מה הייתה הבעייה? מה לא התאים?
הקטלוג של ARB הוא תמיד מקור טוב למידע, ושם יש את אותן שני נעילות לסרן דנה 35, מכל השנים. בולסטר בסך הכל דומה.
שני גורמים אפשריים לאי התאמה - אחד, רוחב הפלאנג' של הנעילה - יש שני דגמים (בARB זה דגם RD102 ו103) , בהתאם ליחסי העברה ברכב. אני מניח שבבולסטר זה דומה.
הערה שנייה שאפשר למצוא בטבלת האפילקציות, היא לגבי קוטר הברגים שמחברים את הקורונה לנעילה:
Newer OEM Dana 35, Dana 44 & Chrysler 8.25" ring gears may have 3/8", 7/16", or 1/2" ring gear bolts.
Air Locker flange holes must be drilled or reamed larger to suit 7/16" or 1/2" bolts.
כלומר, יש אפשרות לשלושה קטרים שונים של ברגים, הנעילה מתאימה לקוטר הקטן ויתכן שיש צורך להגדיל את החורים אם הברגים של הקורונה אצלך גדולים יותר.
אני מנחש שהבעייה היא אחת מהשתיים - סביר להניח שהשנייה, כי נושא יחסי ההעברה מוכר מזה מכל סרני דנה.
האם היית בקשר ישירות עם שי פלג מבולסטר?
שמרו על קשר