Close
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 27 מתוך 27
  1. #21
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    570

    ברירת מחדל תגובה: חווית אספיר

    ציטוט נכתב במקור על ידי Bernard צפיה בהודעה
    לא שמעתי תירוץ/סיבה כאלה כבר מזמן..
    מה זה, איום? - אם תעמוד לידי, אני לא אעבוד טוב.. אל תוציא דברים מהקשרם בבקשה - לא נרמז שום איום , בכל מקצוע שעבדתי עשיתי את העבודה על הצד הטוב ביותר אם הלקוח היה לידי או לא , אבל כלקוח לא סומך עליך, ולא מבין בעבודה , וכל רגע מעיר לך הערות איך כן לעשות את העבודה ולמה לא ליטפת את הקיר לפני שקדחת בו חור

    ומה זה "נושף בעורף"? - אני רוצה לדעת מה עושים ואיך ולמה - איך זה מפריע לעבודה? תיקח עוד 1/2 שעה שכר עבודה ותכניס את זה למשוואה...
    כמו שכתבתי למעלה , כשאתה עובד ומרוכז בעבודה ולקוח מתחיל לשאול שאלות ולהעיר הערות , העבודה לא זורמת . תקבל את כל התשובות לכל השאלות, בגמר העבודה. כשאני משאיר את הרכב במוסך , אני נותן את המפתח והולך לעשות עניינים שלי , לא מבזבז את הזמן , אחרת הייתי עושה לבד. כשאני חוזר אני מקבל הסבר מדוייק של מה נעשה , ועונים לי על כל השאלות .

    והמשפט הזה, של אם אתה לא סומך.. אתה לא נכנס... בחייך? מה זה הקישקוש הזה? סומך ורוצה לראות ולהבין ולו רק בשביל ללמוד.
    אתה נכנס לבנק, יענו סומך עליו - לא תבדוק את הטפסים? לא תקרא על מה אתה חותם? לא תשאל "מה זה ה200 ש"ח האלה, שאני לא זוכר שהוצאתי?
    מה קשור בין "סומך" לבין "כארד בלאנק" לעשות הכל איך ובכמה שהוא רוצה...
    הדוגמה של הבנק לא קשורה בעליל, לקח לי הרבה זמן למצוא את בעל המקצוע שייטפל ברכב שלי ושאני אהיה בטוח שהכל פיקס , והפסדתי לא מעט כסף בדרך ,

    עכשיו נכנסתי למוסך (לא המוסך השכונתי שלי - רשת ענקית בארה"ב), לעבודה מסויימת ברכב שלי.
    לא נתנו לי לעמוד מתחת לליפט אבל 1/2 מטר משם (ליד הדלת) ובכל כמה דקות התעדכן וניגש אלי מנהל העבודה ומסר לי דיווח של מה מצאו ומה עושים ומה הוא מציע לפעם הבאה...
    אף אחד לא אמר לי שאני עושה להם "מאנחוס" אם אני מסתכל ולא נתנו לי הרגשה שאני "נושף להם בעורף"..
    מקצוענים... ועם כבוד למי שמספק להם לחם לילדים... אמריקה.
    אז במוסך של דוד סם אתה מוכן להתנהג כמו לקוח אמריקאי ופה בארץ לא?! תאמין לי שגם פה יש מקומות שיתיחסו אליך כמו באמריקה, רק תן את הצ'אנס

    ולגבי האספיר...
    מורידם חלק מהרכב, מקורי או לא, ןלא טורחים ליידע? מאיפה הם הביאו את זה?
    מחר אני אכנס להחליף פילטר מזגן והמוסך, מקצועי וחכם ככל שיהיה, יחליט שעדיף לי בלי כיסויי הפלסטיק שמכסה את המסגרת - עובד יופי גם בלי, מה איכפת לי?
    אז זהו, שגם אם לא איכפת לי אני רוצה לדעת ולהחליט בעצמי..
    שלא לדבר על זה, שאם המומחים בתל עדשים מצאו פתרון, למה הם לא מכניסים את זה למוצר או אפילו בתור אופציה רשמית לעיסקאות - שהלקוח יחליט..אין לי משהו חכם להגיד על זה חוץ מזה שאתה צודק
    בקיצור כולנו ישראלים, גם בעלי המקצוע וגם הלקוחות , וכולנו יודעים יותר טוב ממי שעובד
    מכיר את השאלה "למה לא מזיינים בחורה באמצע הרחוב? " -זה נכון לשני הצדדים
    לצערי רובנו (הישראלים) חאפרים גם בעלי המקצוע וגם הלקוחות, למה זה ככה ? כסף!
    אנחנו יודעים יותר טוב מכולם, אנחנו לא פראיירים , אם אנחנו היינו עושים את העבודה היינו עושים יותר טוב ואנחנו אוהבים לחשב כמה זה עולה וכמה רווח יש כאן
    אנחנו רוצים את הטוב ביותר במחיר הזול ביותר וגם אז אנחנו מרגישים שדפקו אותנו.
    החוכמה לבוא חיוביים ואם לא מתאים , לזרום הלאה, כמו שצחי כתב - יש עוד מקומות ועוד בעלי מקצוע
    שבת שלום

  2. #22
    משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    איזור המרכז
    הודעות
    4,494

    ברירת מחדל תגובה: חווית אספיר

    ציטוט נכתב במקור על ידי YosSima צפיה בהודעה
    בקיצור כולנו ישראלים, גם בעלי המקצוע וגם הלקוחות , וכולנו יודעים יותר טוב ממי שעובד
    מכיר את השאלה "למה לא מזיינים בחורה באמצע הרחוב? " -זה נכון לשני הצדדים
    לצערי רובנו (הישראלים) חאפרים גם בעלי המקצוע וגם הלקוחות, למה זה ככה ? כסף!
    אנחנו יודעים יותר טוב מכולם, אנחנו לא פראיירים , אם אנחנו היינו עושים את העבודה היינו עושים יותר טוב ואנחנו אוהבים לחשב כמה זה עולה וכמה רווח יש כאן
    אנחנו רוצים את הטוב ביותר במחיר הזול ביותר וגם אז אנחנו מרגישים שדפקו אותנו.
    החוכמה לבוא חיוביים ואם לא מתאים , לזרום הלאה, כמו שצחי כתב - יש עוד מקומות ועוד בעלי מקצוע
    שבת שלום
    לא ממש מסכים איתך, יוסי.

    בעצמך אתה אומר שלקח לך הרבה זמן למצוא מישהו שאתה סומך עליו, ובדרך ביזבזת המון כסף... לא רוצה לחכות, אחרי הטיפול/תיקון, שמשהו יתברר כדפוק בעבודה ואתחיל לחפש מישהו נוסף.
    ברור שאין ביטחון שגם כשאתה צופה, משהו לא שיתבש אבל זה בהחלט נותן אינדיקציה.
    אולי אתה בעל המקצוע השלישי/רביעי שמגיע לאותו לקוח "בעל נסיון", שכבר אמרו לו כמה לפנך "שאלות בסוף" - תענה, תניח את דעתו שניתן לסמוך עליך (לפני שמתגלות תקלות.. בסוף) והוא "יניח לך לנפשך"... מה הבעייה להסביר ולהבהיר. אמרתי לך, תוסיף 1/2 עבודה לחשבון.

    התיאור שלך, של מישהו שכל שנייה שואל וחוקר ומפריע, קיצוני ולא נראה לי מייצג. אתה מותח את המציאות, על מנת להבהיר ולהצדיק את הטענה שלך - ברוב רובם של המקרים, המצב אינו כזה.
    ותמיד שמורה לך, כבעל המקצוע, "לסבול" את זה רק פעם אחת... כמו שאתה אומר - תן צ'אנס.

    לקוח אמריקאי לא עומד ומחכה, הוא מקבל הסעה לאן שהוא רוצה והולך לו לדרכו ולא מעניין אותו מה עושים - העיקר שיעבוד אבל... אוי ואבויי אם יימצא שמישהו לא עשה עבודה טובה - יתבעו לו את הנשמה.
    וזה ההבדל בין פה (אמריקה) לבית (ישראל) - בעל המקצוע (כהכללה) לא מרגיש כנותן שירות אלא כמי שמחזיק את הלקוח ב... ראה דוגמת אספיר.
    ד"א. הם מאוד הופתעו שאני לא משאיר את הרכב ומשתמש בשירותי ההסעה שלהם (הלוך וחזור) ועומד ומסתכל - מופתעים לטובה ובאו להסביר והיו מאוד מרוצים שמישהו מקשיב להם - בדרך כלל הם "שקופים" ללקוח..

    אתה צריך להבדיל בין רכב משפחתי, שנכנס לטיפול שוטף לבין רכב "תחביב" שמגיע לשיפורים או לתיקונים של תקלות שקרו בשטח וכו' - שם הלקוח רוצהלדעת מה עושים, איך מורכב, איך זה יעזור/יתקן וכו' - זו לא החלפת שמן ופילטר - לוקחים את ה"בייבי" שלו ו...לך תדע מה עושים לו/לה..
    המצב אחר לגמרי, לקוח אחר לגמרי ודורש התייחסות אחרת מבעל המקצוע.
    פה, לא רחוק ממני, יש שני מוסכים, אחד של ענתיקות כאלה (לאמריקאים יש "מורשת" בכל הנוגע לכלי רכב..) ואחד ל4X4. אתה צריך לראות איזו התגודדות יש מסביב לכל רכב שנמצא על הליפט - חדר ההמתנה הוא מכונת קפה (מגעיל) ליד סוללות ארונות הכלים שם (למות מקנאה) ואין כסאות - כולם עומדים ליד האוטו המטופל... שלך או לא..
    אני רק לא מבין איפה הם נוסעים פה, עם ה-4X4 המדוגמים שלהם .. הכל שטוח, פרטי ובוצי.. ופרטי, אמרתי?

    ושוב, הדוגמא, הזו, של אספיר היא קלאסית: "תביא כסף ואל תבלבל את המוח ותגיד תודה שאני בכלל מוכן לגעת לך באוטו ולמכור לך משהו..". פה זה הפוך - אז ברור שגם הלקוח מתנהג אחרת ו... "סומך" יותר.
    בארץ (שזה בכלל לא לפני הרבה זמן בשבילי, כשהייתי מוסר (אשכרה "מוסר") את הפורד אקספלורר לטיפול (לא היו תיקונים... 6 שנים!!) במוסך מורשה וגדול, שלא הכרתי לפי, הייתי נותן את המפתח והולך (יש מה לעשות בת"א...קצת יותר מאשר במשמר השבעה או תל עדשים) וחוזר אחרי שעתיים שלוש - אמריקה.. טיפול לרכב חדש באחריות...
    לא אותו הדבר כמו דברים שנאלצתי לעשות במוסך לריינג'.. בכלל לא אותו הדבר.


    כולנו.. כל מה שכתבת, בגלל שדפקו אותנו יותר מידי פעמים ובגלל שהיחס של בעל המקצוע (בהכללה) הוא כמו הדר' למחול של הגשש ("שאני אבוא, קומפלט, לאמבטיה?!?!?") ואז בעלי המקצוע מתלוננים ובוכים בדמעות תנין "אני לא יכול ככה...".
    כמו תמיד, הלקוח אשם... "מה הוא בכלל מבלבל לי את המוח עם המגן המצ'וקמק הזה, של הדיפנדר? שיגיד תודה שיש לו מגן אספיר ויעוף מפה.."

  3. #23
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    570

    ברירת מחדל תגובה: חווית אספיר

    תראה ברנרד , אני לא אומר שאתה לא צודק בטיעונים שלך ואני מבין (כלקוח שהתאכזב יותר מידי פעמים) את הבעיה והצורך להיות ליד הרכב
    אבל את התגובה שלי כתבתי בעקבות מה שמר. ביג כתב:
    "בטיפול, בטסט, בהחלפת פנצ'ר.....- אני תמיד צמוד לרכב שלי , רואה ומבקר כל נגיעה"

    ולפי המילים האלו אתה יכול להבין שאני לא מקצין את התנהגות הלקוח הישראלי. אני לא בא לבקר את מר. ביג
    רק טוען שלקוח כזה מאד מפריע למהלך העבודה. מי ש"מבקר כל נגיעה" מיצידי לתת לו את הכלים ויעשה את העבודה בדרכו שלו
    אני מדבר מנסיון של שנים של עבודה במקצועות טכנים מול לקוחות.
    שים לב גם שאם לקוח לא מפריע יותר מידי , בדרך כלל גם לא "מגרשים" אותו מסביבת העבודה ועונים לו על כל השאלות.

    צר לי על הסיפור עם אספיר , ובאמת שהפתיע אותי לשמוע את זה ואכן מקרה כזה לא מקובל .

  4. #24
    חבר רשום avif's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    סלעית
    הודעות
    48

    ברירת מחדל תגובה: חווית אספיר

    חוזר לשרשור הישן הזה... כי כמו שידעתי להתלונן אז, צריך לדעת לומר גם מילה טובה.

    נתתי נסיון נוסף לאספיר (בעיקר, משום שמיגון הסף שלהם היה במבצע ממש טוב...), ואני לא יודע אם זה בגלל השרשור הנוכחי (הם ללא ספק זיהו אותי), אבל הפעם המצב היה שונה לחלוטין.
    גם פה לא הלך חלק, אבל החבר'ה נתנו לעמוד ליד, שיתפו בכל בעיה, וניסו להיות יצירתיים בפתרונות.
    בקיצור - לפחות הפעם הפנימו והשתפרו.

    חג שמח
    לאן שלא תלך, תיקח - שני בגדים ודוכיפת...
    ש. ארצי

  5. #25
    חבר רשום shachar's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2003
    מיקום
    תשע 052-858209 ליד מודיעין
    הודעות
    5,460

    ברירת מחדל תגובה: חווית אספיר

    מזכיר כמה מילים בשיר של מאיר אריאל...

    Sent from my GT-I9100T using Tapatalk
    110TD5
    Festina lente

  6. #26

    ברירת מחדל תגובה: חווית אספיר

    האמת שגם לי היתה חוויה נעימה עם אביב ממחלקת הבולמים.
    היתי זקוק לגרמושקות והוא שלח לי משומשות במצב מצויין ללא חיוב.

    בהזדמנות זו אני גם מודה לו


    JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
    HONDA TRX300ex

  7. #27
    חבר רשום mugi8675's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2007
    מיקום
    כרכור
    הודעות
    508

    ברירת מחדל תגובה: חווית אספיר

    בפעם הראשונה שפגשתי באספיר זה היה עם מיגון הגחון של הג'ימני. התברר כי פעמיים נחתך צינור השמן מהגיר לרדיאטור בגלל המיגון שהיה מיועד לרכב, אבל לא התאים לשנתון ובכלל לא התאים לרכב. אביב דנן התכחש לתקלה. למזלי המתקין (גפני מצמיגי החוף) גיבה אותי, החליף למיגון תקין ופיצה. קצת אחרי שרכשתי את הגראנד ויטארה (מיגון הותקן על ידי היבואן כחלק מהחבילה) התקנתי וו גרירה מתפרק והתברר שהמיגון למיכל הדלק ווו הגרירה לא הולכים ביחד. עכשיו יש לי מיגון, אבל במחסן...

    יצחק.

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. חווית שירות במוסך מורשה
    על ידי DRIVEMASTER בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 14
    עדכון אחרון: 24-02-11, 16:15
  2. 14/12 חווית לילה בבוץ בפלמחים
    על ידי פרונט_אקס בפורום פורום מצלמות וצילום שטח
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 16-12-10, 11:06
  3. חווית שירות בזוקי לנד
    על ידי gillif בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 23-11-09, 07:23
  4. חווית נהיגה בדיפנדר 110 מנועי td300 או TD5
    על ידי bartaldn בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 28-04-04, 16:48

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •