התושבות הפנימיות (מתחברות לפסי האורך המקוריים):
התושבות החיצוניות (מתחברות למרזב):
מתקן לגלגל:
מוכן להתקנה:
שנה טובה לכולם![]()
הי,
עוד כמה תמונות...
הגגון על הגג להתאמת תושבות:
אופן החיבור לפסי האורך המקוריים:
(כמובן שיש להתעלם מהריתוכים - אלו פיקים למיקום בלבד...)
הברגים שמתחברים לפסי האורך: שייבה גדולה מרותכת אליהם, מכופפת וחתוכה.
בתכנון- בניית פגוש שמתאים לנשיאת הגלגל... (מי אמר שלחץ חברתי לא משפיע? )
התושבות הפנימיות (מתחברות לפסי האורך המקוריים):
התושבות החיצוניות (מתחברות למרזב):
מתקן לגלגל:
מוכן להתקנה:
שנה טובה לכולם![]()
יפה מאוד..
כמה יצא המשקל שעצמי שלו? או שעדיין לא בדקת..
.. Jeep - Drive it like you stole it
תודה.
לא בדקתי, אני מעריך שבין 30 ל 40 קג
הי סער תתחדש.
אם אתה ממילא מחבר למסילות אז לדעתי התושבות החיצוניות יכולות לשבת על המרזבים ואין צורך שיתחברו אליהם כלל.
בהצלחה.
It was a JEEP thing
הי,
התושבות החיצוניות מחוברות - בסה"כ ישנן 5 נקודות עיגון בכל צד, 3 פנימיות (למסילות המקוריות) ושתיים חיצוניות (תמונות יועלו בהמשך)
החיבור למסילה:
מיקום התושבות החיצוניות (עדיין לא סגורות):
מבט כללי:
![]()
סער
אתה קדחת חור באמצע פס האורך המקורי בגג, או שחבקת אותו?
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
שמיל, חבקתי את המקורי, אין קידוחים.
סער
נרגעתי...
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
זה די נדיר שלא קודחים חותכים ומרתכים xj פה באתר.
סער- נראה יופי.
בכמה מטר פרופיל השתמשת?
JEEP Grand Cherokee ZJ V8 98
IR 3.5"
חכה, אני צריך להכין תושבת לנקסוס, בטוח יהיו שם כמה ריתוכים(בחיי, כבר יש לי תוכנית של איך להחליף את הרדיו טייפ(!) המקורי שמורכב אצלי במשהו אחר ולנצל את הס"מ וחצי לקיבוע טאבלט - אבל זה נושא לשרשור אחר)
לגבי הפרופילים (הכל במילימטרים כמובן):
4.5 מ' של 40X20
13 מ' של 20X20 (הגזמה פראית)
6 פלטות של 100X100
בערך מטר של ברזל זוית 40 - לטובת התושבות והחיזוקים
רשת ברזל 150-50 (החורים) בגודל 170X130 ס"מ.
סער.
(יתכן שניתן להנחית מסוק על הגגון הזה)
שמרו על קשר