Close
עמוד 4 מתוך 13 ראשוןראשון 1234567 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 61 עד 80 מתוך 254
  1. #61
    משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    איזור המרכז
    הודעות
    4,494

    ברירת מחדל תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    הלו, רמי! אל תכליל!!
    עוד יחשבו שזה אוטו טוב חו"ח..

    שיחקת אותה - האתרוג היחיד, בעץ הלימונים...

  2. #62
    מנהל hitoy's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    מרכז/ שפלה
    הודעות
    1,016

    ברירת מחדל תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    אהלן לכולם
    לא כתבתי כי אני מנוע מלכתוב בפורום ל"ד, אבל נחרוג להפעם.
    האמת שבתור רכב שטח משפחתי אפילו אני חושב שהדיסקברי הוא אחלה רכב(נוחות ויכולת שטח). ויכול להיות שהוא לא יותר גרוע מכנית מכל מיני אינדיינים זקנים.
    אבל!
    לדעתי ומנסיון של חברים יש הפרש די גדול בעלויות בין הנבלות. גם אם נשים בצד את הגורוים והלוחשים לחשמל (שהרי ידוע שסער הוא איש עבודה עצמית) עדיין נשאר הנושא של עלויות החלפים גם דרך EBAY , ענין של מבחר יצרני חלפים וכמות הנבלות בארץ ובח"ל, וכמובן ההבדל התרבותי בין קהלי היעד המקוריים לרכבים הללו.
    ומצד שני , סער קנה אלפא ספיידר 88 . מה שמוכיח שהוא לא שפוי או במיקרה הטוב שהוא הולך עם הלב ומגשים חלומות.

    יואב (השכן)

  3. #63
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    שלו נעליכם כשאתם מדברים על אלפא...
    כשהאלפא ספיידר הזו תיסע סוף-סוף, היא תהיה טובה יותר מכל ל"ר.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  4. #64
    חבר רשום itayt's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    652

    ברירת מחדל תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    אין ספק שלפחות פה בג'יפולוג, לנדרובר הוא הרכב המושמץ ביותר. לכל אחד יש בדיחה טובה או גרועה שהוא חייב להוציא על המותג, רובם אפילו לא נסעו לעולם ברכב הזה, אבל להקליד על המקלדת לא עולה כסף.
    רכב שטח אשר נוסע בשטח, זה רכב יקר להחזקה ותחזוקה. אין מה לעשות, בשטח החיים של הרכב קשים. מנסיוני הדל של ה 3 שנים האחרונות עם לנדרובר, אני יכול להגיד שהרכב אמין כמו כל רכב יפני אמריקאי או אירופאי אחר.
    הרכב היפני הקודם שלי היה הרבה פחות אמין וכל תקלה עולה שם כמו רכב חדש. הרכב האמריקאי ישראלי שהיה לי לפני, אני אפילו לא מדבר כמה תקלות יש.
    לימונים יש לכולם.

  5. #65

    ברירת מחדל תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    ציטוט נכתב במקור על ידי boaz avrahami צפיה בהודעה
    סער,
    אם אתה לא רוצה להשתעמם אז תגוון.
    זה נכון גם לרכב.

    האחזקה עלולה להיות יקרה יותר משמעותית אבל אני בטוח שתהנה.
    יש לי חבר שמחזיק שני רכבים כאלו שנוסעים יומיום והוא מאושר.

    ההפסד הכי גדול שלך עלול להיות שתפסיד את הידע העצום של יואב ( שמיר, לא הבנקאי)
    הידע של יואב לא רלבנטי, החזיק את הרכב תקופה קצרה ועשה את כל הטעויות האפשריות. אבקש לנהל וויכוח ענייני ולשמוע על תקלות/בעיות חריגות בדיסקו 2 בהשוואה לרכבים אחרים.

  6. #66
    חבר רשום Saar's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    מתחת לג'יפ או מול המחשב
    הודעות
    5,530

    ברירת מחדל תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    ציטוט נכתב במקור על ידי hitoy צפיה בהודעה
    אהלן לכולם

    ומצד שני , סער קנה אלפא ספיידר 88 . מה שמוכיח שהוא לא שפוי או במיקרה הטוב שהוא הולך עם הלב ומגשים חלומות.

    יואב (השכן)
    תודה יואב,
    עדיין מנסים לברר איזו משתי האופציות נכונה. כרגע זה לא ברור בכלל.

    אני אנסה למצוא דיסקברי לטובת סיבוב היכרות, לראות אם זה בכלל "תופס אותי" (אני יכול לומר על ה XJ שבפעם הראשונה שנסעתי עליו ידעתי שיהיה לי XJ, לקח שבועיים והיה אחד...)

    עריכה: דרור, למה להשמיץ? נוסעת ,עם טסט חוקי בתוקף, אני לא חושב שנשאר בה חלק מקורי אחד...
    (יש קצת דליפה מראש המנוע, אבל גם זה יטופל)

  7. #67
    משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    איזור המרכז
    הודעות
    4,494

    ברירת מחדל תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    למה יואב (השכן) מנוע מלכתוב בפורום הזה?


    ציטוט נכתב במקור על ידי דרור ברלי צפיה בהודעה
    שלו נעליכם כשאתם מדברים על אלפא...
    כשהאלפא ספיידר הזו תיסע סוף-סוף, היא תהיה טובה יותר מכל ל"ר.
    אני מסכים!!!
    זה בדיוק מה שאמרתי על הריינג' רובר שלי...

    בכל מקרה, הבטחתי לסער ויואב (הבנקאי. וכן, הפרטי זה יעקב...) תשובה.
    אז ככה. שלחתי לבר שלי (ינון) וואטס-אפ ושאלתי אם הוא שומר רישום/תיעוד של ההוצאות על הדיסקברי.
    זו התשובה שקיבלתי (מילה במילה): "לא. נראה לך שאני מאזוכיסט?"...

    אז אחרי התשובה הוא התקשר וסיפרתי לו במה מדובר ותגובתו היתה: "אז תגיד לחברה שלך שם בג'יפולוג, שיש לך חבר עם TD5 2004, עם יותר משלוש מאות וחמישים אלף קמ', עם צ'יפ במנוע ובארבע השנים האחרונות, הוא לא התקרב אפילו ל-10,000 ש"ח הוצאות לשנה, כולל בשנה האחרונה, בה החליף פולי למנוע וסטרטר ומוט הגה, שלא לדבר על הקפיצים ".

    אז הנה, אני אומר לכם...
    הרכב נקנה בנובמבר 2010 עם 250K קמ', הורכב פגוש אחורי, קפיצים ארוכים, בולמים, הארכות לחיישני הגובה, שונתה במחשב, מפת ניהול המנוע (חזק בטירוף..), הוחלף פולי מנוע, סטרטר, דרייב שאפט קדמי, מוט הגה מחוזק וטיפולים - הכל יחד, בחלוקה ל-4 שנים, להערכתו 5-7 לשנה...
    הוא גם החליף 4 צמיגים, במהלך הזמן הזה - לא שאלתי אם זה נכלל בתקציב המדובר...אבל אני חושב שהבהחלפת הצמיגים, הדיסקברי ייצא זכאי, בנוגע לאמינות, או לפחות אשם כמו כל רכב אחר...

    עוד משהו - הוא לא עושה כלום (כלום!) לבד - הכל רמי מכפר מנחם..

    אני יכול לספר לך על הדיסקברי TDI 1997 של אחותי, עם קרוב ל-600K קמ', בלי אוברול (אבל קצת עייף) ועם גיר שכבר 3 שנים רומז שהוא רוצה לצאת לפנסייה שלפחות פעמיים בשנה צריך לסדר קצרון בפנס האחורי הימני (הוחלף לפני שנתיים.. ללא שינויי) ו... זהו.
    אבל אני לא רוצה לקלקל (יותר מידי) ליואב ובטח לא לדרוך לו על היבלות... עניין של (חוסר) מזל - קורה.

  8. #68
    משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    איזור המרכז
    הודעות
    4,494

    ברירת מחדל תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    ציטוט נכתב במקור על ידי Saar צפיה בהודעה
    תודה יואב,
    עדיין מנסים לברר איזו משתי האופציות נכונה. כרגע זה לא ברור בכלל.

    אני אנסה למצוא דיסקברי לטובת סיבוב היכרות, לראות אם זה בכלל "תופס אותי" (אני יכול לומר על ה XJ שבפעם הראשונה שנסעתי עליו ידעתי שיהיה לי XJ, לקח שבועיים והיה אחד...)

    עריכה: דרור, למה להשמיץ? נוסעת ,עם טסט חוקי בתוקף, אני לא חושב שנשאר בה חלק מקורי אחד...
    (יש קצת דליפה מראש המנוע, אבל גם זה יטופל)
    אם אתה רוצה ולא איכפת לך לקפוץ לרעננה, אני יכול לשאול את ינון אם הוא מסכים להפגיש אותך עם האוטו שלו...

    לעניין האלפא.
    אם זה נוסע, עזוב את זה.
    מה איכפת לך אם יש דליפה? המנוע מגיע לחיות בשלום עם כל הלחצים שיש בו (עם הדליפה) - תתקן אותה ויתחילו להתפוצץ לך בוכנות... זה מין מנגנון "פיוז" מובנה באיטלקיות... אני חושב.

  9. #69
    חבר רשום Saar's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    מתחת לג'יפ או מול המחשב
    הודעות
    5,530

    ברירת מחדל תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    תודה ברנרד,

    רעננה קצת רחוק לי כרגע, אני מאמין שאמצא משהו פה בסביבה (בהתחשב בזה שאני גר לא רחוק מאלי שחר - בטוח אמצא שם משהו )
    לגבי האלפא, היא שותה יותר נוזל קירור מבנזין כרגע, פרסטון יקר יותר מבנזין.
    בכל מקרה, הבוכנות בסדר, המנוע עבר אוברול מלא על כל חלקיו (כולל בוכנות וסליבים חדשים) כך אני מאמין שהבעיה היא מקומית באטם שכנראה שכב הרבה מאוד זמן בחנות (נקנה בארץ) או סתם נפרץ בנק' התורפה שידועה במנוע הזה (ואחרי ההרכבה ראיתי שממליצים להוסיף שם RTV )
    תודה,
    סער

    ד"א, ראיתי כבר בכמה הודעות שמחליפים מוט הגה בדיסקברי. למה? מה מתקלקל במוט הגה שדורש החלפה של כולו???

  10. #70

    ברירת מחדל

    אני חושב שדיסקברי 2 הוא רכב מוצלח. יש נבלות... אבל הרוב סביר בשביל רכב שטח בן עשור.
    אבל... מה בעניין הגיר האוטומטי ולמה כל בעלי הרכב הזה רואים בו מוקש עם אורך חיים של 150 אלף קמ?

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  11. #71
    חבר רשום נמרוד - מערד's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2006
    מיקום
    ערד טל 0537255704
    הודעות
    1,307

    ברירת מחדל תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    למרק יש את שני הסוגים תאם איתו ותתרשם מההבדלים
    נמרוד

  12. #72

    ברירת מחדל תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    ציטוט נכתב במקור על ידי amit1 צפיה בהודעה
    הידע של יואב לא רלבנטי, החזיק את הרכב תקופה קצרה ועשה את כל הטעויות האפשריות. אבקש לנהל וויכוח ענייני ולשמוע על תקלות/בעיות חריגות בדיסקו 2 בהשוואה לרכבים אחרים.
    אנחנו מנסים לנהל דיונים, לא וויכוחים.
    ענייניים - כלומר לא מכוונים כלפי אדם זה או אחר.

    (זה כדי שהדיון הזה לא יהפוך לוויכוח... ויישאר ענייני )

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  13. #73
    חבר רשום יואב פולס's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    2,502

    ברירת מחדל תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    ציטוט נכתב במקור על ידי amit1 צפיה בהודעה
    הידע של יואב לא רלבנטי, החזיק את הרכב תקופה קצרה ועשה את כל הטעויות האפשריות. אבקש לנהל וויכוח ענייני ולשמוע על תקלות/בעיות חריגות בדיסקו 2 בהשוואה לרכבים אחרים.
    עמית,
    10 שנים עם לנדרובר בכלל, מתוכן 7 או 8 שנים עם דיסקברים, ושנתיים וחצי עם דיסקברי 2 בפרט, לא ממתינים לאישור שלך.
    לדעתי (הבלתי נחשבת בעליל) מדובר בערימת תקלות עם גלגלים, כפי שחוויתי, שרק ממתינות לקורבן הבא.
    אנא עבור לפסים עניניים ולא אישיים.
    יואב

  14. #74
    חבר רשום מיכה100's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    שפלה
    הודעות
    1,986

    ברירת מחדל תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    טוב, הנה הסטטיסטיקה שלי (בלי מחירים, תעזבו אותי באמשלכם):
    TD5 2004 שמור ומטופל רק במוסכים (רמי בד"כ), 260 אלף ק"מ, שנה וחצי אצלי (אגב לפני היה דיסקו 97 בנזין, חמש שנים).
    מוגבה וממוגן. קפיצי ברזל ללא אייס. הבעסה היחידה זה שאין בנמצא צמיגי שטח מלא בחתך שכתוב ברשיון.
    מה הלך: מצבר, סטרטר, פולי מנוע ראשי, דריי שאפט קדמי, מוט הגה, חיישן ABS קדמי ימני פלוס המעקף המפורסם במודולטור.
    היתה גם איזו תקלת חשמל מציקה (פיוז תאורת לוח שעונים שנשרף כל הזמן) שרמי הצליח לאתר: צמה שהשתפשפה בפינת מתכת, מאחורי לוח השעונים.
    נו אז מה? במחיר שלו, כולל האחזקה, האוטו הזה נותן תמורה מעולה לכסף: נוח ומפנק כמו פרייבט בכביש, עם כל האיבזור והפינוקים (והכל עובד), עביר להפליא בשטח.
    בקיצור ימותו הקנאים.

  15. #75

    ברירת מחדל תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    חייבים להתייחס לצריכת הדלק העדיפה שלו מול האינדיאני שלך.

    אם אתם בודקים בהוצאות אז זה הסעיף הראשון

  16. #76
    חבר רשום ליאור מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2005
    מיקום
    רמת- גן
    הודעות
    543

    ברירת מחדל תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    Click image for larger version. 

Name:	20130405_143405 (Medium).jpg 
Views:	303 
Size:	279.7 קילובייט 
ID:	77731Click image for larger version. 

Name:	DSC_0162 (Large).jpg 
Views:	199 
Size:	143.6 קילובייט 
ID:	77729Click image for larger version. 

Name:	IMG_0134 (Small).JPG 
Views:	216 
Size:	29.7 קילובייט 
ID:	77730אהלן
    לא מתכוון להיכנס לוויכוחים, אלא רק לספר על נסיוני האישי.
    יש לי דיסקו 2001 ידני ואני מת עליו.
    אין כמו דהירה איתו בשטח, תחושה ממכרת.
    סער, אתה מוזמן לקחת אותו ליום טיול, לא כדי לשווק לך דיסקו אלא כדי שתוכל להבין על מה מדובר ואם זה מדבר אליך. (שלי לא למכירה).
    נניח ותחליט שכן- אז יהיה רלוונטי הדיון על התחזוקה.
    בקצרה- יש נבלות ויש לימונים ויש גם רכבים עם היסטוריית טיפולים רגילה לגמרי.
    לדעתי בשקלול עלול ותועלת, יחד עם עלות הקנייה (הנמוכה יחסית) ועלות הדלק (הכל יחסי כן ) אז הוא נותן לי הכי הרבה הנאה לשקל.
    אחרי 6 שנים איתו אני עדיין מסתובב ומביט רק כדי לראות אותו עוד פעם, עם צוואר הברבור הלבן שלו, לא מבין מה הוא עושה בעיר.

  17. #77
    משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    איזור המרכז
    הודעות
    4,494

    ברירת מחדל תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    ציטוט נכתב במקור על ידי יואב צפיה בהודעה
    עמית,
    10 שנים עם לנדרובר בכלל, מתוכן 7 או 8 שנים עם דיסקברים, ושנתיים וחצי עם דיסקברי 2 בפרט, לא ממתינים לאישור שלך.
    לדעתי (הבלתי נחשבת בעליל) מדובר בערימת תקלות עם גלגלים, כפי שחוויתי, שרק ממתינות לקורבן הבא.
    אנא עבור לפסים עניניים ולא אישיים.
    יואב
    וואללה, נשמע רע.
    אבל בכל זאת הייתי מייחס את זה לחוסר מזל - מה שאני רק לא מבין, עם כל התקלות וההוצאות... 10 שנים????
    כנראה שבכל זאת מצאת משהו חיובי ב"ערימת תקלות עם גלגלים" הזו..

    בכל מקרה.
    כמו שאתה רואה, סער, יש כאלה ויש כאלה - תלוי באיזה יום יוצר האוטו (שני, הכי גרוע..) ומה קיבל הבחור שהרכיב את העסק, בלילה קודם ואולי מה עשתה קבוצת הכדורגל של השיכור האנגלי הזה...

    יש אגדות שפשוט לא שווה להשקיע, על מנת להפריך אותן...

    איך שאני רואה את זה, יש שתי אפשרויות "אמיתיות" לרכב שטח דיסקברי 1 או 2 או WJ (ריינג' רובר זה למפגרים.. כמוני).
    כל היתר עם פחות מידי סרנים/מקום/איכות חיים - תבחר (וכבודם של הסופות וה-XJ... מונח איפשהו - יותר מידי פשרות).
    לדעתי, עם משפחה, צריך גודל ונוחות ונקיון וגם בעיר יש חיים, לכן שני אלה, היחידים עם סרנים חיים (לי יש עכשיו בהמה עם מתלים נפרדים... איזה סיפור לשפר/לשנות...) שנותנים את כל היתר..

    חוץ מהמנוע וצורה המחורבנת, נראה לי שהדיסקברי "עובר" טוב יותר מה-WJ.. אם יש לך מזל..

  18. #78

    ברירת מחדל תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    אני חושב שמרוב דיבורים על ציפלינגים, שכחנו את הנושא שהעלה בועז, עלויות הדלק. זה לא נחשב תקלה, אבל זה בהחלט כסף;
    נגיד שדיסקו דיזל אוכל בממוצע 8-9 (מעורב עיר-כפר, אמיתי לגמרי. בנסיעה רגועה מחוץ לעיר ייתקרב גם ל-10), ואינדיאני אוכל 6? אז אפילו עם 1200 ק"מ בחודש, הדיסקו אוכל 140 ליטר = 1100 שקל. באותו זמן יאכל הצ'יף 200 ליטר = 1500 שקל. זה כבר נותן לנו 3500 שקל חיסכון שנתי בדלק לטובת הכרכרה, בהחלט משמעותי

  19. #79
    מנהל shmil's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2003
    מיקום
    מרכז הארץ
    הודעות
    6,734

    ברירת מחדל תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    ציטוט נכתב במקור על ידי יואב צפיה בהודעה
    דיסקברי TD5:
    טיפולים 43,000 שקלים (הסכום הזה הוא נטו, אחרי שמכרתי חלק מהדברים שהיו מורכבים על הרכב דוגמת מיגונים, פגושים ועוד. אם לא מורידים את הציוד שנמכר, עלות הסעיף היא 45,500)
    הפרש בין קניה למכירה: 31,000 שקלים
    ביטוחים + טסטים: 25,250 שקלים

    שים לב שהיה ציוד שהועבר בין המכוניות, דוגמת מדרגות סף שעברו התאמה קלה ונכנסו ל TD5 אחרי שפורקו מה TDI ועוד כמה דברים כאלה.

    אח"כ התבקש פירוט, בבקשה:
    בדיקה 800
    העברת בעלות 181
    נקיון פנימי + חיצוני 950
    איתוראן 1721
    מיגונים (דיפ' קדמי, מיכל דלק, סף) 1963

    צמיגים קדמיים 1362
    פ"וה דיבורית 220
    פילטר קומפרסור + בדיקה 350
    חיווט חשמל 200
    בדיקת חשמלאי 300
    2 קפיצי אויר 2429

    הרכבת קפיץ אויר 277
    מצבר 1262
    שמנים 585
    פילטרים + צמה פנימית 959
    בולמים 3150
    בלמים + בדיקה 1050
    שעון חום+נעילה מרכזית 750
    נורות + חומר לריפוד עור 73
    פגושים 4000

    תיקון אגזוז 300
    תיקון חשמל אחורי 100
    פילטרים + שמנים 684
    טיפול 140,000 – דרך השטח 3040
    טסט + אישורי מוסך 174
    נזילת שמן הידראולי 1776

    ניקוז מזגן, מרכזית, 100
    מחשב לאיתור תקלה 300
    חיישן ABS+מראה ימנית 1100
    חשמלאי - התקנת חיישן 300
    נאבה קדמית (מפירוק) 2200
    התקנת נאבה 404
    צמיגים אחוריים 1340
    פולי מנוע ראשי+הרכבה 1600
    צלחות קדמיות+רפידות+פילטר סולר ואוויר 900
    רפידות אחוריות + פקק 350
    פילטר גיר + טיפול 1312
    פגוש קדמי (מסירה) -------
    פגוש אחורי (מכירה) -1000
    מגב אחורי 128
    מדרגות סף (מכירה) -800
    טסט 110
    מגבים 112

    איתוראן 747
    מותחן+רצועה 1262
    צינורות גיר+מים 3486
    צינורות מים + עבודה 860
    מים 200

    סה"כ 43300
    בכל הכבוד הראוי, הרשימה הזו לא נכונה, שלא לאמר חוטאת לאמת או משקרת.
    בתוך הרשימה הזו חסר רק דלק כדי שהיא תהיה אמיתית.
    לחילופין, ברשימה הזו נמצאות הוצאות שוטפות, המקבילות לדלק, שאי בינן לבין "תיקונים" דבר וחצי דבר. צמיגים, שמנים, מצברים, רפידות בלם, טסטים, מגבים, וכד' הן הוצאות שוטפות, בדיוק כמו דלק. הן מתבלות מילומטראז או יזום אחת לתקופה, אך הן אינן תיקונים.
    הוצאות כמו פגושים ומיגון הן הוצאות "מרצון" וגם הן אינן תיקון, וכך גם בולמים ב-3500 ש"ח. מתוך ה-3500 ש"ח, מרבית הגולשים היו שמים בולמים בחצי המחיר.
    בדיקה והעברת בעלות הן הוצאות עקב קנייה ולא תיקונים.
    2500 ש"ח על איתוראנים? סליחה?

    בקצור, אני מניח שהנקודה הובנה.
    איני חשוד באהבת לנדרוברים או ליידיבויז, אבל, האמת צריכה להאמר, והיא לא קרובה למה שאתה מציג.
    אנא, סכום את הוצאות התיקונים נטו, באמת, ואח"כ נדבר.
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  20. #80

    ברירת מחדל תגובה: אמינות דיסקברי 2 ושאלות נוספות...

    ציטוט נכתב במקור על ידי יואב צפיה בהודעה
    עמית,
    10 שנים עם לנדרובר בכלל, מתוכן 7 או 8 שנים עם דיסקברים, ושנתיים וחצי עם דיסקברי 2 בפרט, לא ממתינים לאישור שלך.
    לדעתי (הבלתי נחשבת בעליל) מדובר בערימת תקלות עם גלגלים, כפי שחוויתי, שרק ממתינות לקורבן הבא.
    אנא עבור לפסים עניניים ולא אישיים.
    יואב
    זה שאמרתי, אני בהחלט מוכן ורוצה לנהל וויכוח ענייני ומלמד לא לשמוע סיסמאות. ציין מהן התקלות שאתה נתקלת בהן בדיסקו 2 וכיצד טפלת בהן . מניסיוני הדל ( 8 שנים), יש מספר תקלות נפוצות מוכרות וידועות (בדיוק כמו בכל רכב אחר ולדעתי פחות) שניתן להתמודד איתן בקלות ובעלויות סבירות,

עמוד 4 מתוך 13 ראשוןראשון 1234567 ... אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. הדרכות נהיגה נוספות בראליארט
    על ידי RallyArt בפורום פורום מסחרי
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 19-10-11, 10:29
  2. תיאום ציפיות ושאלות נוספות על ניבה
    על ידי Sasha.B בפורום פורום רכב שטח רוסי
    תגובות: 24
    עדכון אחרון: 15-07-10, 11:17
  3. מיגון דיפ 60 +תוספות ואופציות נוספות
    על ידי מאיר רוטברג בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 22-01-06, 11:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •