ממיר 200W עם גרלנדה של 3-4 נורות PL של 24W
זה בתנאי שיש רכב נוסף וכבלים לגיבוי או שהרכב ידני וחונה בירידה.
אהלן.
אני רוצה לקנות מערכת תאורה לשטח וישנן כל מיני אופציות בשוק.
רציתי לשמוע מנסיון של החברים כאן מי משתמש במה ולקבל המלצות ממכם.
הדרישות הן שזה יהיה מוצר מהארץ עם אבא ואמא, מוכן לעבודה בלי צורך בהתעסקות, עם יכולת הארה של מאהל לילה בשטח.
אשמח להמלצות.
תודה.
ממיר 200W עם גרלנדה של 3-4 נורות PL של 24W
זה בתנאי שיש רכב נוסף וכבלים לגיבוי או שהרכב ידני וחונה בירידה.
יש לי הצעה אידיאלית בשבילך אם כי לא זולה,[השקעה חד פעמית ארוכת טווח,כ450 שח] המוצר תוצרת אלקטרה נרכש "בארכא" . אבל- משועבד ממיר 12/220 .
זרקור לד שטוח40-30ס"מ, 50 W ,תאורה היקפית מרחבית עוצמתית לבנה מעל 180 מעלות עם אפשרות לסובב מיד לצד השני,החשוך יותר.
חסל סדר כבלים וג'רלנדות.
מאחר ואיני מסתדר עם העברת תמונות לפורום-לא יכול להראות לך. יש תמונות בפייסבוק.
מוזמן להתרשם בלילה
only in a jeep
אם אתה רוצה מוצר ישראלי אז יש לך את זה:
http://nightorch.co.il/
קצת יקר אבל עושה רושם של מוצר איכותי.
ראה פה....
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=76290
שבת שלום![]()
מצטרף להמלצה של Balmog לגבי Nightorch..קניתי לאחרונה אחד כזה.
מוצר מפזר אור לשטח רחב (מעולה לעבודה על הג'יפ בלילה...) ולפי האיכות הכללית (לדים, כבלים, תפרים ומחברים) נראה שהוא תוכנן כדי להאריך ימים..
תכונה נחמדה היא לחבר אותו למצבר של אופנוע אם הג'יפ לא בסביבה (מגיע עם תקע מצית ועם "קרוקודילים" למצבר)
ב 20 שנות טיולים שלי נצברו בארסנל תאורת השטח שלי כבר כל מיני מוצרים... החל מעששית נפט (שהסריחה את כל תא הנוסעים כששכבה על הצד...) מכשירים נטענים (תדיאור וכו' שלא מחזיקים יותר משעתיים - שלוש..) גרילנדות מנורות פלורסנט (שנחלשו משימוש לשימוש עד שמתו) ומנורת גז (שחיה עד עצם היום הזה אבל מחייבת מלאי בלונים זמין בג'יפ ומתאימה לתאורה נקודתית) - ונראה שמצאתי פתרון סופי לעניין.
אשמח להשאיל לך לטיול כדי שתוכל להתרשם...
זאת התמונה. פירוק והרכבה פחות מ2 דקות,מגיע ללא חוט זינה ומפסק [אני הרכבתי,יש מאחור קופסת חיבורים]
מורכב על מוט המאפשר צידוד 360 והגבהה על ציר גוף התאורה[מסגרות אלמנטרית]
כאמור בהודעתי הראשונה- משועבד ממיר 12/220
![]()
only in a jeep
גילוי נאות-אני פיתחתי וחברתי מייצרת "פס-אור": גירלנדת לדים גמישה באורך 5 מטר המחוברת לכבלי חשמל באורך 5 מטר נוספים עם חיבור לשקע מצית או למצבר. הפס גמיש, עמיד בגשם קל משקל ותופס מעט מאד מקום. ניתן לרכישה ב"גתוס", "איש-שטח" "פרו-ג'יפ" ואצלי. הפס מאיר באור בהיר שטח רחב ונמצא גם בשימוש הצבא. ניתן להשאירו דולק כל הלילה בלי לרוקן את מצבר הרכב.
יש לך גם את זה :
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=71606
יש את המוצרים אללו נראה פתרון טוב
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw...s+12v&_sacat=0
עידו
ממליץ גם עלNightorch , המפתח של המוצר גם חבר הפורום ...http://www.nightorch.co.il/
ההתרשמות שלי - אמנם קצת יקר , אבל מוצר עמיד מאוד , ונותן את הסחורה .
גילוי נאות - אין לי קשר עיסקי אליו , אבל מכיר אותו מהפורום.
![]()
היה דיפנדר 110 - הגיע האנטר 2009...
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
גילוי נאות - אני חבר הפורום, אותו הזכיר אמיר ב.א. שתי הודעות במעלה שרשור.
בנוסף למה שכבר נאמר, לגביי הנייטורץ:
צריכת זרם של 0.45 AH . כלומר נמוכה מאוד, אחריי עשרות לילות עם הנייטורץ מחובר למצבר הרכב מעולם לא היה מצב של קושי בהנעה.
גודל הערכה כולה מקופלת הוא כשל שקית חלב.
מבחינתי ההשיג הגדול הוא לאחר ששני חברים שעושים בעצמם כמעט הכל, עברו לשימוש בנייטורץ ומרוצים.
אמיר
Sent from my XT910 using Tapatalk 2
كل كلب بيجي يومه
ואת הכי חשוב שכחתי לרשום.
תודה לחברי הפורום על ההמלצות על הנייטורץ.
זה המבחן האמיתי.
Sent from my XT910 using Tapatalk 2
كل كلب بيجي يومه
אני אישית מעדיף תאורה המתבססת על גרילנדה עם כמה מנורות קטנות ולא על תאורה של פנס אחד חזק שיוצר מקור אור חזק מאוד הבולט בשטח.
לטעמי כשיושבים בטיול אין צורך באור יום או בתאורת רחובות- אלה בתאורה נעימה שתאפשר התנהלות נוחה שלא תפגע בחוויה של הטיול עצמו...
כמובן שעדיף לד- חוסך חשמל, עמיד לאורך זמן- אבל לא זול.
רוב המוצרים הקנויים בקונספט הן רצועות ייחסית קצרות, כך שלא ניתן לפרוס את התאורה על שטח רחב.
אני אישית משתמש בגרילנדה שבניתי לבד, מבוססת על נורות ברקס 12V הכי פשוטות.
ניתן להחליט כמה נורות להפעיל - כשאוכלים אני מחבר 5-6 ולאחר מכן גג 2 כי לא צריך יותר.
השכלול הוא בבית הנורה שמתפרק ע"י מחבר מהיר.
אותו מחבר משמש אותי גם למקרר וגם למשיכת מתח מהמצבר, כש שמאוד נוח להסתדר בשטח ולהאריך תאורה או לחבר את המקרר.
המחיר כמובן אפסי. ניתן לקבוע אורכים ולהתנהל עם הכבלים בנוחות מירבית.
אמינות גמורה.
החסרון שהנורות ייחסית ללד זוללות חשמל,
אני משתמש במצבר שני לטובת תאורה ומקרר אז אין פחד לגמור את המצבר.
ברכב יש גם גרילנדה 220V עם ממיר וגם פרוג'קטור 220V - שניהם משמשים בעיקר לעבודות מנהלתיות ולא בטיולים.
כאב עובר ושב ...
פנס היצף LED- 40 דולר באיביי, משלוח חינם. מותקן אצלי על המתקן של הגלגל הרזרבי. כבר עבד לילה שלם בלי לרוקן מצבר
http://www.ebay.com/itm/4INCH-18W-CR...-/161040274976
משתמש ב NIGHTTORCH למעלה משנתיים, המוצר מדהים. מאיר באור חזק והופך לילה ליום, צריכת חשמל נמוכה, תאורה חזקה מוצר משובח לכל הדעות.
בבדיקה שלי לאורך זמן ובשימוש אינטנסיבי, של לפחות אחת לשבועיים, המוצר עדיין כמו חדש. לא מתבלה ולא נפגעת איכות השימוש וההנאה. ללא ספק מוצר איכותי, שתוכנן היטב לעבוד לאורך זמן רב.
עובד גם עם סוללה קטנה של מע' האזעקה או של הג'יפ החשמלי של הילדים ...
נושא שלא עלה פה עד כה הוא שניתן לשרשור מספר גרילנדות כאלה ולהאריך לפי הצורך... ובכך להגדיל את שטח התאורה וההיצף.
בדרך כלל 3 יח' כאלה מכסות מאהל של 10-14 רכבים עד שאין איפה להסתתר בחסות החשיכה ...
והכי חשוב, לי יש אחד באדום ...
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
שמרו על קשר