ξδ διιϊδ δαςιιδ? ξδ μΰ δϊΰιν?
δχθμεβ ωμ ARB δεΰ ϊξιγ ξχεψ θεα μξιγς, εων ιω ΰϊ ΰεϊο ωπι πςιμεϊ μρψο γπδ 35, ξλμ δωπιν. αεμρθψ αρκ δλμ γεξδ.
ωπι βεψξιν ΰτωψιιν μΰι δϊΰξδ - ΰηγ, ψεηα δτμΰπβ' ωμ δπςιμδ - ιω ωπι γβξιν (αARB ζδ γβν RD102 ε103) , αδϊΰν μιηρι δςαψδ αψλα. ΰπι ξπιη ωααεμρθψ ζδ γεξδ.
δςψδ ωπιιδ ωΰτωψ μξφεΰ αθαμϊ δΰτιμχφιεϊ, διΰ μβαι χεθψ δαψβιν ωξηαψιν ΰϊ δχεψεπδ μπςιμδ:
Newer OEM Dana 35, Dana 44 & Chrysler 8.25" ring gears may have 3/8", 7/16", or 1/2" ring gear bolts.
Air Locker flange holes must be drilled or reamed larger to suit 7/16" or 1/2" bolts.
λμεξψ, ιω ΰτωψεϊ μωμεωδ χθψιν ωεπιν ωμ αψβιν, δπςιμδ ξϊΰιξδ μχεθψ δχθο ειϊλο ωιω φεψκ μδβγιμ ΰϊ δηεψιν ΰν δαψβιν ωμ δχεψεπδ ΰφμκ βγεμιν ιεϊψ.
ΰπι ξπηω ωδαςιιδ διΰ ΰηϊ ξδωϊιιν - ραιψ μδπιη ωδωπιιδ, λι πεωΰ ιηρι δδςαψδ ξελψ ξζδ ξλμ ρψπι γπδ.
δΰν διιϊ αχωψ ιωιψεϊ ςν ωι τμβ ξαεμρθψ?
ωξψε ςμ χωψ