טרופר קצר אוטומט דיזל/בנזין..המלצות,אזהרות וחוות דעת כללית תודה..
קליקליק
משווק ומגדל אפרוחות לומן להטלה,לולי חופש,לולים חכמים,לולי סוללות..אבי- 0545707658
אם יש תקציב לדלק אז עדיף בנזין אם לא גם הדיזל (צריך למצוא אחת שמורה) אופצייה מצויינת
אני עם טרופר דיזל ארוך כבר כמה שנים וטפו טפו הכל בסדר ואני מרוצה מאוד מהאוטו הרבה כח ונוח מאוד
לעומת זאת הראשון שהיה לי לפני איזה 13 שנים גם דיזל ולפני שעבר את כל כל הריקולים הביא לי את המוות גם מנוע הלך וגם גיר אבל זה לפני שידעתי בכלל שיש בעיה במנועים של הטרופרים ולא ידעתי שצריך לשים רק חלפים מקוריים וכו'
אמנון
טושי,אני א שואל בשבילי אני שואל בשביל חבר שיעצתי לו כסר והוא רוצה לשמוע עוד דעות.
משווק ומגדל אפרוחות לומן להטלה,לולי חופש,לולים חכמים,לולי סוללות..אבי- 0545707658
בתקציב של שנתון טרופר 2000+ שזה בערך לפי השוק 30K(תלוי בדגם) אין הרבה אופציות אלא לרדת בשנתון לגבי רכבים אחרים.
הדיזל צריך קצת יותר תשומת לב לגבי המנוע, שמנים איכותיים למשל במנוע חובה סינטטי מלא, יש שתי פילטרים לשמן הקטן יותר שייך למע' ההזרקה מומלץ מקורי.
בראש המנוע יש את אטמי השרוולים המפורסמים(תעשה חיפוש תימצא גם כאן), נוזל קירור איכותי ישמור עליהם לאורך זמן.
חשוב לבדוק היסטוריית טיפולים(לא חייב מוסך יבואן אבל שתהיה היסטוריה מסודרת), ישנם חיישנים כמו חיישן שמן מסילת הזרקה, כדי לבדוק מתי הוחלף, הולך בערך כל 150K, גורם לתופעות גימגום וכיבוי מנוע ואי יכולת הנעה, יש שתי מצברים כדאי ששניהם יהיו זהים.
הטרופר בנזין רגיש לגבי הגיר, מומלץ קולר גיר+וונטה+שעון חום על מנת למנוע הרס גיר במקרה היתחממות גיר במאמץ.
סה"כ הרכב נותן את התמורה הגבוהה ביותר לכסף, איכות ונוחות נסיעה מפנקים, מרווח נוח ומפנק יחסית לרכבים אחרים באותו שנתון בשוק.
RAM 3500 on "35
תודה רבה עזרת לי מאוד.
קליקליק
משווק ומגדל אפרוחות לומן להטלה,לולי חופש,לולים חכמים,לולי סוללות..אבי- 0545707658
10+
הארה קטנה לגבי קולר לבנזין, דרוש קולר ענק או קולר גדול בחיבור בטור לחליל.
עוד יתרונות לטרופר,
בנוי מסיבי יותר (שילדה, סרנים, טרנספר) ביחס למתחרים (פראדו, פאג'רו, טראנו וכו' ).
איכות החומרים וההרכבה בתא הנוסעים מצויינת (הכול מוצק ולא "מקרקש" כמו במתחרה שעולה כמעט פי שניים).
מהלך מתלים מאחור מעולה שמאפשר עבירות טובה מאוד (גם למוגבל ההחלקה המצויין יש תרומה בנושא).
חסרונות,
בגלל הרכות ומהלכי המתלה, התנהגות הכביש כמו של אוניה אמריקאית ...
בלמים חלשים יחסית, הגה שלא נותן הרבה היזון חוזר.
בקיצור, בכביש הוא כלל לא ברמת הפראדו או הקינג (לא אמרתי פאג'רו Q ).
לדעתי, עדיין התמורה הכי טובה לכסף (בבנזין לפחות) !
רענן
מסכים עם התמורה לכסף
לגבי הגודל של הקולר מדובר בדעתו של רענן בלבד , שבעיניי היא פתרון אוברקיל מטורף ומיותר ,שאינו מוכח טכנית ואף עשוי לגרום לבעיות אחרות , כפי שכבר כתבו לו בשרשור אחר
יש פתרונות אחרים , מובנים בתוך הרכב , אבל אנשים בוחרים לא להשתמש בהם ..
כשזה יהיה רלוונטי נעזור ...
ישראל 20011 פיאודליזם בהיתגלמותו
7 מליון עבדים של 7 משפחות
*מה המומלץ מבין השניים
*אפשר לטפל בשני הגיפים בבעיות הכרוניות שלהם?
*ובכללי זה גיפ מומלץ ליום יום + סופי שבוע בשטח?
קליקליק
משווק ומגדל אפרוחות לומן להטלה,לולי חופש,לולים חכמים,לולי סוללות..אבי- 0545707658
סתם לצורך הדיון אם אין בעיה של דלק אז למה לא ללכת לכיוון אמריקה לדוגמא גרנד צירוקי הרבה יותר רכב מפנק ברמות לא קשה לשפר ולטעמי גם ניראה יותר טוב
טרופר בנזין סטנדרטי יהיה יותר עביר בשטח מגרנד צ'ירוקי סטנדרטי.
מערכות חימום ריצפה חשמלי!!
הגבהה קלה והחיסרון הופך ליתרון סרנים חיים עדיפות ברמה הבסיסית אבל עזוב אני משוחד חחחחחחחח
אני בונה על זה שאני גר בצפון ואני נוסע נסיעות בין עירוניות ,אמרתי אחד ל 9+- אבל 1:5 עדיף לרכוש האמר
משווק ומגדל אפרוחות לומן להטלה,לולי חופש,לולים חכמים,לולי סוללות..אבי- 0545707658
כתבת בהתחלה שזה עבור חבר שלך, ופתאום עכשיו זה עבורך?
אם אני זוכר נכון, אתה חייל בשרות חובה.
בהנחה שזכרוני לא מטעה אותי, הייתי ממליץ לך לא לרוץ להחליף כלי רכב. לכל כלי רכב יש תקופת הסתגלות אצל בעלים חדש, בה מגלים את כל הבעיות שלא היו ידועות בעת הקנייה, ובה מתפתחות כל מיני תקלות בשל שינוי סגנון הנהיגה ברכב.
המלצתי לך היא להשלים את שירות החובה מבלי להחליף רכב, ואחר כך, לכשתדע מה אתה רוצה ומה תכניותיך, תחליט ותבצע.
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
אמרתי שזה בעבור חבר וכך זה נשאר ,לא אני רשמתי את ההודעה האחרונה אלא הוא,אני חייל עם ספורטז וככה תשאר עד שאשתחרר ,בבקשה אמרתי משהו בהשעה הראשונה אל תערבבו את זה.
משווק ומגדל אפרוחות לומן להטלה,לולי חופש,לולים חכמים,לולי סוללות..אבי- 0545707658
ואנחנו אמורים לנחש שמישהו נכנס בשם המשתמש שלך, כתב דברים בשמך, וזה לא אתה.
גאוני.
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
השאלה בראש השרשור ברורה אז ננסה להתמקד בעיקר...?
הבנזין כמו כל בנזין שתיין דלק ובתמורה מספק לא מעט כוח.
הגיר לא באמת בעייתי אם יודעים מה לעשות ואיך.
הדיזל אכן ידוע לשמצה, אבל כאמור רכב אחרי הריקול שעוקבים אחרי מצבו, הוא לא פצצה מתקתקת כמו שהיה מקובל לחשוב. הגיר בדיזל הידני לעומת זאת טומן בחובו הפתעה בדמות החלפת קלאצ' של 1500 שח...
לסיכום. זה רכב שמזדקן יפה יותר מבני דורו, בנוי איכותי ומסיבי ועם חלקי חילוף די זולים. זה שאין לו נעילה אחורית בשוק זה חיסרון לדעתי. יש נקודות תורפה ידועות, אבל עם תשומת לב נכונה אפשר להימנע מהן. גם אם נופלים... זה הוצאה של כמה אלפי שקלים. הרבה יחסית למחיר הקניה, מעט באופן יחסי למכללים של כלים אחרים.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
שמיל אם רשמתי כך אין סיבה שאשקר,
אסף מה אתה ממליץ אז??
אתה אומר שאיסוזו מלבד הקניה זו השקעה לא קטנה,
לאן אתה ממליץ להמשיך בחיפוש אחר דיזל טוב או פשוט לעבור רכב?
1:5 זה צריכה שכיום אי אפשר להרשות לעצמך בבנזין
קליקליק
משווק ומגדל אפרוחות לומן להטלה,לולי חופש,לולים חכמים,לולי סוללות..אבי- 0545707658
השיפורים לרכב יבואו עם הזמן ולא מיד בקניה .
קליקליק
משווק ומגדל אפרוחות לומן להטלה,לולי חופש,לולים חכמים,לולי סוללות..אבי- 0545707658
שמרו על קשר