Close
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 21
  1. #1
    חבר רשום
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    צפון
    Posts
    187

    Default מנסיונכם איזו הגבהה נותנת את התמורה הכי גבוהה לכסף ? 2" , 3" ,4"

    וכן חשוב לי לעבור טסטים , וכן חשוב לי לשמור על רמת בטיחות ברכב .
    אם יש המלצות לקיטים מומלצים אודה .
    ואם יש כבר שרשור מסודר כזה אז אני מתנצל , לא מצאתי משהו מסודר . נא להעביר .

  2. #2
    חבר רשום klam's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    מרכז
    Posts
    986

    Default תגובה: מנסיונכם איזו הגבהה נותנת את התמורה הכי גבוהה לכסף ? 2" , 3" ,4"

    אני מניח שאתה מתכוון ל WJ. אכן יש כמה וכמה שרשורים.
    עקרונית, "התמורה הגבוהה למחיר" היא לא מונח ג'יפאי. נהפוך הוא: לגבי מרבית החברות/ים כאן, הרעיון הזה נוגד לגמרי את אופן המחשבה וההתנהלות.
    באף אחד מהסטים אין בעיית רישוי רצינית. לא שזה חוקי, אבל מכון הרישוי לרוב לא מתעסק עם זה, משום שקשה להוכיח שהרכב מוגבה.
    ובקצרה: סט הכניסה הוא אולדמן 2" - פשוט, אמין, נוח וקל יחסית להרכבה. הבעיה היא שכניסה לשטח טכני, מחייבת הרכבה של קפיצי HD בסט הזה והמשמעות היא ויתור על רכות הנסיעה בכביש (אם כי התנהגות הכביש הכוללת משתפרת).
    אך אם מותרים על הרכות (יש שיאמרו "הנדנוד" ויש שיכנו אותה "נוחיות"), מדוע בעצם לא להמשיך לסט גבוה יותר, שמאפשר מרווח טוב, זרועות רדיוס מתכווננות, פנהרד מתכוונן ואפילו הגדלה מסוימת של צמיגים? וכאן השמיים הם הגבול: החל מסטים פשוטים (שיכולים להיות אפילו זולים מהאולדמן) של RC, IR או רוביקון אקספרס, ועד הסטים היקרים של קלייטון - כל אחד לפי תקציבו. האקסטרים בתחום הם הסטים של הלונג-ארם, שמשמעותם היא ממש שינוי מבני של הרכב (וכאן עלולה להיות בעיה חוקית). אגב, בכל הגבהה מומלץ להחליף את הדרייבשאפט הקדמי לצלבים, במקום הפעמון שיש לך.
    בהצלחה, חן
    אין ג'יפ. המצב קשה..
    אבל יש אלפא, לבינתיים..

  3. #3
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,070

    Default תגובה: מנסיונכם איזו הגבהה נותנת את התמורה הכי גבוהה לכסף ? 2" , 3" ,4"

    המינימום שמאפשר לך את הגלגל הכי גדול שאתה רוצה להכניס+נעילות.
    ככה תשמור ככל הניתן על מרכז הכובד, תרוויח עדיין איכות נסיעה טובה יותר בשטח, ולא תכניס את המערכת לסדרה של שינויים נדרשים כמו גלי-הינע, הארכות ותיקוני היגוי למיניהם.

    הנעילות יתנו לך את העבירות יותר מאשר עוד 2-3 אינצ׳ של גובה או מהלך.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  4. #4
    חבר רשום
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    צפון
    Posts
    187

    Default תגובה: מנסיונכם איזו הגבהה נותנת את התמורה הכי גבוהה לכסף ? 2" , 3" ,4"

    Quote Originally Posted by klam View Post
    אני מניח שאתה מתכוון ל WJ. אכן יש כמה וכמה שרשורים.
    עקרונית, "התמורה הגבוהה למחיר" היא לא מונח ג'יפאי. נהפוך הוא: לגבי מרבית החברות/ים כאן, הרעיון הזה נוגד לגמרי את אופן המחשבה וההתנהלות.
    באף אחד מהסטים אין בעיית רישוי רצינית. לא שזה חוקי, אבל מכון הרישוי לרוב לא מתעסק עם זה, משום שקשה להוכיח שהרכב מוגבה.
    ובקצרה: סט הכניסה הוא אולדמן 2" - פשוט, אמין, נוח וקל יחסית להרכבה. הבעיה היא שכניסה לשטח טכני, מחייבת הרכבה של קפיצי HD בסט הזה והמשמעות היא ויתור על רכות הנסיעה בכביש (אם כי התנהגות הכביש הכוללת משתפרת).
    אך אם מותרים על הרכות (יש שיאמרו "הנדנוד" ויש שיכנו אותה "נוחיות"), מדוע בעצם לא להמשיך לסט גבוה יותר, שמאפשר מרווח טוב, זרועות רדיוס מתכווננות, פנהרד מתכוונן ואפילו הגדלה מסוימת של צמיגים? וכאן השמיים הם הגבול: החל מסטים פשוטים (שיכולים להיות אפילו זולים מהאולדמן) של RC, IR או רוביקון אקספרס, ועד הסטים היקרים של קלייטון - כל אחד לפי תקציבו. האקסטרים בתחום הם הסטים של הלונג-ארם, שמשמעותם היא ממש שינוי מבני של הרכב (וכאן עלולה להיות בעיה חוקית). אגב, בכל הגבהה מומלץ להחליף את הדרייבשאפט הקדמי לצלבים, במקום הפעמון שיש לך.
    בהצלחה, חן
    תודה חן , וצדקת זה אכן WJ ,אני מניח שהכיוון הכללי שלי לפי מה שהבנתי ממך ,זה " סט גבוה יותר ,שמאפשר מרווח טוב , וכו ..."(שיכולים להיות יותר זולים מהאולדמן),אני מניח 4" אם אפשר דוגמא לסטים הפשוטים ? כמובן שאני לא תופס אותך במילה אלא רק כדי להתחיל להכיר שמות ,כמו למשל מה זה קפיצי HD ? תודה .

  5. #5
    חבר רשום
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    צפון
    Posts
    187

    Default תגובה: מנסיונכם איזו הגבהה נותנת את התמורה הכי גבוהה לכסף ? 2" , 3" ,4"

    Quote Originally Posted by ד ו ר ו ן View Post
    המינימום שמאפשר לך את הגלגל הכי גדול שאתה רוצה להכניס+נעילות.
    ככה תשמור ככל הניתן על מרכז הכובד, תרוויח עדיין איכות נסיעה טובה יותר בשטח, ולא תכניס את המערכת לסדרה של שינויים נדרשים כמו גלי-הינע, הארכות ותיקוני היגוי למיניהם.

    הנעילות יתנו לך את העבירות יותר מאשר עוד 2-3 אינצ׳ של גובה או מהלך.
    היי דורון
    חשבתי על הקטע של נעילה ,אבל הבנתי שהציריות ב WJ , לא ממש קשוחות , ואם הם נגזרות אז יכול להיות לא נעים , ואני מתלבט אם להיכנס לעניין הזה , בעיקר בגלל שאני גם לא מכיר את הסרן הזה , אבל סיפורי גבורה עוד לא שמעתי עליו . אז אני קצת סקפטי לגבי העומס שאני רוצה לבחון עליו .
    אני מניח שאפשר גם להחליף ציריות ? אבל שוב לא מכיר את זה ..
    תודה על המידע .

  6. #6
    חבר רשום grand's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    רחובות
    Posts
    3,060

    Default תגובה: מנסיונכם איזו הגבהה נותנת את התמורה הכי גבוהה לכסף ? 2" , 3" ,4"

    קפיצים של אולדמן בגרסת HD נוחים ומעולים!!, הם בפירוש אינם קשים, הם מעניקים הגבהה ששווה למה שקיט 3" של איירון-רוק נותן, אם מוסיפים עוד ספייסר קטן של פחות מאינץ' אחד מקבלים מה שאיירון-רוק 4" נותן. וזה לדעתי הגבול העליון למה שניתן להגביהה מבלי לשנות זרועות, עדיין יש להחליף בולמים, פנהרד קידמי, מוטות מייצבים ( עדיף להחליף למנתקים), מאריכים לבמפ-סטופ, ספייסר לזרוע A.
    קיט כזה בשילוב עם צמיגי שטח מלא במידה נורמלית כמו 245/75/16 והכי חשוב... מערכת הורי-לוק המקורית במצב תקין נותנים לך עבירות של כל מסלול בארץ.
    לא צריך להשקיע בנעילות, וגם אין מבחר לסרן האחורי שלך (D44A) ב WJ הציריות חזקות, לא שמעתי על מישהו שגזר ציריה כזו עד היום.

  7. #7
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,070

    Default מנסיונכם איזו הגבהה נותנת את התמורה הכי גבוהה לכסף ? 2" , 3" ,4"

    מה יעזור לך ג׳לוב ענק בלי אחיזה?
    לכל מתלה יש את הגבול שלו, הצלבה ועמידה במקום.
    ואז רכב עם פחות הגבהה ונעילה/בקרת אחיזה יעבור היכן שהג׳לוב יעמוד.
    רוצה לומר, הגבהה באה לשרת משהו-שיפור יכולת בשטח, אלא אם כל העניין הוא הופעה ואז תשכח מכל מה שאמרתי..

    היא באה לשפר יכולת עבירות בשטח, ולפעמים לשפר את איכות הנסיעה.
    בקיצור,
    לפני שאתה מחליט איזה גובה/קיט, תגיד מה המטרה של ההגבהה/החלפת הקפיצים.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  8. #8
    חבר רשום
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    צפון
    Posts
    187

    Default תגובה: מנסיונכם איזו הגבהה נותנת את התמורה הכי גבוהה לכסף ? 2" , 3" ,4"

    Quote Originally Posted by grand View Post
    קפיצים של אולדמן בגרסת HD נוחים ומעולים!!, הם בפירוש אינם קשים, הם מעניקים הגבהה ששווה למה שקיט 3" של איירון-רוק נותן, אם מוסיפים עוד ספייסר קטן של פחות מאינץ' אחד מקבלים מה שאיירון-רוק 4" נותן. וזה לדעתי הגבול העליון למה שניתן להגביהה מבלי לשנות זרועות, עדיין יש להחליף בולמים, פנהרד קידמי, מוטות מייצבים ( עדיף להחליף למנתקים), מאריכים לבמפ-סטופ, ספייסר לזרוע A.
    קיט כזה בשילוב עם צמיגי שטח מלא במידה נורמלית כמו 245/75/16 והכי חשוב... מערכת הורי-לוק המקורית במצב תקין נותנים לך עבירות של כל מסלול בארץ.
    לא צריך להשקיע בנעילות, וגם אין מבחר לסרן האחורי שלך (D44A) ב WJ הציריות חזקות, לא שמעתי על מישהו שגזר ציריה כזו עד היום.
    לגבי מה שרשמת , אני מבין שיש הרבה וואריאציות , רק תיקון קטן , למיטב ידיעתי אין לי ורי- לוק , זה דגם 4.0 טורי.ככה שאולי נעילה תוסיף ..
    אבל אני שמח לשמוע שמה שאומרים על הצריות הוא לא בהכרח נכון .ואם כבר נעילה אז אוטומטית פשוטה לא ? הן מתאימות לא ?

  9. #9
    חבר רשום klam's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    מרכז
    Posts
    986

    Default תגובה: מנסיונכם איזו הגבהה נותנת את התמורה הכי גבוהה לכסף ? 2" , 3" ,4"

    הציריות בסדר גמור. הבעיה היא בסרן הקדמי שנוטה "לחייך" במשך הזמן. כדאי לחזק אותו. דבר עם ארנון או רפי מרוקסוליד, או לחילופין, עם יניב מהייטקמוטורס, ותקבל את העצות הטובות ביותר עם כל האופציות והמחירים.
    אין ג'יפ. המצב קשה..
    אבל יש אלפא, לבינתיים..

  10. #10
    חבר רשום
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    צפון
    Posts
    187

    Default תגובה: מנסיונכם איזו הגבהה נותנת את התמורה הכי גבוהה לכסף ? 2" , 3" ,4"

    Quote Originally Posted by ד ו ר ו ן View Post
    מה יעזור לך ג׳לוב ענק בלי אחיזה?
    לכל מתלה יש את הגבול שלו, הצלבה ועמידה במקום.
    ואז רכב עם פחות הגבהה ונעילה/בקרת אחיזה יעבור היכן שהג׳לוב יעמוד.
    רוצה לומר, הגבהה באה לשרת משהו-שיפור יכולת בשטח, אלא אם כל העניין הוא הופעה ואז תשכח מכל מה שאמרתי..

    היא באה לשפר יכולת עבירות בשטח, ולפעמים לשפר את איכות הנסיעה.
    בקיצור,
    לפני שאתה מחליט איזה גובה/קיט, תגיד מה המטרה של ההגבהה/החלפת הקפיצים.
    המטרה היא להישאר חוקי, לנסוע ברוב המקומות המוגדרים כהגיוניים , לא מקומות אתגריים , ולא לטפס סלעים , טיולי סבבה בכיף עם המשפחה , לא אקסטרים ,גובה שיתן לי את המרווח המספיק כדי לא לגרום נזק לרכב .תודה

    אגב אני חושב כמוך לגבי נעילה ,רק פחדתי בגלל שאמרו שהציריות בעייתיות ..

  11. #11
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,070

    Default תגובה: מנסיונכם איזו הגבהה נותנת את התמורה הכי גבוהה לכסף ? 2" , 3" ,4"

    Quote Originally Posted by caspi View Post
    המטרה היא להישאר חוקי, לנסוע ברוב המקומות המוגדרים כהגיוניים , לא מקומות אתגריים , ולא לטפס סלעים , טיולי סבבה בכיף עם המשפחה , לא אקסטרים ,גובה שיתן לי את המרווח המספיק כדי לא לגרום נזק לרכב .תודה

    אגב אני חושב כמוך לגבי נעילה ,רק פחדתי בגלל שאמרו שהציריות בעייתיות ..
    אם כך,
    לא הייתי עובר את ה-3 אינצ׳.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  12. #12

    Default תגובה: מנסיונכם איזו הגבהה נותנת את התמורה הכי גבוהה לכסף ? 2" , 3" ,4"

    בשביל מה שאתה מחפש שני אינץ' על גבי אקולונים שחורים יהיו מספקים ובלי לפגום כמעט בהתנהגות הטובה של הרכב על הכביש וכמובן זול.
    אולי במקום ספיסרים תחליף לקפיצים ארוכים מהמקור בכשני אינץ'.
    צעבר לזה אלו קיטים יקרים שמכוונים למשחקי עבירות.
    אם הבנתי אותך אז זה לא מה שאתה מחפש...

  13. #13
    חבר רשום eysham's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    צפון
    Posts
    3,759

    Default תגובה: מנסיונכם איזו הגבהה נותנת את התמורה הכי גבוהה לכסף ? 2" , 3" ,4"

    מסכים עם רמי לגבי האולדמן HD. זה מה שהיה לי (עם ספייסר נוסף של 2") והייתי מאוד מרוצה.

    לפי מה שאני מבין ממך מספיק לך רק הקפיצים ובולמים טובים ואתה מסודר.
    לא חושב שיהיה צורך בכל הדברים הנוספים שרמי כתב כל עוד לא מוסיפים ספייסרים.

    לגבי נעילה אחורית. זה שיש לך סרן פתוח רק עושה את החיים יותר פשוטים. בעלות יחסית נמוכה (אתה יכול לדחוף לסרן שלך נעילה אוטומטית (OZZI LOCKER או SPARTAN) בלי שום שונויים נוספים.

    http://www.ebay.com/itm/Spartan-Lock...d15a81&vxp=mtr

    גם ההתקנה של זה היא יחסית פשוטה - לוקח שעתיים-שלוש אם לבד או במוסך אפילו פחות.
    JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
    ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..

  14. #14

    Default תגובה: מנסיונכם איזו הגבהה נותנת את התמורה הכי גבוהה לכסף ? 2" , 3" ,4"

    +1. אל תעבור את ה 3 אינץ בלי סיבה טובה. זה יחייב עוד שינויים היקפיים שחבל להיכנס אליהם בלי סיבה מוצדקת, זה ישפיע על איכות הנסיעה ועל יציבותה ואם כבר להיכנס לזה - באופן מפוכח.
    בהצלחה.
    It was a JEEP thing

  15. #15
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    מרכז
    Posts
    5,648

    Default תגובה: מנסיונכם איזו הגבהה נותנת את התמורה הכי גבוהה לכסף ? 2" , 3" ,4"

    אצל כספי יש דנה 35 מאחורה אז לפני המלצות על לנעול כדאי לדעת את הנתון הזה.

  16. #16
    חבר רשום eysham's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    צפון
    Posts
    3,759

    Default תגובה: מנסיונכם איזו הגבהה נותנת את התמורה הכי גבוהה לכסף ? 2" , 3" ,4"

    Quote Originally Posted by six 4 life View Post
    אצל כספי יש דנה 35 מאחורה אז לפני המלצות על לנעול כדאי לדעת את הנתון הזה.
    אתה בטוח?? אם כן אז זה בהחלט נתון חשוב...

    JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
    ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..

  17. #17
    חבר רשום
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    צפון
    Posts
    187

    Talking תגובה: מנסיונכם איזו הגבהה נותנת את התמורה הכי גבוהה לכסף ? 2" , 3" ,4"

    טוב ,אז לגבי ציריות ,ונעילה נחליט בהמשך

  18. #18
    חבר רשום
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    צפון
    Posts
    187

    Default תגובה: מנסיונכם איזו הגבהה נותנת את התמורה הכי גבוהה לכסף ? 2" , 3" ,4"

    תודה לכולם על התגובות , ואני אקשיב לנסיון שלכם , ואלך לכיוון המינימלי ..

  19. #19

    Default תגובה: מנסיונכם איזו הגבהה נותנת את התמורה הכי גבוהה לכסף ? 2" , 3" ,4"

    ערב טוב אני ירשום מניסיון שלי יש לי wj 2004 הגיפ עבר שינוים רצינים מאוד כמו קיט זרועות 6.5 הגבהה של אירון רוק בולמים של פוקס תיבת העברה סרנים של רוביקון נעולים ויחיסי העברה 4.88 צמיגים 33 שטח מלא הגיפ מרגיש הרבה יותר כבד אבל מרגיש הרבה יותר יציב מהמקור אם כבר אתה משקיע תעשה את הכי טוב שאתה יכול ולגבי בעל מקצוע אני ממליץ בחום על אורן מאורן מערכות הבן אדם מיקצוען ברמות ישר הגון וניראה לי שהוא בעל הניסיון הכי גבוה בכללי לגבי הwj ובכלל אז אם אתה רוצה להיתרשם אני יחרוג ממנהגי ואין לי בעיה שתבוא ליראות ולנסות בהצלחה

  20. #20
    חבר רשום shahav's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    יקום, שביל החלב , מערכת השמש, כדור הארץ, ישראל, זכרון, אני, בראש שלי
    Posts
    1,762

    Default תגובה: מנסיונכם איזו הגבהה נותנת את התמורה הכי גבוהה לכסף ? 2" , 3" ,4"

    ציינתה שיש לך את הדגם ללא ה ווארי לוק, זכיתה!
    אתה יכול להוסיף נעילה אוטו' במחיר קטן יחסית וזה יתן לך הרבה מעבר לכל תוספת גובה\צמיג...

    אני לא אגיד לך שנעלה אוטו' ברכב עם 4X4 קבוע זה תענוג על הכביש, אבל בשטח הרכב יתנהג בהתאם.
    כרגע, עם הציריות הפתוחות שלך, הרכב שלך לא מתקרב להיות גיפ בשטח. מצבך בכי רע, כמו שציינו כאן, כל רכב אחר יעבור איפא שאתה תתקע.

    שם לב, בדגמים עם הווארי לוק, תוספת נעילה אוט' כרוכה בהחלפת ציריות שמאוד מייקרות. אצלך המצב לא כך!

    אם תתחרט, אז לחזור מנעילה אוטו לקייס פתוח זה דיי פשוט, עיניין של כמה מאות שקלים בלבד, רק תשמור את הספיידר המקורי.

    דבר אחרון, לא רוצה להגיד שאתה חסר נסיון, כי אתה מעדיף "גודל" על "קשיחות" :-), כי באמת ב WJ שלך יש שתיי בעיית אמיתיות: גובה נמוך וסרן פתוח כמו *ונה. אבל עצתי לך סע מעט בקונסטלציה הנוכחית, לפחות עונת טיולים אחת, ככה תדע במה עדיף לך להשקיע בתחילה.

    רבין
    בואו לקירקס הגדול של מאמי .... שבכים מורשה חנינה ובכלל בתרגילי חיסול למתנדבים מהקהל!

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. הגבהה במחיר "שפוי" לרכב קאיה סורנטו
    By אורי.ר in forum פורום קאיה/יונדאי/סנגיונג
    Replies: 9
    Last Post: 22-12-14, 19:07
  2. למכירה ג'אנטים 16" מקוריים של WJ (גראנד שירוקי)+קפיצים ובולמים הגבהה 4.5"
    By דודו ארצי in forum לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    Replies: 2
    Last Post: 27-12-12, 07:00
  3. מישהו יכול להשאיל "בוקים" לצורך ביצוע הגבהה?
    By tallevi in forum פורום רכב שטח 4X4 כללי
    Replies: 11
    Last Post: 14-01-10, 20:38
  4. "צריחת" דלק (גבוהה מדי בגראנד צ'רוקי)
    By גניסלב רונן in forum פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    Replies: 33
    Last Post: 18-02-09, 14:17
  5. ביטוח גרנד צ'ירוקי עם הגבהה 2" - ו 3" ומעלה
    By limited in forum פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    Replies: 5
    Last Post: 23-07-07, 14:17

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •