Close
Results 1 to 6 of 6
  1. #1

    Default נעילה מרכזית ב td5


  2. #2

    Default תגובה: נעילה מרכזית ב td5

    האינדיקציה ליעילות של ה CDL היא מספר הפעמים שנורת החיווי של ה TC נדלקת בשטח עם ובלי שילוב ה CDL

  3. #3

    Default תגובה: נעילה מרכזית ב td5

    מנסיון עם נהיגה בשטח כשהנעילה האורכית משולבת, נורת ה - TC כמעט ואינה נדלקת, זמן תגובת מערכת ה - TRACTION CONTROL מתקצר משמעותית.

  4. #4

    Default תגובה: נעילה מרכזית ב td5

    זמן התגובה לדעתי לא משתנה. מה שכן, נעילת הדפרנציאל המרכזי בשטח מאריכה את חייו/חיי הטרנספר. ה TC מערכת מצוינת וכדי שתעבוד ביעילות יש לתקל את המכשול במהירות נמוכה וקבועה, בלי הרבה גז....רצוי ב LOW

  5. #5
    חבר רשום itayt's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    הרצליה
    Posts
    652

    Default תגובה: נעילה מרכזית ב td5

    אם תעשו חיפוש ב youtube, אפשר למצוא כתבה מצולמת עם Dave מחברת Ashcroft שאומר בצורה מפורשת שהכשלים בטרנספר LT230 כמעט תמיד נובעים מזה שכשנכנסים לשטח לא משלבים את הנעילה האורכית. לטענתו, מספיק 5-10 שניות של הפרשים גדולים במהירות שין הסרנים, בכדי להרוס את הטרנספר. עד עכשיו אני לא מבין מה קרה ללנדרובר שבשנתונים האלה הוציאו רכבים בלי נעילה אורכית מקורית, אבל בסוף הם הבינו ובינתיים שוק האפטרמרקט נתן פתרונות לשנתונים האלה.

  6. #6

    Default תגובה: נעילה מרכזית ב td5

    נושא הדיפרנציאל הפתוח בא לתת מענה בנסיעה על כביש, להוריד את העומס מהדיפרנציאלים בסרנים.
    אם אתה רוצה המחשה טובה לעניין, סע למגרש כורכר, שלב ל - LOW ותנעל דיפרנציאל מרכזי.
    עכשיו סובב היה ימינה או שמאלה עד הסוף וסע לאט, תראה איך הגלגל הפנימי אחורי בסיבוב "מתקדם "בקפיצות" ולא ממש מסתובב חלק.
    אם תעשה את המעשה הזה על משטח אספלט\בטון, התמסורות שלך לא יאריכו ימים ועלולות להנזק במיידית.


    פה תפקיד הדיפרנציאל המרכזי הפתוח, לפצות על המצב שתיארתי למעלה.


    חוסר יכולת הנעילה בשנים 2001 - 2003 נועד להגן על מכלולי הרכב מנהגים טיפשים (לא ג'יפאים כמובן) להזיק למכלולי הרכב ולהגיע לשברים בתמסורות.
    ברכב כזה שהתמסורות והשליטה בהם ידנית (בניגוד לפטנטים כמו LIMITED-SLIP ששם הנהג לא צריך להפעיל תבונה רבה במחשבה על מכלולי הרכב...) כאן יש צורך ב "הגנה מפני נהג שלא מבין".


    החיסרון הוא כמובן בזמני תגובה של ה - TC אך המהנדסים הלכו בכיוון "TC מגיב לאט" מאשר טרנספר\דיפרנציאלים שבורים.


    ב - 2004 החזירו את הידית המכאנית + יכולת הנעילה בטרנספר, הם "הקשיבו" לצרכי הלקוחות המנוסים.


    לעניות דעתי, ללא קשר ל"טיולי עבירות" שאתה מבצע ברכב כזה, הנעילה המרכזית היא חובה אפילו רק כדי לשמור מפני נזק בטרנספר שהוא מה לעשות "חלש" יחסית לדיפרנציאלים.
    יורד לכורכר - נועל דיפרנציאל, רק כדרך אגב, בספר הרכב מצויין שניתן לנעול דיפרנציאל מרכזי בנהיגה בקו ישר עד למהירות 100 קמ"ש - לא לשלב ל - LOW למי שחשב לרגע אחרת !!!


    THAT'S MY 2 CENTS

Similar Threads

  1. נעילה מרכזית קאיה סורנטו
    By ToMeR_m in forum פורום קאיה/יונדאי/סנגיונג
    Replies: 2
    Last Post: 25-06-12, 14:00
  2. נעילה מרכזית דיסקו td5
    By נוה in forum פורום לנדרובר Land Rover
    Replies: 9
    Last Post: 10-03-12, 00:40
  3. נעילה מרכזית לא עובדת
    By אוהד אפרת in forum פורום לנדרובר Land Rover
    Replies: 3
    Last Post: 01-05-06, 13:41
  4. נעילה מרכזית לסונומה
    By amihayday in forum פורום רכב פולסייז אמריקאי
    Replies: 5
    Last Post: 01-12-05, 19:31
  5. נעילה מרכזית
    By פסטר in forum פורום לנדרובר Land Rover
    Replies: 3
    Last Post: 06-11-04, 19:17

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •