חפש לקנות צמות.
לא חושב שזה פרוייקט ראלי מבחינת המורכבות והעלות.
אולי אפילו לקנות ולחדש אותם לפני ההרכבה.
מחפש המלצה לחשמלאי שיכול לקלף את כל מערכת החשמל ולהתקין מחדש.
חפש לקנות צמות.
לא חושב שזה פרוייקט ראלי מבחינת המורכבות והעלות.
אולי אפילו לקנות ולחדש אותם לפני ההרכבה.
אין חלק מכני שלא החלפתי כבר: החל משיפוץ מנוע, רדיאטור משופר, טרנספר, סטרטר, אלטרנטור, מדחס מזגן, מחשב, מפלג, קואיל, משאבת דלק מנועים לחלונות ועוד, אני מוכן גם לקנות צמות חדשות ולהחליף רק שלא יבגוד בי :-)
שנת ייצור ?
יורם, יש תקלות ספציפיות או שזה הקדם תרופה למכה?
צמות יש באוטו הזה מפה ועד טימבקטו.
כדאי לצמצם לאזורים ספציפיים
שנת 95 מנוע 4 ליטר
לדעתי יש בעיות חשמל בין המחשב למנוע, מדומם לפעמים, אפילו תוך כדי נסיעה. נהנה ממנו מאד כשהוא נוסע :-)
יש מיכל מים 70 ליטר עם משאבה חשמלית, 2 נעילות ARB, טרנספר 5 מצבים, הגבהות, דריישפטים חדשים מחוזקים, גנטים חדשים עם אופסט צמיגי שטח מלא, גגון, מתקן לגלגל רזרבי 2 פגושי מתכת בקיצור מושלם לטיולים, נשאר רק החשמל שצריך לעבור חידוש
ומתניע מיד?
כשהוא לא חולה מתניע מייד ובקלות
אם יש את ה"נתק" אז לוקח בין כמה שניות לחצי שעה מנוחה/נסיונות והוא מניע שוב כאילו כלום לא קרה ונוסע כמו גיבור
זה יכול להיות גם חיישן מסויים או אפילו מכיוון הדלק.
אני ממליץ לך לנסות לתחקר את התקלות ולצמצם חשודים.
להחליף צמה ולגלות בסוף שזה היה חיישן יהיה סתם מתסכל.
נסה לנדנד את החוטים של הצמות.
שים לב אם אתה מאבד למשל חשמל מלוח השעונים.
לנסות להוציא קוד תקלה כשלא מניע.
כל החיישנים הוחלפו
אין בעיה בלוח שעונים
זה שהם הוחלפו לא אומר שהם תקינים.
נסה להחליף עם חבר חיישן קראנק.
סער
תחזיק פלאג תקין ברכב.
כשאתה מדומם ולא מניע, חבר את הפלאג חיצונית לאחד מהחוטים, שים מצלמה מהטלפון עליו ובדוק אם יש ניצוץ.
שלב א׳ תדע אם זה באמת חשמל.
מאחר ויש לך מנוע כמו של סופה, כולל מערכת הדיאגנוסטיקה מדור ראשון, הייתי מתיעץ עם שמיל למשל.
הוא יודע לדבר באותה שפה עם המחשב שלך.
אם היה לך רכב משנת 96 ומעלה הייתי יכול לסיע בעצמי עם מחשב דיאגנוסטיקה...
שמרו על קשר