עזוב אותך נכון או לא. קח פילטר רגיל לצורך הטסט ואח"כ תחזיר את הפתוח.
אם זה עושה טוב או לא לרכב, זה כבר סיפור אחר. אבל אם זה הדבר היחיד שמונע ממך להעביר את הרכב טסט - אל תהיה צודק, תהיה חכם![]()
שלום לכולם,
ניסיתי היום לעבור טסט ונכשלתי.
בין שאר הדברים שנכשלתי בהם: פילטר אויר פתוח...
האם זה נכון שאסור לשים פילטר כזה בגי'פ (גרנד שנת 98)?
שאר הרג'קטים הם יותר "רגילים": נזילות, תותבים וכו'
קובי
עזוב אותך נכון או לא. קח פילטר רגיל לצורך הטסט ואח"כ תחזיר את הפתוח.
אם זה עושה טוב או לא לרכב, זה כבר סיפור אחר. אבל אם זה הדבר היחיד שמונע ממך להעביר את הרכב טסט - אל תהיה צודק, תהיה חכם![]()
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
לסנדק: זה שכך צריך לנהוג זה ברור כשמש.
השאלה היא מאיפה משיגים פילטר רגיל לרכב בן 15...
אתה מדבר פיסית על התיבה שלו?
יכול להיות שיש לי כזו.
אם לא - בפירוקיות.
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
ממילא אתה צריך אישור מוסך שהתבצע תיקון,
לך למוסך שמתעסק ברכבים כאלה ,
תשאיל ממנו בית פילטר בסיגנון , שניכנס במקום...וכו'
היה דיפנדר 110 - הגיע האנטר 2009...
קובי אהלן
בית פילטר יש, צריך לארגן צינור מקשר, תחזיר בגמר השימוש.
נמרוד
\אם \מכשילים אותך על פילטר ,זה כנראה בגלל עומס הקומבינות שהטסטר הזה כפי הנראה עושה,(הוא צריך מאזן)גש לרב בוחן או למנהל,אני מאמין שהם יעבירו לך את זה,
דמוקראטייה?המצאה של נשים!!
העניין סודר הג'יפ עבר היום טסט
שמרו על קשר