פאנל קידמי - הושלם!
![]()
מתנות נוספות הגיעו:
1. סוג בולמי בולשטיין לקפיציים הקידמיים. מידה 35-57, הבולם ארוך מהמקורי ב 6 ס"מ וקצר ב -2.
סדרת 5125 של בולשטיין הינם כלליים ואינן מיועדות לרכב ספציפי כמקובל, הבולמים מיועדים לשימוש שטח ועל כך מעיד החוזק המבני והחומרים ממנו הוא בנוי.
השיכוך מגיע בדרגה הבינונית ומציינת ע"י נתון Valving.
מספר ראשון מימין הינו השיכוך בכיווץ והשני השיכוך בחזרה. בקונפיגורציה שלי התאמתי את הבולם לשימוש "זחילת סלעים" מתוך הלינק הבא:
http://www.eshocks.com/bil_Orgd.asp
255/70
להלן לינק למק"טים של הבולמים השונים (EB1) הינה התושבת עבור סיקס.
http://www.bilsteinus.com/uploads/tx...plications.pdf
המחיר הינו 70$ עד ליושופס + 20 דולר למשלוח עד לארץ - סה"כ 90 דולר.
מכיוון שאינני רוצה לוותר על מהלך הסגירה (33 ס"מ), אני עומד לשנות את מיקום התושבת של הבולם כ 15 מ"מ כלפי מטה, 5 מ"מ נוספים אני הוסיף לבאמפסטופ.
2. המשלוח השני שנחת הינו הציר המסיבי עבור מיתקן גלגל ספייר (יתכן ולא יהיה לי בו שימוש, היות והחלטתי ללכת על צירים בבודי ולא בפגוש). הציר נועד לשימוש עד גלגל 33".
http://www.atozfabrication.com/store...roductid=16138
3. רכשתי גם מכשיר קשר של מוטורולה (יד שניה). דגם Mototola MCX 90, מגיע צרוב לעבודה בתדרי הגיפים. שתי אנטנות, מע"ד, רמקול ומכשיר עבור 500 ש"ח.
פחות סקסי ממקסטרק - אבל עם שיחה קצרה עם אליק הבנתי שהמחיר טוב והמכשיר הזה עמיד מאוד ובעלי טווחים טובים.
- בדרך מחו"ל - סט חגורות לנוסע ולנהג, רכיבי דשבורד + יחידת חימום עצמאית.
![]()
עידכונים...
1. הורדתי את הארגזים מבית הגלגל אל הדלת האחורית. אני רוצה את האזור פתוח + הברזל הישן היה די רקוב.
2. הבודי שויף עד רמת המתכת - עבודה קשה מאוד שהינה נגמרת - סה"כ כ 20 שעות עבודה.
3. הבודי נותק מהשילדה, שויף וכרגע אני בשלבי הריתוכים מצד הריצפה. ברוך השם יש לי הרבה...
4. מצב הריצפה והקורות - מעולה!!!!! יש!
5. החוזק המיבני מדהים! פח 2 מ"מ היתה בחירה מצויינת.
תמונות:
![]()
יחידת החימום העצמאית הגיעה - לשמחתי נשלח לי קיט מלא ולא הקיט המצומצם שרכשתי...
כל החלקים מאלומיניום ועומדים בשימוש בסביבה קורוזית, משקל כל החבילה הינו 4.5 ק"ג.
![]()
היום השלמתי את הריצפה.
השלבים:
1. שיוף עד מתכת בריאה.
2. טיפול בממיר חלודה.
3. כיסוי הברגות.
4. יסוד
5. זפת בהתזה.
תמונות:
![]()
מעבר לעובדה שזה מפעל נהדר, ברכות וכו' וכו',
לא יכולתי שלא להיזכר במשפט האלמותי:
"אין כמו הגרזן של סבא, אבי החליף לו את הקת, אני החלפתי לו את הלהב, אין כמו הגרזן של סבא".
רַבִּי אֱלִיעֶזֶר הַקַּפָּר אוֹמֵר: הַקִּנְאָה, וְהַתַּאֲוָה, וְהַכָּבוֹד מוֹצִיאִין אֶת הָאָדָם מִן הָעוֹלָם. פרקי אבות, משנה כא
הכנה לצבע:
הכנה לצבע: בשבת אשתי פירגנה לי ביום חופשי...
התחלתי לעבוד משעה 08:00 על מנת לצבוע את הרכב בשעה 12:00.
ביעד לא עמדתי מכיוון שאני יסודי - סוף הדרך. נתתי עבודה רצופה עד השעה 16:00.
1. ניקוי יסודי עם חומצה על מנת להעיף את מעט החלודה שנשארה.
2. נייר 80 ואז 120 ואז 240 ואז 400.
3. השחזת הריתוכים.
4. טיפול בקיפול של הקנט - שיוף + צביעה בחומר איטום POR15.
5. צביעת כל הריתוכים ב POR15
6. ממיר חלודה לריצפה.
7. יצירת שיפוע בעזרת שפכטל עבור הקנט של החלון - עבודת יד, פשוט פיסול.
8. ניקוי בטינר.
9. טרם בוצע... אבצע הלילה (חומר איטום בחיבורים).
בקיצור הצביעה ביסוד נדחתה למחר.
- רכשתי ברזל לכלוב התהפכות: 12 מטר 1.5 סקדיול 40 ללא תפר STM53
18 מטר 1.25.
היעד שלי - כלוב בפחות מ 70 קילו. 8 נקודות + אלכסונים.
כמו כן רכשתי זרועות עם מפרק לקלאץ על מנת לקבל שקט מהאזור הזה - http://www.omix-ada.com/instructions/16919.30.pdf
תמונות מעבודת הפחחות:
![]()
נראה יפהפה ועושה רושם של עבודה מצויינת. תהנה.
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
נראה יפה.
שמיל, טוב לראות אותך כאן![]()
מלך אתה
תגיד יש לך לינק להיכן קנית את המוט לקלאץ הזה?
תודה! בבקשה: http://www.cseoffroad.com/1691930.html
אני יודע שאני חוזר על עצמי אבל פשוט כל הכבוד! נראה מצויין!
אני גם אעשה כלוב התהפכות (שיתפנה לי מקום לעשות זאת וזמן), אני אישת חשבתי את הקשת המרכזית ואת שתי האלכסונים שלה לעשות מסקדיול 40 בקוטר 2 או 2.5 ואת השאר מקוטר קטן יותר (1.5), יכול להיות שזה יותר מידי אבל זה נראה לי יותר נכון
אם איזה קומפרסור השתמשת לצביעה?
ממשיך לעקוב אחרי ההתקדמות![]()
- זה מה יש ועם זה ננצח!
- הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם ....
120ליטר 2 בוכנות עם הספק של 340 ליטר לדקה.
לגבי הברזל - אם הרכב שלך קצר אז אחלה אבל בארוך אנחנו מדברים על משקל של מעל 100 קג לכלוב.
ושוב. תודה!
תודה על התשובה, נשמע קומפרסור די מקצועי
לגבי הכלוב, אכן הרכב שלי קצר אבל אני מדבר רק על הקשת המרכזית והתומכים שלה, לא על כל הכלוב
- זה מה יש ועם זה ננצח!
- הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם ....
סיימתי לצבוע את השלדה (אקופוקסי דו רכיבי שלי טמבור), להתקין את מיכל הדלק החדש, להתקין את הקפיצים האחוריים ואת הבולמים.
היה לי מלחמה קשה עם השש המקולל - הישן היה מרותך לשילדה + הבעלים הקודמים השאיר לי חולץ שבור תקוע שם. המלחמה הוכרעה לאחר מאבק קשה של מספר ימים.
סיימתי עם בורג M12 שחוצה את השש והשלדה מקצה לקצה (8 ס"מ).
לגבי הצבע - מתאים לאזור עם קורוזיה גבוהה, משמש גם כיסוד. 250 ש"ח ל 2.5 ליטר צבע + 2.5 ליטר אפוקסי.
תודות ליובי על התמיכה הנפשית ברגעי המשבר. יובי, תודה!
קובץ מצורף 84424
קובץ מצורף 84425
קובץ מצורף 84426
קובץ מצורף 84429
קובץ מצורף 84427
סליחה שאני שואל אבל מה זה "שש" במקרה הזה ?
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
תושבת הקפיץ.
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
כל הכבוד נראה מעולה עם הרבה השקעה ואהבה.
אני מקווה שגם אני אמשיך בקרוב עם הבודי (היום סיימתי עם הסרנים).
באיזה יסוד השתמשת על הבודי?
יואב
הי יואב,
אני לא מתפשר בנושא הצבע והיסוד ולכן המוצרים מליגת העל בתחום צבעי הרכב - PPG Deltron.
היסוד הנו יסוד פילר דו-רכיבי של PPG.
בברכה,
יהודה
שמרו על קשר