Close
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 27
  1. #1
    חבר רשום
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    בעבודה - כל יום כל היום.
    Posts
    1,266

    Default סוזוקי סמוראי - רכב שטח למתחילים ? להשאר או להמשיך ?

    כרגע אני עומד בפני צומת לגבי הרכב.
    המטרה : רכב שטח ברמה טובה שיכול לשמש ליומיום בשנים הקרובות.

    הנתונים שיש :
    סמוראי 89 סגור עם בודי מצויין מנוע יחסית חלש (גם דופק) .
    הושקעו בו 10 אלף שקל (בעבודה עצמית) אחרי הקניה על כל מיני תוספות ושיפורים (נעילה אחורית,מיגונים,מושבים,אזעקה+נעילה מרכזית,החלפת/שיפוץ כמעט כל החלקים הנעים/מייסבים של כל הגלגלים,דריישאפטים וכו').
    הרכב במצב מכאני באמת מצויין, חוץ מהמנוע.

    מעל ל 30 אלף שקל לא ישלמו לי עליו (אני ריאלי).
    תקציב נוסף: עד 5000 ש"ח .

    אופציה א':
    להחליף מנוע (לחדש וחזק יותר :twisted: ) עבור עוד סחיבה בכביש בעיקר וכח זמין בשטח.
    לשדרג מערכת מתלים (סגנון נקסוס למשל) לנוחות בעיקר בכביש ועבור מהלכי מתלה בשטח.
    פגושים חדשים חזקים.

    אופציה ב':
    רכב אחר ברמה יותר גבוהה של נוחות בכביש ועבירות בשטח.
    הכי חשוב שידרוש בערך אותו כסף בשוטף (דלק+תקלות/שיפורים) .
    הרכב צריך להיות קצר . מה לעשות - שונא ארוכים .

    כעקרון מה שמפריע לי באוטו זה הבעיות שלו בכביש יותר מאשר בשטח .
    הלב אומר להמשיך עם מה שהתחלתי ולהמשיך לשפר אבל יכול להיות שאני טועה פה וחבל להשקיע כל כך הרבה ברכב כזה .
    תודה על הסבלנות :wink:

  2. #2
    חבר רשום tomer s's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    דרום
    Posts
    1,064

    Default

    "סוס מנצח לא מחליפים"...גם אם הוא קצת חולה לפעמים...ולא הכי נעים הליכות(נסיעות) :wink: :wink: :wink: אחחחח איך מילואים יכולים לערער את נפשו של האדם 8)
    עידן גם אני חושב שתשאר עם האדום שלך ותהפוך אותו לנקסוסון קטן :twisted: :twisted:
    מפיץ מורשה כליי עבודה "בוש" "סיגנט" "שטל"
    נעלי "רד-בק" מכונות שטיפה של "קארשר" וצבעיי נירלט

  3. #3
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    מרכז
    Posts
    5,648

    Default ---

    מה יש לנו כאן?

    סמוראי.
    -רכב שאותו אתה מכיר עד לרמת הבורג וספציפית את האקזמפלר שלך.
    -רכב שצריכת הדלק שלו יכולה לבייש הרבה פרייבטים חדישים.
    -רכב שטח! ושד לא קטן בו! בחיים לא אזלזל ביכולותיו של הסיקס קטן המימדים היפני...
    -רכב אמין. במיוחר לאחר מגוון הטיפולים שהשקעת בו.
    -רכב במצב בודי ומכני (פרט למנוע קצת עייף), לא פחות ממצויין כפי שציינת, ואני אכן מאמין שכך.


    השיקול הוא למכור אותו, בתקווה שבמחיר כמה שיותר גבוה, כאשר 30K הוא מחיר גבוה מאוד לקניה, אך לך כמוכר, נראה (ובצדק) הוגן.
    אני לא מבין במחירוני סמוראי וכו', לכן לא אכנס כאן לכמה סביר להניח שתקבל עליו.

    -----------------------
    נצא מנקודת הנחה, שמכרת אותו ב30K. מחיר יפה לכל הדיעות.
    ל30K, הוספת את ה5K שציינת שביכולתיך להוסיף לקניית רכב אחר.

    -הגענו לסכום נכבד של 35K.-

    ב35K, תוכל להביא סופה טובה, או סיקס מצויין.
    אממה, אתה רוצה רכב עם צריכה זהה לשלך. אי לכך, הנ"לים יורדים מאופציית הרכישה.

    מה שמשאיר אותך תכל'ס בלי יותר מדיי אפשרויות
    -דייהטסו פרוזה
    -סמוראי חדיש יותר (אני בטוח שלא בזה אתה מעוניין...)
    -ויטארה ממודל ישן (לדעתי האופציה שעונה לך על רוב הדרישות אם לא על כולן.)
    צריכת הדלק בויטארה היא לא גבוהה, הויטארה נהנית מאותה אמינות יפנית שהסמוראי נהנה ממנו (כמובן, תלוי ברמת האחזה של המוכר והבעלים הקודמים)
    כמו כן ויטארה היא רכב נוח בהחלט!
    וגם, ויטארה, עם כל החזות ה"מדרכתית" שלו, הוא עדיין רכב שטח, ובהחלט בעל רמת עבירות טובה, ועם קצת שיפורים, יכול להפוך לבונבון.


    לסיכום
    אני מבין לגמריי את הדילמה שלך, ואני יכול לאמר לך את הדבר הבא.
    אם אתה לא רואה את הסמוראי אצלך לפחות עוד שנה שנתיים, בהחלט תמכור ותשתדרג.
    עשה מה שהלב אומר לך, כי זה רכב בסה"כ, ומרכבך אתה אמור להינות. לא הוא ממך.

    כסטודנט/כאדם ללא הרבה כסף
    הייתי שוקל ברצינות לעבור לויטארה על מנת לקבל את הנחות היום יומית שאליה אתה שואף להגיע.

    כל מה שאמרתי על ויטארה או סמוראי, הוא מנסיוני האישי בלבד
    יכול מאוד להיות שאני טועה בהנחה זו או אחרת לגביי אחד מהרכבים ואולי שניהם.

    בכל אופן
    אחזור על מה שאמרתי
    לך לפי מה שהלב אומר.
    אם תשאיר את הסמו, אחלה, תמשיך לתת לו בית חם ואוהב.
    אם תמכור אותו, אתה פותח בפניי עצמך דלת חדשה לקניית רכב.


    שיהיה בהצלחה עידן.


    -ארז 8) -

  4. #4
    חבר רשום
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    אילת
    Posts
    255

    Default

    פעם איש עשיר, שעשה את הונו בבורסה, אמר לי שהסוד להצלחה הוא נשימה ארוכה. מי שאין לו תמיד מפסיד.
    5000 ש"ח תוספת למחיר המכירה של הסמוראי זוהי נשימה מאוד קצרה.

  5. #5

    Default

    אם התחילו במשלי בורסה (לא שאני מבין בזה משהו, אני רק יודע לצטט), אז אמר מישהו אחר, שהבורסה היא כמו סקס- צריך לדעת מתי להיכנס, מתי לצאת, לשמור כל הזמן על נזילות, ולהיזהר שלא אתה זה שנדפק... לא סתם אני מצטט.
    נכנסת כשהתנאים היו נכונים מבחינתך לקנות סמוראי. עכשיו הגעת למצב שהוא לא מספק אותך, או לפחות אתה יודע שהוא לא יספק אותך בטווח מסויים קדימה. זה הזמן לצאת, לפי דעתי, כי כל השקעה מעכשיו היא כבר השקעה שאתה יודע שתהנה ממנה זמן מוגבל. לגבי הנזילות- 5000 שקל תוספת זה ממש לא הרבה. וגם 30 אלף על סמוראי 89 עם מנוע לא טוב, זו הערכה אופטימית. אז תוודא שאתה יודע באמת מה יהיה לך נזיל, ומול זה תבחן את האופציות. ובשביל לא להידפק- תבדוק שאחת מהאופציות שיש לך במחיר שיהיה לך, באמת תתאים לך. אם אין לך כסף למה שעונה על הדרישות שלך, או אם הדרישות שלך לא שונות ממה שיש לך עכשיו (ויטרע וסמוראי זה כמעט אותו דבר), אבל תגלה את זה רק אחרי המכירה... נדפקת.

    בכל מקרה, לדעתי, ג'יפון לא יכול להיות רכב שטח לשנים ארוכות. מתישהו מגיע הזמן לעלות כיתה מג'יפון למשהו אמיתי. מתי זה יקרה אצלך? רק אתה יכול לדעת.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  6. #6

    Default

    אני גם חושב שאתה אופטימי מאוד עם 30K עם מנוע בעייתי, אבל זה לא חשוב. מה שכן חשוב זה שאין לך שום אופציה ריאלית אחרת בטווח המחירים הזה, תחת ההתניות שלך. לכן, הדבר ההגיוני לעשות זה למכור ולחסוך לג'יפ נורמלי יותר, לחיות עם פריווט שנה או משהו כזה. מאחר ובין ג'יפים והגיון הקשר הוא קלוש בהחלט, עדיף לך להשאר עם הרע המוכר ולנסות לחסוך לרע חדש, משהו שאתה יודע שאתה באמת רוצה (דיפנדר, דיסקו, פאג'רו, מה שלא יהיה שאתה רוצה).

    לגבי האופציות, אני הייתי הולך על שינוי המנוע במקומך, לא המתלים. למה? כי גם האוטו שלי, עם צמיג גדול בהרבה ומערכת רכה בהרבה עדיין לא נח, אלא אם אתה משווה אותו לסמוראים. יחסית לכל רכב חצי אנושי, הוא עדיין קשה. יתרה מכך, המנוע שלך כבר בעייתי, אז אין לך למה לפתור בעיה שלא קיימת (מערכת המתלים) בפרט כשידוע לך שאתה לא יכול להגיע לתוצאה סופית טובה באמת. יש לך בעיה אמיתית (מנוע), לכן שים אותה ראשונה בסדר העדיפויות. שלא להזכיר שמערכת מתלים כמו שלי עשויה להיות זולה מאוד, אם אתה רק מוצא קפיצי CJ בחינם ובולמים בזול (צריך עזרה, תגיד).

    השורה התחתונה שלי היא שאסף אמר את זה הכי נכון. מיצית את הרכב. הגיע הזמן לעבור הלאה, השאלה היא האם אתה מסוגל לשלם את המחיר למעבר הזה (ירידה לפריווט לשנה)?

  7. #7
    חבר רשום k2000's Avatar
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    ליד היונימוג בחקלאית
    Posts
    345

    Default

    עידן כמו שאמרו קודמי 30 אלף זה אופטימי מידי
    לאנשים לא אכפת כמה הרכב מושקע נקודה.

    ומצד שני כל עוד לא נדבקת בחידק של JEEP אל תנסה זה ממכר.
    (לי יש תרוץ ברך דפוקה עוברים לסופה אוטומתית :lol: )
    ובאמת השקעת ברכב תהנה ממנו...

    תעביר איתו עוד שנה ותראה
    זה ממש לא ריאלי לעבור לסיקס או סופה
    הוצאות הדלק מטורפות ביחס לסמוראי.

    ועוד משהו קטן שמחזק את קודמיי אל תשקיע יותר בלב כבר הגעת להחלטה שאת לא נשאר איתו
    אז מעכשיו עד המכירה זה רק להמשיך לתחזק אותו כמו שצריך.

    שתי האגורות השחוקות שלי

    חגי
    FULLSIZE
    "Move that Jeep thing outta my way , or my kids will pick it up and move it for you"

  8. #8
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,707

    Default

    תשמע יא אבני... :lol:

    הייתי במצב שלך, לדעתי בדיוק, לפני כמה שנים. סטודנט בחצי הדרך לתואר, משרה חלקית, סמוראי בתור רכב יומיומי ופעם בחודש טיול לנגב.

    אותם התלבטויות בדיוק, רמת הידע שלי היתה נמוכה יותר משלך היום אבל גבוהה הרבה יותר מהממוצע אז. להתחיל להשקיע בסמוראי? נעילות, גלגלים גדולים יותר... בקיצור, תוך שבועות קצרים מהתחלת ההתלבטות כבר חתכתי. את הסמוראי מכרתי ב23K, הוספתי 5 וקניתי סיקס מדוגם, אבל באמת משהו טוב - משופר מאד ובמצב טוב מאד (מאז הוא שופר עוד יותר ומצבו הכללי דורדר לעפר :lol: )

    הסיקס החליף את הסמוראי בתור רכב יומיומי למשך השנתיים הבאות. אז נכון, צריכת הדלק עולה משמעותית, מ1:10 ל1:5 בממוצע הכולל, ועם זה אין מה לעשות. כן השתדלתי לקצץ בנסיעות, אם יכולתי להתארגן ולסוע לעבודה עם מישהו - עשיתי את זה. כשנסעתי להורים במיתר מחיפה שלא על מנת לטייל (פעמים נדירות) עשיתי את זה ברכבת.

    מכל היבט אחר של עלות, אין שום הבדל עקרוני, נקודה.

    הנסיעה בכביש, נשארה באותה רמה נמוכה. עברתי מסמוראי 88 לסיקס 89, שניהם איטיים, רועשים, ומשייטים.

    בשטח, עולם אחר, ליגה אחרת, אין בכלל מה להשוות. מבחינת ההנאה האישית שלי להתעסק עם האוטו, לשפר אותו, ללמוד עליו, גם אין מה להשוות, וזו נקודה חשובה - כי ברגע שאתה כבר בספק לגבי הרכב, אתה כל הזמן חושב - שווה, לא שווה, מה אני אקבל במכירה - וכשאתה גולש באינטרנט להנאתך אתה מוצא את עצמך קורא ולומד לא על מה שיש לך, אלא על מה שהיית רוצה... אז כשהספק מכרסם - בדיוק כמו עם בחורה - אפשר להמשיך לחיות ביחד, אבל זה לא אותו דבר.

    יש לך ראש טוב, ידיים טובות, מקום להחזיק ג'יפ ולעבוד עליו, תתחבר למה שמתאים לך - סיקס או סופה, והיום סופה נותנת את התמורה העדיפה. אלו מכוניות למערכת יחסים ארוכת שנים. אפילו לנצח, קח בחשבו שתוך כמה שנים תגיע גם אתה למצב שאין לך בעייה להחזיק יותר מאשה אחת.

    אם סיקס/סופה לא מדברים אליך - אז אתה בבעיה קצת יותר גדולה, כי האופציות האחרות - דפנדר למשל - לא בליגת העלויות שאתה מדבר עליה. אבל באמת שג'יפ אמיתי הוא הג'יפ האולטימטיבי, תסבול איתו בכביש כמה שנים עד שתסתדר, אין לך באמת מה להפסיד - מה הם עוד כמה מאות שקלים על דלק בחודש בתמונה הגדולה של החיים?

  9. #9
    חבר רשום
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    בעבודה - כל יום כל היום.
    Posts
    1,266

    Default

    תודה רבה על התגובות .
    אם מישהו לא הבין הסמוראי האולטימטיבי (בארץ לפחות) הוא חיבור בין נקסוס לכפיר לטעמי.
    על אחד כזה אני מדבר.
    לדעתי הוא רכב שיעמוד ברוב הדרישות שלי ויעמוד בשורה הראשונה מבחינת שטח.

    ברמת העקרון השאיפה היא דיפנדר 90 - נוח יותר מהסמוראי קצר וסגור .
    אם תיהיה סופה (זולה) לא יהיה בעתיד דיפנדר - אני יודע שאני אשקיע את הנשמה ברכב הבא - ובטוח יהיה רכב הבא - השאלה מתי .
    סמוראי משופר מאוד מאוד- ל 7 - 6 שנים הקרובות (מספיק זמן מהנדס/לא סטודנט כדי לקנות דיפנדר 90 נורמלי לטעמי).
    או סופה פחות משופרת (אבל תשתפר לאט) מעכשיו והלאה.

    סיקס לא בא בחשבון. ישן מידי :lol: .

    אגב פרייבט לא בא בחשבון :lol: .
    לגבי המכירה - מנוע יכול לעבור חריטה ולא לדפוק יותר (מדובר ב 1000 שקל).
    ואולי באמת הגזמתי עם ה 30 אלף.

  10. #10
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,707

    Default

    אם השאיפה היא דפנדר 90, לך על זה, קודם כל בראש. תתחיל לפתוח עיניים, תלמד מה אתה רוצה (ואולי תבין שאתה לא באמת רוצה לנדרובר. הייתי חייב :twisted: ), וכשההזדמנות תופיע - והם לא מאד נפוצים בארץ - יכול להיות שכבר תוכל לנצל אותה. אני יודע שהיום 20 או 30 אלף שקל שתצטרך אולי להוסיף (וכנראה שיותר) נראים לך המון, אבל הפרופורציות ישתנו הרבה יותר מהר משנדמה לך, הרבה פחות משש שנים.

  11. #11
    חבר רשום
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    רמת ישי
    Posts
    3,328

    Default

    1)הגזמת עם ה30 אלף (יותר בכיוון של 20 )
    2)אין ארוחות חינם
    3)ב5000 ש"ח אתה משפר מאאאאד את האוטו שלך
    4)אף פעם לא תוציא את הכסף שתשקיע באוטו אז תעשה את זה מאהבה

  12. #12
    חבר רשום
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    בעבודה - כל יום כל היום.
    Posts
    1,266

    Default

    הגזמת עם ה30 אלף (יותר בכיוון של 20 )
    יש מספיק מיואשים שכבר הציעו סכומים דומים. אבל כן זה לא ריאלי.
    ב5000 ש"ח אתה משפר מאאאאד את האוטו שלך
    פרט.
    אף פעם לא תוציא את הכסף שתשקיע באוטו אז תעשה את זה מאהבה
    זה הקטע . שאני באמת אוהב אותו אחרת לא הייתי משקיע ....

    אני צריך עוד זמן נראה לי :roll:

    ואולי תבין שאתה לא באמת רוצה לנדרובר.
    אבל זה נראה שבסוף כולם איכשהו מגיעים אליו לא ?

    חוץ מזה את ה - JEEP המקורי ( וויליס - לא סיקס ) כבר יש לי בבית זה בסדר .
    בשבילי הוא הג'יפ הראשון שהיה לי העונג לנהוג ולשפץ.

  13. #13

    Default

    אבל זה נראה שבסוף כולם איכשהו מגיעים אליו לא ?
    בתור התפשרות...

    ואני מרשה לעצמי לשער שעם ידיים כמו שלך , יעלה לך יותר זול להחזיק JEEP + פרייבט חסכוני ומפנק , מאשר דיפנדר בלבד...אבל תבדוק אותי.

    אופציה א':
    להחליף מנוע (לחדש וחזק יותר ) עבור עוד סחיבה בכביש בעיקר וכח זמין בשטח.
    לשדרג מערכת מתלים (סגנון נקסוס למשל) לנוחות בעיקר בכביש ועבור מהלכי מתלה בשטח.
    פגושים חדשים חזקים.
    יש רכבים שבאים מהמפעל עם פגושי ברזל , צמיגים גדולים , מנוע חזק - מה שנשאר לך לעשות זה להפוך אותם לנוחים (כדי שלא יהיה לך משעמם) - והמחירים בריצפה לרכבים באמת מושקעים ... אני לפחות העדפתי לשים את הכסף בדלק מאשר בלנסות להוציא יש מאין .

    עוד נקודה למחשבה , בבוא הזמן יהיה לך הרבה יותר קל לייעד רכב כזה לטיולים בלבד בגלל השווי הנמוך וההחזקה המשתלמת , מאשר דיפנדר בשווי יותר מ60K ...במיוחד אחרי כל ההשקעה שאתה מתכנן ברכב הבא.
    איך שלא תהפוך את זה ...

  14. #14
    חבר רשום ארז's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    בית יהושע
    Posts
    2,633

    Default

    קודם כל אני בעד להחליף.
    הסמוראי הוא רכב מאוד מוגבל, קטן,צפוף,לא נוח בתור רכב יוםיומי ובעל יכולות עבירות מאוד מוגבלות.
    גם אם תלך על האופציה של נקסוס/כפיר ותתרחק מאוד מהתחום החוקי(לא שיש לי ביעה עם זה....),תשאר בסופו של יום עם סמוראי 89 ורכב מוגבל בכל התחומים המדוברים.
    הרכב שלך שווה יותר באזור ה20K +-, בעוד 5000 ש"ח תשכח מדיפנדר.
    90 שנת 95(נדירים מאוד) במצב גרוטאה יעלה לך יותר מ50K.
    גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
    הטלפון החדש שלי: 0544897064

  15. #15

    Default

    ב5000 ש"ח אתה לא מגיע כל כך רחוק. אתה קונה בזה טרנספר, צמיגים וזהו (לא נשאר עודף למתלים). או שאתה קונה טרנספר, בונה מתלים ונשאר עם 1000 עודף (למנוע הדפוק שלך). או שאתה מתקין מנוע, בלי שום דבר אחר.

    ארז צודק. גם סמוראי מאוד מתקדם זה עדיין קקי של אוטו, אלא אם אתה מגדיל לו את בסיס הסרנים משמעותית (תשכח מזה בארץ. מצמיגי 33 אל תשכח, ממנוע 2.0 אל תשכח, אבל מבסיס סרנים של 100 אינץ' ורכב שעולה על הכביש תשכח). גם אם תגדיל ותיסע על 33, הוא עדיין יהיה קופצני. גם עם מנוע 1.6 הוא עדיין יהיה עצלן ליד סופה. אז למה לשחק בקקי?

  16. #16

    Default

    ב5000 ש"ח אתה לא מגיע כל כך רחוק. אתה קונה בזה טרנספר, צמיגים וזהו (לא נשאר עודף למתלים). או שאתה קונה טרנספר, בונה מתלים ונשאר עם 1000 עודף (למנוע הדפוק שלך). או שאתה מתקין מנוע, בלי שום דבר אחר.

    ארז צודק. גם סמוראי מאוד מתקדם זה עדיין קקי של אוטו, אלא אם אתה מגדיל לו את בסיס הסרנים משמעותית (תשכח מזה בארץ. מצמיגי 33 אל תשכח, ממנוע 2.0 אל תשכח, אבל מבסיס סרנים של 100 אינץ' ורכב שעולה על הכביש תשכח). גם אם תגדיל ותיסע על 33, הוא עדיין יהיה קופצני. גם עם מנוע 1.6 הוא עדיין יהיה עצלן ליד סופה. אז למה לשחק בקקי?

  17. #17

    Default סמוראי

    עידן...לדעתי כל עוד אתה לא מתכנן ילדים בזמן הקרוב ואין לך 50-55 K תשאר עם הסמו ותחסוך, גם את ה5 K תשמור אין טעם להשקיע אותם.. עם הצמיגים שלך והנעילה אתה ברמת עבירות שלא מביישת אף סופה או CJ (אם תוריד את המייצב המצב עוד ישתפר).
    בהנחה ותארגן 35 K אתה יכול לקנות טרנו בנזין קצר שנת 94 אחלה רכב..אבל לא יתקרב לביצועים שלך..
    מסופה לדעתי תשכך...החזקתי סופה במקביל לסמו והאחזקה שלה פשוט כבדה מה שגורם לך לחשוב פעמיים לפני כל טיול...ואתה ממש לא תקבל את מה שאתה מחפש.. הגיפ רחוק מלהיות נוח וההבדלים בין סופה סטנדרטית לסמוראי משופר הם מינורים ויהיו הרבה מקרים בהם הסופה תתקע והסמו יעבור...וזה ממש מבאס..מניסיון.
    שחף

  18. #18
    חבר רשום
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    חולון 052-8377519
    Posts
    474

    Default

    אני יודע מה אתה צריך...

    רוצה שילוב של נקסוס ושלי ויותר חזק? :twisted:

    סמוראי ארוך 88\87 עם סרנים של דגם חדיש יותר
    סגור פיבר (מזגן)
    סט קפיצים תוצרת נקסוס
    מנוע תוצרת ויטרע +שיפורים תוצרת דיזה מן=+90 כ"ס
    טרנספר 84
    צמיגים 235 וג'אנטים "8 +ספייסרים
    תוסיף לזה הגה כוח ו2 נעילות
    והרי לך מפלצת ששום דבר לא יעצור

    נוחות מירבית (יחסית), מלא מקום איחסון
    הספק מנוע יחסית למשקל שישאיר לסיקס אבק
    תצרוכת דלק שכל בעל סופה יחלום עליה
    משקל כללי נמוך שיגרום להייליקס להתחפר מאחורייך בהרבה מצבים
    נוכחות כביש שאפילו כוסית בפאג'רו תנעץ מבטים :wink:

    והכי חשובבב נשארת עם רכב יפני זול לתחזוקה שבנוי כמו לגו ואתה מכיר אותו בעלפה !
    ואפילו יש לך את ספר הרכב שלו חסכת עוד כמה שקלים
    הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש

  19. #19
    חבר רשום
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    בעבודה - כל יום כל היום.
    Posts
    1,266

    Default

    אני גם יודע למי יש משהו דומה ומה הוא עושה איתו :twisted:
    השאלה לכמה ממה שתארת אפשר להגיע ועם כמה כסף.

  20. #20
    חבר רשום
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    בעבודה - כל יום כל היום.
    Posts
    1,266

    Default

    אז למה לשחק בקקי?
    אלון, לי ולך יש תחביב של משחקים בקקי. ואנחנו נהנים ממנו.אם לא היה לי מה לשפר לא הייתי בעניינים של ג'יפים כי זה האתגר וזה הכיף לבנות מרכב בעל יכולות X רכב בעל יכולות Y.

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. ייעוץ לפני רכישה: סמוראי (אחרי מעבר על הארכיון של הפורום למתחילים)
    By ororor in forum פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    Replies: 8
    Last Post: 03-08-08, 09:23
  2. Replies: 14
    Last Post: 28-02-08, 13:07
  3. בר ביצוע, או להמשיך לפנטז?
    By amir2cv in forum פורום ג'יפ סיקס CJ
    Replies: 7
    Last Post: 04-06-06, 10:58
  4. Replies: 5
    Last Post: 20-04-04, 02:31

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •