אני מניח שאתה מתכוון ל WJ. אכן יש כמה וכמה שרשורים.
עקרונית, "התמורה הגבוהה למחיר" היא לא מונח ג'יפאי. נהפוך הוא: לגבי מרבית החברות/ים כאן, הרעיון הזה נוגד לגמרי את אופן המחשבה וההתנהלות.
באף אחד מהסטים אין בעיית רישוי רצינית. לא שזה חוקי, אבל מכון הרישוי לרוב לא מתעסק עם זה, משום שקשה להוכיח שהרכב מוגבה.
ובקצרה: סט הכניסה הוא אולדמן 2" - פשוט, אמין, נוח וקל יחסית להרכבה. הבעיה היא שכניסה לשטח טכני, מחייבת הרכבה של קפיצי HD בסט הזה והמשמעות היא ויתור על רכות הנסיעה בכביש (אם כי התנהגות הכביש הכוללת משתפרת).
אך אם מותרים על הרכות (יש שיאמרו "הנדנוד" ויש שיכנו אותה "נוחיות"), מדוע בעצם לא להמשיך לסט גבוה יותר, שמאפשר מרווח טוב, זרועות רדיוס מתכווננות, פנהרד מתכוונן ואפילו הגדלה מסוימת של צמיגים? וכאן השמיים הם הגבול: החל מסטים פשוטים (שיכולים להיות אפילו זולים מהאולדמן) של RC, IR או רוביקון אקספרס, ועד הסטים היקרים של קלייטון - כל אחד לפי תקציבו. האקסטרים בתחום הם הסטים של הלונג-ארם, שמשמעותם היא ממש שינוי מבני של הרכב (וכאן עלולה להיות בעיה חוקית). אגב, בכל הגבהה מומלץ להחליף את הדרייבשאפט הקדמי לצלבים, במקום הפעמון שיש לך.
בהצלחה, חן
שמרו על קשר