטרכו להצטייד מבעוד מועד במים מינראליים וופלים שלוש בעשר, חיזק את המיגונים, הזמין תצלומי אוויר של השטח וערך תחקירים מפורטים מבוססי יוטיוב- ולכן ניכס לעצמו את המשלט, הוציא קבוצה במיוחד כדי לתקל את המסלול האתגרי מבעוד מועד - וכיו"ב. אין לי בעיה עם "דירוג האתגריות", איש הטוב בעיניו יעשה ואני לא ממש רואה את עצמי כחלק מהקבוצה שקובעת את גודל האשכים לפי מספר הפעמים שעלית את הנסתר עם כיסוי עיניים, צלב אחד שבור וראש של צב לוחץ בתחתונים - אבל בהחלט יש לי בעיה עם נקיטת הבעלות על מסלול וה"איסור" על הגעה אליו.
אלמנט החושך בהחלט מוסיף לקושי.
מה שרואים ביום לא רואים בלילה (אני למשל, בקושי רואה משהו ביום, אז בלילה?...).
זאת אומרת שהמסלול ה"קשה" צריך להתחיל הרבה יותר מוקדם (בוודאי לנוכח ההיענות המוגברת. חתיכת שיירה זו תהיה) כדי לחבור לזבח המסכם ביחד עם כל שאר משתתפי השמחה. וזה חוץ מהסיפור שאני מתכנן להוציא מזה.
ואם כבר דאחקות על אותו גנרל שמתכנן מבצעים צבאיים מורכבים, הוא לא בדיוק טעה/שגה כשהלך לעשות סיור מקדים לפני שהוא מוביל קבוצה של אנשים שהוא לא מכיר למסלול שלפחות בעיניו נחשב לקשה ובעייתי. האמת? אני מאוד מעריך את זה.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
ע"מ לא להלהיט את הרוחות נסכם ונאמר שכדי לצאת למסלול ה"קשה" מומלץ בחום להכיר את המסלול מראש
פככככככ
זה גברים זה ?
מי שגבר עושה הכל הפוך !!!
קודם כל מפרקים כמה גושי אנטריקוט על המנגל ,דופקים את הראש עם אלכוהול ועולים את המשלט ברוורס בלי פנסים ומכוונים.
מי שמגיע למעלה ראשון מקבל מברלי כיסוי גלגל מתנה.
אני בפנים (לא הפוך...)
borderline velocity disorder
נגמרו כיסויי הגלגל.
המקסימום שאני יכול להעניק זה למזוג כוס של מקאלן (שווה, כדאי לכם).
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
תרשום תרשום,
בפנים 2 רכבים, בלילה מסלול בינוני.
שני מטיבי לסת במלוא מובן המילה והמשמעות ................
לנוכח ההיענות מומלץ למארגני המפגש לבחור מקום מרווח מאוד לחינגא בסוף הטיול...
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
למה לפני מבחן?
כוסאוחתוערס!!!
מנהל מכירות רשתות בחברת GO NATURE
www.gonature.co.il
תמיד אתה לפני מבחן...
צריך גם קצת שטח לנפש. ואיזה סטייק ובירה לבטן.
תלמד יותר קשה בשלישי וברביעי, ובחמישי תתייצב. שמור לך מושב ימני בסופה (תתנהג יפה, גם מושב שמאלי)
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
מבטיח שאני אשתדל ללמוד קשה
(אולי אפילו אני אבין דבר אחד או שניים...)
מנהל מכירות רשתות בחברת GO NATURE
www.gonature.co.il
שמרו על קשר