מישהו ..אני צריך .. עזרה..
אז ככה מחר אני רישמית מצטרף למשפחה...אחרי הרבה זמן של חיפוש ..ושאלות........ מצאתי את הבובה שלי..
סיקס(שמונה) 85 סגור פיבר ,צמיגים 33 ,כלוב התהפכות מלא, בוסטר של סונומה....
הגה כוח,דנה 44 מאחורה ואם אני לא טועה ..44 גם מקדימה..,בודי ליפט (מוגזם )
מחר אני הולך לקחת אותו... בכל אופן ...הבעיות הראשוניות ..:
1.צריך לשפץ קרבורטור ..יש נזילה..אמרו לי שהוא במצב שמסוכן לנסוע איתו(לשרוף קרבורטור)
2.אין ממש אגזוז..ומה שיש משום מה קדחו בו 3 חורים....
3.וכמובן טיפול ראשוני ...
4.בודי ליפט מוגזם מאוד...(אני לא מבין בזה אבל הגומיות שבתושבות..בערך 10 ס"מ אולי יותר)
מה שאני צריך ממכם(אני חדש בתחום ..יש לי ספר... של 8 ,מוטיבציה ו...) :
1. כמה עולה קיט שיפוץ ? איפה כדאי לקנות..אני מהקריות..?והאם אני יכול לעשות "שיפוץ לבד ?או שיש מצב שאני אעשה יותר נזק? אם זה מסובך איפה אני יכול לעשות באיזור חיפה(זמן זה משתנה חשוב מאוד!!)אגב קיט פשוט וטוב.. לא משהו מיוחד ..משהו טוב ולא מחו"ל
2.כנ"ל לגביי אגזוז.. מישהו מכיר מקום טוב שעושה..בזול..ומהר...
ובאותה נשימה ...אפשר להוציא את האגזוז מהצד כמו בסופות? טוב/לא טוב..?
3.לגביי טיפול ..מה צריך מבחינת חלקים ?...איזה שמנים עדיף? פילטרים..?
4.איזה גומיות..צריך לשים שיהיה אופטימלי הן לביצועים והן ,לכאב ראש מבחינת המשטרה).. הכוונה מה המידה..ומאיפה אני מזמין ?ואיך אני מחליף (אפשר להחליף לבד?)
ושוב מקום לקנות את החומרים .. את הטיפול אני אנסה לעשות לבד ...אז אני אשמח להסברים..
או אם מישהו גר באיזור ויש לו זמן ..
בכל אופן תודה מראש.. ולהזכיר אני גר באיזור הקריות(חיפה)
כל אחד והחבילה שלו...
מישהו ..אני צריך .. עזרה..
כל אחד והחבילה שלו...
לפני שאתה קונה...
מה זאת אומרת "נדמה לי דנה 44" ? מה עוד לא ברור לך בקנייה???? הצמיגים ברשיון? הסגירה ברשיון? כמה זמן נשאר עד הטסט הבא - זה קריטי, כי להעביר ג'יפ כזה טסט זה סיפור מההפטרה, אם הוא עבר טסט לא מזמן אז לפחות יש לך שנה של שקט.
תחשוב טוב אם זה מה שאתה צריך. אתה מתאר רכב עם בודיליפט גדול וצמיגים בעייתים מבחינת רישוי, ודי הרבה דברים לא תקינים על פניו. ממש לא בטוח שזו עסקה טובה.
ראשית,
כפי שנמרוד ציין- חובה לבדוק שהצמיגים מופיעים ברשיון, שהסגירה מופיעה ברשיות כ"רכב סגור", ולעוד כמה זמן יש לו טסט. אלו דברים קריטיים.
לשאלותייך.
שיפוץ קרב' לבד, ניתן בהחלט לעשות אך לא מומלץ למי שטרם נגע בקרב' הזה או קרב' בכלל.1. כמה עולה קיט שיפוץ ? איפה כדאי לקנות..אני מהקריות..?והאם אני יכול לעשות "שיפוץ לבד ?או שיש מצב שאני אעשה יותר נזק? אם זה מסובך איפה אני יכול לעשות באיזור חיפה(זמן זה משתנה חשוב מאוד!!)אגב קיט פשוט וטוב.. לא משהו מיוחד ..משהו טוב ולא מחו"ל
קיט שיפוץ לקרב' עולה 70 ש"ח בינוביץ' בתל אביב, ואם אני לא טועה- יש חנות חלפים בנצרת שנמרוד יוכל להרחיב עליה ויתכן ויש בחנות הנ"ל את הקיט.
אתה גר בצפון... נו באמת, בעיה למצוא מישהו בזול2.כנ"ל לגביי אגזוז.. מישהו מכיר מקום טוב שעושה..בזול.. ומהר...? כנס קבל הצעות מחיר ויאללה. להוציא את יציאת האגזוז מהצד ניתן. טוב או לא טוב- לא יודע. אני לא אוהב את זה עקב העובדה שאדי השמן והפיח שהאגזוז מוציא- יוצאים ישירות אל הצמיג השמאלי. לא אוהב. אבל שוב- ניתן.
שמן מנוע- 20/50 יעשה יופי של עבודה.3.לגביי טיפול ..מה צריך מבחינת חלקים ?...איזה שמנים עדיף? פילטרים..?
שמן גיר, טרנספר, דיפרנציאלים- 80/90.
איזה פילטרים עדיפים- אין ממש מבחר. רק שיהיו יעודיים לסיקס, ולא קומבינה מרכב אחר.
תוכל למצוא הכל בינוביץ' בתל אביב, וכנראה שגם בנצרת. (נמרוד?)
במקרה שלך יש בעיה קטנה.4.איזה גומיות..צריך לשים שיהיה אופטימלי הן לביצועים והן ,לכאב ראש מבחינת המשטרה).. הכוונה מה המידה..ומאיפה אני מזמין ?ואיך אני מחליף (אפשר להחליף לבד?)
אתה כמובן חייב להוריד את הבודי-ליפט המוגזם שיש לך, אבל אתה לא יכול להרכיב תושבות מקוריות, כי הג'יפ נועל צמיגי 33'. בשטח הם עלולים וכנראה יגעו לך בבתי הגלגל.
לכן, קודם בדוק אם הצמיגים ברשיון. אם כן, ראשית שקול טיפול כללי בעלים, לצורך הגבהה מתאימה לצמיגים, ובהתאם תוכל להרכיב תושבות מקוריות.
אם החלטת שבכל זאת אתה מתעסק עם תושבות הבודי, לך לחרט שמתעסק עם גומי ופלסטיקים, ובקש שיחרוט לך תושבות אוקולון במידה הרצויה לך.
בכל אופן עם הבודי ליפט שציינת שיש לך, טסט אתה בחיים לא תעבור, וכנראה שגם ביקורת פשוטה של שוטר לא תשחרר אותך בלי הורדה מהכביש.
ולסיום
בדוק טוב טוב טוב את רשיון הרכב הזה. בדוק שהצמיגים וכל שאר הירקות מופיעים ברשיון
אחרת, לא לגעת.
בהצלחה.
-ארז 8) -
שנת 85 טסט לחצי שנה בלבד....
בג'יפ שלי יציאת האגזוז שונתה לצדו של הרכב. מהתרשמות סובייקטיבית לחלוטין - פחות גזים נכנסים לתוך תא הנוסעים (כתוצאה מהיניקה שהג'יפ יוצר מאחוריו בזמן הנסיעה).
מצד שני - אתה מדבר על ג'יפ סגור, כך שזה לא משנה.
ליאור O|||O
וכמובן אישור רכב מיושן לפני כל טסט.
עלות משוערת כ-150 ש"ח בהנחה שאתה מטפל ברכב בעצמך.
הכל התחיל בחיפושית עוד חיפושית ועוד אחת לחלקים
אז ככה תודה לכולם על התגובות והנה המצב נכון ליום מאוד ארוך...:
יש בבעלותי את הגיפ....
ולא מופיע "רכב סגור" ,גם לא מופיע צמיגים 33 ...,
הרכב עבר היום טסט ..אתם יודעים איך לא צריך לפרט...
אין עלים .. יש פרו קומב ..
האגזוז כבר הוזמן ומחר מורכב...
יום שלישי חשמל..קומפלט...וקניות של כמה ממתקים..
יום רביעי פירוק הקרבורטור.. ותחילת עבודה על השיפוץ..
יום חמישי קניות אחרונות..
יום שישי עבודה...עם עזרתו הטובה של אמיר לארדו)
החלפת משאבת דלק,שיפוץ קרבורטור והרכבה ,ועוד כל מיני ממתקים שנקנה השבוע ..
ויום שבת ..עם הכל ילך לפי התוכנית נבדוק את ה"ענק הירוק" בהמשך אני אצרף תמונה ..
ואז תבינו למה ה"ענק הירוק " ואני מניח שגם חלקכם יכירו את הגיפ...
כל אחד והחבילה שלו...
בתגובה הקודמת ..רשמתי"יום שישי עבודה(על הגיפ )ובטעות יצא פרצוף עצובבמקום :lol:
אני מחכה שכבר יגיע.. יום שישי..
ולנמרוד: דנה 44 אחורה ,דנה 44 קדימה..
וכמו שאמרתי ..ברגע שאני אשים תמונה אולי תזהו אותו..(ואולי לא)
והבודי ליפט ירד כנראה שבוע הבא.. לא נראה לי שאני אוכל לבד...
אני אדבר מחר עם יאנוביץ לגביי זה...(מבחינת חלקים)
אני לא צריך את גובה כזה.. לא בריא..
ושוב הרבה תודה לכל העונים על כל התשובות
כל אחד והחבילה שלו...
לג'יפ שנת 85 יש קפיצי עלים.אין עלים .. יש פרו קומב ..
נכון, יתכן כי מי מהבעלים הקודמים החליף לקפיצים ספיראליים, אך משום מה זה לא נראה לי (אולי אני טועה :roll: ).
במידה ואכן הותקנו קפיצים ספירליים - בעיית ההורדה מהכביש גדולה שבעתיים.
פרו-קומפ (PRO COMP) אלו כנראה הבולמים שמותקנים ברכב ולא הקפיצים. (למרות שגם להם יש ערכות קפיצים).
בכל אופן תתחדש.
בהצלחה.
Statistics mean nothing to the individual
אני יודע ששנת 85 יש עלים ...
במקרה הזה הם הוחלפו קומפלט עם קיט ספירליים..פרו קומפ...
בעיה אני יודע...
נקווה שיהיה בסדר..
אני בונה על לנסוע כמה שפחות על הבין עירוני...
בתוך העיר אין לי בעיה...(מבחינת משטרה)
כל אחד והחבילה שלו...
בקיצור, לפי התאור שלך, רכשת "מפלץ שטח" שמישהו שפך בו המון כסף.
מבחינת השטח - מצויין בשבילך, רק אל תסחף ותעבור את המגבלות שלך, התקדם לאט ולמד את הרכב.
מבחינת רישוי, נסיעה על הכביש וצרות מהמשטרע - אכלת אותה.
הרכב שלך נשמע כמו מגנט לטופסי הורדה מהכביש.
בעיר לא הייתי מסתובב עימו כלל (אם אתה יכול להמנע מזה) ואת הנסיעה המנהלתית לשטח הייתי מבצע בדרך הקצרה ביותר (עם תפילה קטנה בלב).
Statistics mean nothing to the individual
תתחדש. קנית באמת משהו יוצא דופן, מחכים לתמונות.
נ.ב. תגיד לאמיר לרדו שעדיין שם המשפחה שלו "לרדו", מתי הוא עוזב את השטויות וחוזר לדבר האמיתי? :wink:
קודם כל אני מתכוון לנסוע כמה שיותר דרך השטח...
ותודה על הפרגון...
לגבי הגיפ.. כן הוא מיוחד היה שווה לחפש חצי שנה..(לא את הציפיה כמובן אבל השתלם)
לגביי תמונה בקרוב...
לגביי אמיר דיברתי איתו אתמול על זה ..הוא הודה שהיה מעדיף את הרנגלר.. אבל יש שיקולים..כנראה..
כל אחד והחבילה שלו...
ביינתיים לפי התוכנית...
יש צנרת אגזוז קומפלט..
חוץ מזה מצבר חדש .. וזהו להיום ...
אבל תשמעו ...עם הגובה הזה ..והספירלות ..והשד יודע מה...
מאוד אבל מאוד קשה לנהוג עליו ...הוא משייט כמו מטוס(בכוונה הקצנתי)
מחר אני אעשה תמונות באור ואני אעלה פה ...
ולגבי six 4 life ..אתה תסלח לי אבל זה הנתון היחידי שאני לא מתכוון לפרסם..
גם מהבחינה ..שאני מעדיף להימנע מההמשך של השירשור שיהיה בנוסח של "כדאי " ולא כדאי"
וגם עזוב את הקומבינה עם המכירה אני משאיר אישי ...אני יכול להגיד לך שמבחינת תוספות בגיפ..(לפי מחיר "חדש" כמובן) הרווחתי ..כלומר אני יכול למכור אותו בחלקים ועדיין להרוויח..
ולסיכום של הנושא ..אני מבסוט מהמחיר ,ובעיסקה שעשיתי.... אני לא יכול להפסיד(כסף)
כל אחד והחבילה שלו...
אם כנף הפיבר האחורית לא גורמת לי לטעות אופטית אז מדובר ברכב עם בסיס גלגלים של CJ7 או של רנגלר - 93.5 אינטש ולא 103.5 אינטש כמו בCJ8 או CJ6
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
תקשיב טוב !
כשאתה מפרק את הקרבורטור, תעבור במקרה ליד פח זבל ובטעות תשמוט אותו מהיד.
הרכב הזה לא שווה את ההשקעה בלי הזרקת דלק TBI מינימום.
ואל תתחיל עכשיו עם "אין לי" "קשה לי" , להרוס רכב כזה עם קרבורטור מחורבן זה פשע, לשפץ את הקרבורטור זה כמו להשתין על הקבר של אלוהי הג'יפ.
אגב, הוא מכוער לאללה.
חנן, אתה לא טועה, זה סבן.
שמרו על קשר