Close
Page 9 of 13 FirstFirst ... 6789101112 ... LastLast
Results 161 to 180 of 254
  1. #161
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    Posts
    23,243

    Default תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    Quote Originally Posted by amit1 View Post
    ערכו של כלי רכב הוא הערך המוסף שהוא נותן לבעל הרכב. במקרה של הדיסקו, במידה והוא מתוחזק נכון ובעל הרכב תחביבו טיולים ונסיעה בשטח, (וגם בעל מספיק ממון שהוא מוכן לפוצץ ללא הכרה על תיקונים בלי סוף) מדובר בערך גבוה.
    התוספת באדום היא שלי.



    סתם יצא לי לעלעל היום בגליון ישן של קונסיומר ריפורט, מ-2007...
    קצת קשה לחשוד במדיה הזו כבעלת סנטימנטים למותגים מסוים.

    דיסקברי II מוגדר שם כ"POOR" בכל מה שקשור לאמינות. גם הם מטומטמים ולא מבינים כלום?
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  2. #162

    Default תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    Quote Originally Posted by דרור ברלי View Post
    התוספת באדום היא שלי.



    סתם יצא לי לעלעל היום בגליון ישן של קונסיומר ריפורט, מ-2007...
    קצת קשה לחשוד במדיה הזו כבעלת סנטימנטים למותגים מסוים.

    דיסקברי II מוגדר שם כ"POOR" בכל מה שקשור לאמינות. גם הם מטומטמים ולא מבינים כלום?
    הקונסיומר ריפורט ירחון מכובד, מעניין איזה ציון הוא היה נותן לסופה ? חוות הדעת של הקונסיומר לא רלבנטית ל TD5 שלא נמכר בארה"ב למרות שגם דגם הבנזין מצוין (לקח מקום ראשון בראלי חוצה ישראל...) דרך אגב הקונסיומר קטל סופית מותגים נוספים לדוגמא הסמוראי ששיווקו בארה"ב נאסר לחלוטין בגלל הדו"ח של הקונסיומר ריפורט. בנוגע לדיסקו 2 מניסיון של מעל 8 שנים מתברר שבתחזוקה נכונה, וכוונתי ע"פ הוראות היצרן שמפורטות ב RAVE , הרכב אמין וזול לתחזוקה. ברור שהדיסקו לא חף מתקלות כמו כל רכב אחר אבל כולן ידועות וצפויות ולרובן נמצא פתרון. הבעיה היא שאני לא מכיר בארץ בעלי מקצוע שמכירים את הוראות היצרן. לכן אם אתה בעלים של דיסקו ורוצה לנהוג ברכב אמין אתה חייב ללמוד ולהכיר את הרכב בצורה יסודית. העסק הופך לתחביב.....לטוב ולרע. בנוסף בדיסקו שילוב נדיר של עבירות מובנית as-is עם נוחות......כשחוזרים מהציחור מעריכים זאת....הדיסקו לא בר השוואה לסופה, הסופה בהגדרה רכב עבודה ספרטני עם מתלים פרימיטיביים שבנויים למטען כבד יחסית ויוצרים קשר ישיר בין חוליות הגב של הנהג לתוואי השטח. יש כאלו שזה מתאים להם. לי לא.

  3. #163
    משתמש חסום
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    איזור המרכז
    Posts
    4,494

    Default תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    Quote Originally Posted by דרור ברלי View Post
    התוספת באדום היא שלי.



    סתם יצא לי לעלעל היום בגליון ישן של קונסיומר ריפורט, מ-2007...
    קצת קשה לחשוד במדיה הזו כבעלת סנטימנטים למותגים מסוים.

    דיסקברי II מוגדר שם כ"POOR" בכל מה שקשור לאמינות. גם הם מטומטמים ולא מבינים כלום?
    כבר מזמן הקונסומר ריפורט לא נחשב אובייקטיבי וחף מפניות - אבל הוא אכן נותן אידיקציה.
    מלבד זאת, דרור, בדקת מה התלונות והשיקלולים שלפיהם מחושב הציון - זה הולך, ברוב המקרים, לפי תלונות צרכנים והם לא מבדילים בין "הרדיו לא עובד לי טוב" לבין "הלך ראש מנוע אחרי 1/2 שנה".
    תראה איפה יוצאים מרצדס, בנטלי וכו' בסקר של קונסומר ריפורט - הרי שם, ביקרים יותר, כל פיפס ועדשה מתחת לכיסא הבעלים/הנהג העשיר, הרכב חוזר למוסך בתלונות, אפילו אם הגולם פשוט לא יודע על איזה כפתור ללחוץ - הנה לך ציון נמוך...

    שוב, אין ויכוח שרכב אנגלי, בהגדרה, פחות איכותי/אמין מגרמני מקביל או יפני בשתי דרגות מתחת. בטח לא תשמע ממני ויכוח על זה ואני מסכים עם כל מילה, שכתבת על עט החלל האנגלי - מייצג מאוד.
    אני מדבר על פרופורציות, תמורה למחיר והשוואה לקונקורנציה מקבילה - אני לא רואה הבדל כזה שיפסול את האנגלי באופן אוטומטי..
    זה הכל.

  4. #164
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    Posts
    23,243

    Default תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    עמית, אני השוויתי לסופה?
    או לסמוראי?
    או לדה שבו?
    או לאופל רקורד?
    או לפורד מודל T?
    או לעגלה עם סוס?........

    מה הקשר בכלל לסופה. מדברים על דיסקברי. והאמריקאים באמת מכירים רק בנזין, שהוא אמין יותר מהדיזל. ועדיין הוא יוצא POOR. מסכן... באמת טוב שזה לא TD5.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  5. #165

    Default תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    Quote Originally Posted by asafk View Post
    אני חושב שדיסקברי 2 הוא רכב מוצלח. יש נבלות... אבל הרוב סביר בשביל רכב שטח בן עשור.
    אבל... מה בעניין הגיר האוטומטי ולמה כל בעלי הרכב הזה רואים בו מוקש עם אורך חיים של 150 אלף קמ?

    אסף.
    אכן הגיר נוטה לשבוק בסביבות ה 200000. הפתרון כאן http://www.ashcroft-transmissions.co...d&productId=52 בקנייה צריך לבדוק היטב את הגיר ולקחת בחשבון שיפוץ כולל (גיר+מוח+ממיר ) בדיוק הדראוליקה, החלפת גיר בגיר משומש מיבוא או קניית גיר משופץ מאשקרופט.

  6. #166

    Default תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    Quote Originally Posted by דרור ברלי View Post
    עמית, אני השוויתי לסופה?
    או לסמוראי?
    או לדה שבו?
    או לאופל רקורד?
    או לפורד מודל T?
    או לעגלה עם סוס?........

    מה הקשר בכלל לסופה. מדברים על דיסקברי. והאמריקאים באמת מכירים רק בנזין, שהוא אמין יותר מהדיזל. ועדיין הוא יוצא POOR. מסכן... באמת טוב שזה לא TD5.
    דרור, את הקונסיומר ריפורט אותו אני מכיר הרבה שנים וצריך לקרוא אותו בהקשר הנכון של השוק האמריקאי. אני לא מכיר רכב מושלם וככל שהרכבים משתכללים הבעיה גדלה. בכלל לייצר כיום רכב ובמיוחד רכב שטח זאת בעיה רצינית. מצד אחד מוצר צריכה ושוק תחרותי ומצד שני טכנולוגיה של תעשיית התעופה. עם סופה חדשה דנדשה פשוטה (ערימת ברזלים) מודל 95 שחשבתי שתהיה אמינה ונטולת תקלות אכלתי קש ותערובת בכמויות וכדי לא לבייש את המסגרייה בנצרת לא אפרט את התקלות שחוויתי (דרך אגב אכזבה גדולה המסגרייה הזאת בניהול נכון יכלה להפוך לסיפור הצלחה עולמי) עם טרופר חדש דנדש ניצלתי בעור שיני ברגע האחרון רגע לפני שהמנוע התחיל לייצר מיונז (שלא לדבר על הטרנספר הנמוך....והפרונט הקדמי ששוקע בשטח טכני) בקינג חוויתי תקלות באזור ה 170000 ק"מ ומחירי חלקים רצח ומרווח גחון מצחיק שגירד כל סלעון , בפראדו הפרונט הקדמי קורס סתם כך ללא התראה, מזרקים בעיתיים ויקרים רצח, והדש בורד מתאדה. לעומת זאת עם הדיסקו הקשיש שלי אני כבר 8 שנים מרוצה ונהנה כל יום מחדש. גיליתי רכב מהנה בצורה בלתי רגילה, שילוב נדיר של נוחות בשטח ובכביש, בנוי מלכתחילה לנסיעה נוחה בשטח קשה וגם בכביש, קל וזול לתחזוקה.(חלקי חילוף OEM זולים) ואמינות מדהימה, מעולם לא נתקעתי עם הרכב בשטח. תנוחת ישיבה משובחת, חלונות גדולים דרכם רואים את השטח, מזגן מעולה, קופסא גדולה ומרווחת. אממה, הרכב הזה הוא מעין תחביב, יושב לך בראש כל הזמן. אם אתה מתחזק אותו נכון אתה נהנה ממנו. דווקא מי שמבין ברכבי שטח צריך לדעת את הערך המוסף של הדיסקו במונחים של עלות/תועלת והנאה.

  7. #167
    חבר רשום ארז's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    בית יהושע
    Posts
    2,633

    Default תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    לפני שאני מספר על "החוויה, שלי עם דיסקברי מצחיק אותי שמכל העולם דווקא אנשי הצ'רוקי למינהם מעלים כל הזמן את נושא האמינות.... מה שנקרה ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה....

    בכל מקרה לי היה דיסקברי 2004 נקנה עם ק"מ מאוד נמוך ,רכב שטופל היטב ונשמר בקנאות אצל הבעלים הקודמים שלו.
    אני אקצר ואספר שתחלס לא היה שבוע בלי תקלה כלשהי( לרוב כאלו שמוגדרות על ידי בעללי דיסקברי/גראנד צ'רוקי כלא תקלות... זה פיצ'ר... זו תחזוקה... זה לא תוקע את הרכב וכו' וכו'...), המון בעיות חשמל
    היו גם תקלות רציניות(גיר) אבל בגדול מה שהרס לי את החיים זה שפשוט לא סמכתי על הרכב ,כל הזמן חכיתי למכה הבאה, למזלי קנו את הרכב לפני שהספקתי לשרוף אותו....
    גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
    הטלפון החדש שלי: 0544897064

  8. #168
    חבר רשום Saar's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    מתחת לג'יפ או מול המחשב
    Posts
    5,530

    Default תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    ארז, תודה.

    לגבי אמינות הצירוקי, דווקא אצלי אני יכול לומר שבמשך 9 שנים היו מעט מאוד תקלות, בטח לא כאלו שגרמו לי לבדוק את יתרת האשראי בבנק...
    בשנה האחרונה היו כמה תקלות כואבות - רדיאטור שהתפוצץ באמצע טיול וגרם לפגיעה בראש המנוע ורדיאטור סיני דולף...
    תקלה נוספת שליוותה אותי כמה שנים ותוקנה השנה הייתה בעיה במנגנון השליטה על חלונות החשמל, 60$ לפיקוד חדש והבעיה נפתרה (זה נגרר המון זמן כי במשך תקופה ארוכה לא נסעתי עם עוד אנשים באוטו כך שלא הפריע לי שהם לא יכולים לפתוח את החלונות )

    בקיצור, מה שמפחיד אותי עם ה D2, זה המשפט האחרון שכתבת "כל הזמן חיכיתי למכה הבאה"
    תודה,
    סער
    אני לא מתייחס לריפוד גג נופל כתקלה

  9. #169

    Default תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    Quote Originally Posted by ארז View Post
    לפני שאני מספר על "החוויה, שלי עם דיסקברי מצחיק אותי שמכל העולם דווקא אנשי הצ'רוקי למינהם מעלים כל הזמן את נושא האמינות.... מה שנקרה ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה....

    בכל מקרה לי היה דיסקברי 2004 נקנה עם ק"מ מאוד נמוך ,רכב שטופל היטב ונשמר בקנאות אצל הבעלים הקודמים שלו.
    אני אקצר ואספר שתחלס לא היה שבוע בלי תקלה כלשהי( לרוב כאלו שמוגדרות על ידי בעללי דיסקברי/גראנד צ'רוקי כלא תקלות... זה פיצ'ר... זו תחזוקה... זה לא תוקע את הרכב וכו' וכו'...), המון בעיות חשמל
    היו גם תקלות רציניות(גיר) אבל בגדול מה שהרס לי את החיים זה שפשוט לא סמכתי על הרכב ,כל הזמן חכיתי למכה הבאה, למזלי קנו את הרכב לפני שהספקתי לשרוף אותו....
    אני נוטה לקבל את הסיכום שלך אבל עדיין לא הבנתי למה לא סמכת עליו אם לא היו תקיעות.
    האם הקטנות החוזרות הם שעירערו את היחסים בינכם?

  10. #170

    Default תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    Quote Originally Posted by ארז View Post
    לפני שאני מספר על "החוויה, שלי עם דיסקברי מצחיק אותי שמכל העולם דווקא אנשי הצ'רוקי למינהם מעלים כל הזמן את נושא האמינות.... מה שנקרה ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה....

    בכל מקרה לי היה דיסקברי 2004 נקנה עם ק"מ מאוד נמוך ,רכב שטופל היטב ונשמר בקנאות אצל הבעלים הקודמים שלו.
    אני אקצר ואספר שתחלס לא היה שבוע בלי תקלה כלשהי( לרוב כאלו שמוגדרות על ידי בעללי דיסקברי/גראנד צ'רוקי כלא תקלות... זה פיצ'ר... זו תחזוקה... זה לא תוקע את הרכב וכו' וכו'...), המון בעיות חשמל
    היו גם תקלות רציניות(גיר) אבל בגדול מה שהרס לי את החיים זה שפשוט לא סמכתי על הרכב ,כל הזמן חכיתי למכה הבאה, למזלי קנו את הרכב לפני שהספקתי לשרוף אותו....
    מנגד אני מחזיק את הרכב 8 שנים, 270000 ק"מ, עם רמת תקלות נורמאלית לחלוטין ואף נמוכה יותר מרכבים אחרים שהיו לי בעבר. במקביל זכיתי ברכב מפנק ומהנה!! הרכב לא נתקע מעולם וכמעט ולא רואה מוסך (אני מטפל ברכב בעצמי). אני נוסע בדיסקו 2 TD5 ללא ACE . את כריות האוויר ניתקתי ממחשב הרכב ואני מפעיל אותן באמצעות בקרה עצמאית. שבניתי לבד (בהנחיית ברנרד...) התקלה הרצינית היחידה שנתקלתי בה הייתה שגיר ה ZF שבק ב 190000 ק"מ. היום אני יודע כיצד להתמודד עם ה ZF. . אתה בטוח שהרכב תוחזק ע"פ הוראות היצרן, מניסיוני אף אחד בארץ לא מכיר את הוראות היצרן! (כולל המזרח).

  11. #171
    חבר רשום ארז's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    בית יהושע
    Posts
    2,633

    Default תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    התחושה הכללית ברכב הייתה שכל רגע יכול ללכת משהו, בן אם זה משהו קטן ומעצבן ובן אם זה מכלול רציני...
    בתחילת הדרך שלי איתו באמצע עליה במדבר יהודה כשאני לבד פתאום הדש בורד נדלק כאלו חג המולד ומתברר שאני בלי ABS וכמובן בלי בקרת משיכה... קצת בעיה בעליה דרדרתית עם הצלבות ובלי דיפ' מרכזי...

    אחרי החוויה הזו כבר לא סמכתי עליו יותר ולמרות שהרכב טופל במוסך מורשה, היה עם ק"מ נמוך ולא קרעתי אותו כמו שכתבתי, לא היה שבוע שלא היה איזה סיפור איתו( פעם זה החלון, פעם זה הABS, פעם זה כפתור של הצופר שקופץ מההגה ועוד ועוד...)
    רכב לימון? מכוון שחלק גדול מהפרנסה שלי זה מלנדרובר אז כנראה שהמפעל שלהם בפרדס לימונים ענק...





    מצד שני לרכב יש יתרונות גדולים ומשמעותיים ממתחריו בשנתון, אצלי החיסרון הדי יחידי שהיה לרכב( האמינות) הכריע את העניין.
    גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
    הטלפון החדש שלי: 0544897064

  12. #172
    חבר רשום ארז's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    בית יהושע
    Posts
    2,633

    Default תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    עוד משהו קטן...
    עמית, לא משנה כמה פעמיים תחזור על אותם המשפטים זה לא יהפוך את זה לנכון, מי שרוצה מוזמן להסתכל על ההיסטוריה שלך עם הרכב בפורום של גפטריפ וגם פה ויכול להבין שכבר החלפת 80% מהרכב, גם אם זה לא נכון מה שכתבתי, יכול להיות שלך זה מתאים( בגלל היתרונות שלו), אבל לי לא מתאים להחזיק רכב שבגללו אני צריך להיות בקשר עם בעלי מקצוע באנגליה.
    התרוץ של לא מכירים את מכלולי הרכב בארץ בעיני זה מצחיק... כל לנדקרוזר ממוצע מסובך פי 100 מהלנדרוברים שלפני הדיסקו 3 ובכל זאת כל מוסך יכול לטפל בהם, אז דווקא רכב פשוט כמו לנדרובר חייבים איזה דוקטור לFZ מאנגילה? אני לא אוכל את זה... ואם זה כן נכון אז לי אישית לא מתאים להחזיק רכב כזה.
    גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
    הטלפון החדש שלי: 0544897064

  13. #173

    Default תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    לדיסקו שלי טרנספר עם נעילה מרכזית. כאשר המודולטור ABS התחיל לזייף בסביבות ה 200000 ק"מ קניתי חדש דנדש באי ביי ב 400 $ . בנוגע ל TC, מומלץ בכל כניסה לשטח לשלב את הנעילה המרכזית כדי לצמצם את פעולת ה TC ולשמור על המודולטור/קליפרים......בנוסף מותקנים אצלי מוגבלי החלקה של איטון והשילוב של המוגבל החלקה עם ה TC מצוין.. בעיית הכפתור המפורסם בגלגל ההגה נפתרה כשקניתי גלגל הגה חדש באי ביי ב 50$ שכלל גם זוג כפתורים בנוגע ללימונים אל תזלזל, פרדס לימונים מניב בדר"כ רווח נאה בהשוואה לשמוטי!

  14. #174

    Default תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    ארז, כנראה שלא קראת טוב בצהוב. ואומר לך שוב ושב, מנסיון הדיסקו שלי רכב אמין נקודה. כל מה שהוחלף בדיסקו שלי (למעט שיפוץ הגיר) מתחייב ברכב שטח בן 11 שנים שגמע 270000 ק"מ במיוחד כשאתה רוצה לשמר את הרכב ברמת אמינות גבוהה. כשחלקים זמינים ובמחיר סביר והעבודה מבוצעת על ידך... הרבה יותר זול לקנות חלק חדש בחו"ל ולהחליפו בצורה יזומה בטרם הפך לחלק תקול שתוקע עוד 10 מכלולים מסביבו. אני מעדיף להחליף באופן יזום ולא לחוץ משאבת מים שעלותה 50 GP ומותחן בעלות 25 GP מלדפוק מנוע קומפלט. אני לא מתבייש לומר שאני מתחזק את הדיסקו בדיוק ע"פ הוראות היצרן ולא בשיטת החרטא ברטא והחפיף שנהוגה בארצנו. האם בטויוטה לא מחליפים רדיאטור וצנרת אחרי 2700000 ק"מ/ 11 שנים? בכל מקרה ולדוגמא, אם אתה מחפש רכב נוח עם 2 סרנים קשיחים וקפיצים ספיראליים, הדיסקו מהווה אלטרנטיבה טובה בהיבט של עלות/תועלת גם בהשוואה לקרוזר 100 מודל 2002 עם 400000 ק"מ, מתלה קדמי IFS שעלותו 175000 ₪ (אח"כ לחפש בולמים מתכוונים שמשקלם בזהב). נכון, אתה צודק, אני נוהג ללמוד ולהתייעץ עם בעלי מקצוע בחו"ל. לצערי למדתי שרוב ענף המכונאות (לא כולם) בארץ חובבני עם נטייה לשרלטנות.

  15. #175
    משתמש חסום
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    איזור המרכז
    Posts
    4,494

    Default תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    ראשית: ארז, כל רכב שאתה נהג בו לא יכול להיחשב ככזה שלא עובד קשה... בהגדרה ..

    שנית: חבל שאתה "נעלם" מפה לתקופות ארוכות, וכך הדיונים/שירשורים מתארכים....

    שלישית: מודולטור ה-ABS, שהבאת פה כדוגמא, הוא באמת דוגמא אבל ל"שם" שיוצא ולאגדות שמשתרשות.
    כמו שאמרתי, טיפול לא נכון וקיצורי דרך הן המקור העיקרי ללאגדות העם האלה..
    ראשית, למודולטור יש פתרון קל לביצוע וזול מאוד, יחסית, גם בלי לקנות חדש.
    שנית, לאחרונה למדתי (משהו חדש) שאותו מדולטור בדיוק, מותקן בהאמר ואני לא זוכר ששם שומעים סיפורי זוועה על מודולטור ABS "שהולך" כל שני וחמישי.

    רביעית: סער, אני חושב שארז התכוון ל"גראנד צ'ירוקי" ולא לצ'ירוקי - מה כבר יכול להתקלקל בצ'ירוקי (אלא אם הוא מגיע בגירסתו כ"סופה"...) ומה שהזכרת זה שיהוק קטן ולא "ת ק ל ה" שמאפיינת ויוצרת "שם", כמו במקרה של הדיסקברי..

    חמישית: אכן, כמו שנאמר לא אחת, רכב אנגלי הוא בדיוק שיא הגימור והתיכנון לפרטים אבל העניין הוא ההגזמה (פחד מהתקלה הבאה? זה לא בדיוק מדד לאמינות -אני זוכר מה כתבת על הפראדו בזמנו - זה "פחד מהתקלה הבאה"...) בכל הנוגע לדיסקברי (ולריינג'... אבל זה יותר מובן..) ומה האלטרנטיבות וכמה הן "מפחידות" ויקרות...

  16. #176
    חבר רשום יואב פולס's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    בבית
    Posts
    2,502

    Default תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    עמית,
    מכיוון שאתה מזכיר את הרכב שהיה לי, ושוב מביא דוגמא להצדקה שלך להחזיק את הדיסקברי (יחד עם הרשימה שנתן לך דרור), אין לי אלא להעמיד אותך על דיוקם של דברים:
    1. סט בולמים מקוריים מתכווננים עולה, כולל משלוח, פחות מ 4000 שקלים. כולל משלוח. זה הכל.
    2. הרכב נמכר במחיר של שלושה דיסקברים שלך, ועדיין התפשרתי עמוק מאוד על המחיר. במחשבה נוספת, יותר מפי שלוש. הוא עדיין נותן תמורה הולמת למחיר.
    3. עם 325000 ק"מ הרכב שמור, פועל, ומגיב הרבה יותר טוב מכל דיסקברי 2 שאי פעם נהגתי עליו, כולל כאלה עם 60,000 ק"מ או 120,000 ק"מ.
    אל תשווה דיסקברי 2 ללנדקרוזר 100. הם לא באותה הליגה, ולעולם לא יהיו. הם גם לא תוכננו להיות באותה הליגה. ה 100 נתן מענה לריינג'. הפראדו מוצב מול הדיסקברי.
    היום בדיעבד, אני לא מבין איך יכולתי לסבול דיסקברי 2. זו דעתי, ולא משנה כמה תרד לפסים אישיים, כמה תתקוף החלטות שלי או של אחרים, היא לא תשתנה.

    כל השרשור הזה, הוא שאלה של סער שרוצה לרכוש דיסקברי.
    הדרך שלך להצדיק לעצמך את הבחירה שלך בדיסקברי היא לתקוף כל מי שמעביר ביקורת, בין אם בהתקפה אישית, ובין אם בהתקפה על הרכב שהחליט לרכוש.

    כל אחד מאיתנו מנסה להצדיק, בראש ובראשונה לעצמנו, את הבחירות שאנחנו עושים. כבר כתבו את זה כאן.

    אני מקווה שסער יקנה דיסקברי 2.

    בהצלחה,
    יואב

  17. #177
    משתמש חסום
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    איזור המרכז
    Posts
    4,494

    Default תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    באמת לא ברור לי איך מישהו משווה רכב שעולה X לאחד אחר שעולה 3X, שוקל 3X ויכול להכיל את רכב X בבגאג'..

    יואב.
    אתה רק שוכח לציין שהמחיר שציינת פה הוא רק לשני בולמים ולא ל-4... אם אני לא מתבלבל (ל-100 הבולמים מתכווננים רק מאחור, לא?).
    אתה גם לא מציין שהמחיר האסטרונומי כולל... רכב ברמת גימור של צ'ירוקי (אפילו לא גראנד), גם אם האיכות היא יפנית, ושהמחיר הגבוה בעליל נועד למצב אותו מול מתחרים יקרים ולא בגלל מכלולים יקרים ו/או מתוחכמים - שוב, סוג של אגדה... בצדק או שלא (כמו הפאטרול, שהוא המתחרה הישיר שלו, בארצות רלוונטיות).
    פה, באמריקה.., כמו שאמרתי לך בשירשור אחר, יש המון 100.. המון והם נראים שמורים יפה ו... מפגרים בשנות דור אחרי מתחריהם למחיר ו/או לגודל - פשוט רכב שמעוצב באופן דומה 20 שנה וגם נראה כך.
    למי שאוהב - לבריאות אבל, למעשה, אתה משלם מחיר של רכב פאר ומקבל רכב פרימטיבי (אמנם שכל פלסטיק במקום ומתפקד) ובעל "שם אגדי".
    מה שמדגיש את מימרת חכמינו "טוב שם טוב, משמן טוב"..

    וזה שמכרת במחיר גבוה... נו, זה המחיר שגם שילמת, יותר מדיסקברי,באותו שנתון וחוץ מזה, זה טויוטה.
    גם הקורולה נמכרת במספרים גדולים ומחזיקה מחיר מצויין, הרבה יותר טוב מכל הארופאיות והאנגליות והיא לא מתקלקלת והגאדג'טים שלה מחזיקים לעד (אולי משום שהם... לא קיימים) אבל זה עדיין לא עושה אותה אוטו טוב יותר מהיתר - "שם טוב..".

    וחוץ מזה.
    ראיתי במודעה שמכרת בגלל שקנית רכב קטן (פרטי) יותר - הרי ה-100 הוא מפלצת ענקית - אולי אם היה לך רכב קצת קטן יותר, במקום האוטובוס היקר הזה, הוא היה עונה על הצרכים של שטח בגודל סביר ומשפחתי שניתן לחיות איתו ביומיום - אבל כל אחד ושיקוליו.

    ולסיום.
    אני לא חושב שעמית ניסה לפגוע "אישית" (ואני בטח שלא) בטיעוניו - יש לנו נטייה להזדהות עם הרכב שלנו (מחמל נפשינו) ולקחת אישית, כל ביקורת עליו ("מה, אני לא מתחזק אותו טוב?!?!?!")...

    מיותר..

  18. #178
    חבר רשום itayt's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    הרצליה
    Posts
    652

    Default תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    יוסי, רק עכשיו ראיתי שהעלת תמונות ריגול של הדיפנדר שלי מפורק, לצורך טיעון שיש בעיות בלנדרובר.
    אז בכדי להעמיד דברים על דיוקם, אמנם כל הדשבורד פורק, אבל זה בסה"כ לפתיחה של צינור ניקוז של המזגן. לא היה לי בחיים רכב שיותר אהבתי ויותר הייתי מרוצה ממנו, יותר מהדיפנדר הזה. לא אגיד לך שמבחינת תקלות הוא מקביל ללקסוס, אבל 99% מהתקלות שהיו לי איתו, קשורות ישירות למוסך היבואן ולא לרכב עצמו, כולל הבעיה במזגן שנוצרה בגלל שהיבואן התקין לי במעמד הקניה, מזגן אחורי בהתקנה מקומית, וכמו כל ההתקנות המקומיות בארץ זה התקנה גרועה.
    מבחינתי, לא יפתסו אותי חי בלנדקרוזר...
    ועוד משהו לקינוח, מעניין מה אתה עשית במוסך באותו יום... הרכב שלך כבר הפך לחלק קבוע מהנוף שם. :-)

  19. #179
    חבר רשום יואב פולס's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    בבית
    Posts
    2,502

    Default תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    יעקב,
    לא. אני לא טועה. המחיר הוא לארבעה בולמים מתכווננים. בערך 110 ליש"ט לבולם בחו"ל.
    מסתבר שגם כשרואים מלא 100 עדיין לא יודעים שכל הבולמים מתכווננים.
    כשאני כותב כל, הכוונה היא גם לקדמיים.
    בולם ההגה לא מתכוונן.
    אפילו בניסוח שלך אתה נכנס לשיקולים שכל מטרתם היא להקטין רכב אחר, בשביל הפרופורציה. אם אני אקטין רכב X הדיסקברי יצא פחות נורא.
    שחרר.
    עמית אכן מנסה לפגוע. כל הזמן. בכולם. כדי להיכנס לכוונות שלו רק צריך לומר מילה רעה על לנדרובר. כאן ובצהוב. כל תגובה שלו גולשת לפסים אישיים. זה האיש. אפילו כאן בשרשור. זה האיש שחיפש נעילות של מק'קאליסטר, ציריות של קורץ באואר.
    אכן הזמנתי רכב קטן, חדש, ידני עם מנוע 1200 סמ"ק.
    היה לי רכב "קצת" יותר קטן - דיסקברי 2. שנתיים וחצי. כפי שרשמתי, אני לא מבין למה, היום יותר מתמיד.
    אחרי קבלת הרכב הקטן אתחיל בחיפוש אחרי רכב שטח, שיהיה רק לשטח. אולי היילקס, אולי טויוטה 80. אולי גרנד ואולי 75. הכל פתוח למעט לנדרובר, שהוא מותג שאני מאוד אוהב, אבל מרחוק. לא אקנה לעצמי היום ל"ר. אהבה יקרה מדי בשבילי.

  20. #180
    משתמש חסום
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    איזור המרכז
    Posts
    4,494

    Default תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    4000 ש"ח, ל-4 בולמים מתכווננים, כולל משלוח ומיסים - זול מאוד!! גם אני רוצה!
    אתה יכול לשלוח לי לינק לאתר עם מידות, אולי יתאים לאקספדישן שלי.

    כמו שאמרתי, אני לא חושב שצריך להשוות תפוחים לתפוחים וכל יתר ההתייפיפויות האלה אבל בוא לא נגזים..
    אין מה להשוות בין ה-100 לבין הדיסקברי - לא במחיר, לא בגודל, לא במשקל, לא בתיחכום (לטוב ולרע, זה כבר סיפור אחר), לא באלקטרוניקה ולא במכניקה (מתלים) - בכלום.
    אז מה בדיוק ההשוואה, שלשניהם יש 4 גלגלים, 4X4, ומנוע?

    לא מנסה להקטין שום רכב אחר אלא להעמיד דברים על דיוקם - הדיסקברי רכב מודרני (לתקופתו - אפילו דרור התלהב בהשקה בארץ וכולם עמדו נפעמים בבור, כשג'ו בירן הדגים) ומתוחכם ואילו ה-100, עם כל הכבוד, הוא רכב "ברזלים" מיושן (ואם כבר מיושן כזה, הייתי מעדיך את ה-105), שעל מנת להתחרות בריינג', עטה עור, בולמים מתכווננים (במקום משהו יותר מתוחכם ונוח, שמצריך שינויים במתלים) ו.. זהו. אפילו לא שידרוגון קטן לעומת ה-80.

    עם זה שיש לך נסיון רע עם הדיסקברי, אי אפשר להתווכח ואני באמת לא מקנה ולא שמח לעידך (חלילה) ובהחלט מובן לי למה אתה לא רוצה להתקרב לאחד כזה יותר. ברור ומובן וטרוויאלי לגמרי - לאחרים נסיון שונה (הפוך).

    זה שאתה מתאר את המהות של הדיסקברי, לפי הנסיון שלך ומכליל, גם זה ברור ומובן וכולם עושים את זה - זה נקרא "נסיון אישי" ואני לא רואה את זה כשונה ממה שעמית עושה - כל אחד בסיגנונו.
    קראתי (שנים) בצהוב וגם פה ואני לא רואה משהו חריג אצלו או רגישות יתר (כמו שניתן לראות פה אצל חלק מהחברים, בשירשורים אחרים) - הוא מגיב, פחות או יותר, ברמה שכותבים "לו".
    אין לי דבר עם עמית. פגשתי אותו פעם אחת, להעביר מידע שביקש ועזרתי לו בפורומים, כמו שאני עושה עבור כל אחד אחר שצריך ומבקש - ההתרשמות שלי שונה משלך - כש"קופץ" איזה חכמולוג בצהוב (בד"כ עם טויוטה...) ו"עוקץ", עמית משיב באותו אופן ו"אחת אפיים" - נראה לי לגיטימי ומשעשע ואינפורמטיבי בדיוק כמו שצריך להיות בפורום צבעוני (אדום או צהוב) ולא יבשושי.
    לא ראיתי שקילל מישהו או העליב או משהו.
    איך אמרת - "שחרר".

    ומה זה הנעילות והצריריות האלה? משהו שפיספסתי או שאני יוצא גולם, ששואל מה זה "שמן נחשים"...?

Page 9 of 13 FirstFirst ... 6789101112 ... LastLast

Similar Threads

  1. הדרכות נהיגה נוספות בראליארט
    By RallyArt in forum פורום מסחרי
    Replies: 0
    Last Post: 19-10-11, 10:29
  2. תיאום ציפיות ושאלות נוספות על ניבה
    By Sasha.B in forum פורום רכב שטח רוסי
    Replies: 24
    Last Post: 15-07-10, 11:17
  3. מיגון דיפ 60 +תוספות ואופציות נוספות
    By מאיר רוטברג in forum פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    Replies: 2
    Last Post: 22-01-06, 11:29

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •