Close
עמוד 11 מתוך 15 ראשוןראשון ... 891011121314 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 201 עד 220 מתוך 283

נושא: שיפוץ CJ-8

  1. #201
    מנהל hitoy's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    מרכז/ שפלה
    הודעות
    1,023

    ברירת מחדל תגובה: שיפוץ CJ-8

    המחר של שלשום נהיה היום, העיקר שאפשר לברך מברוק על הטסט.
    תעלה תמונות ששאר החברה יראו את היצירה. ותזכור דבר אחד - ב CJ אין דבר כזה "השיפוץ נגמר"

  2. #202

    ברירת מחדל תגובה: שיפוץ CJ-8

    לפני מספר שעות חזרנו משלושה ימים במדבר...אחחחחחחח איזו דרך מתגמלת לסיים שיפוץ.

    את רוב המשימות לקראת הטסט השלמתי בזמן (טוב, ויתרתי על השינה כלל למשך יומיים), אפילו הצלחתי להשחיל את הבנייה של הגגון.

    מלבד ברגים שהשתחררו להם פה ושם הטיול עבר טוב מאוד.
    הנושא המשמעותי ביותר הינו הקפיץ האחורי. הקפיץ שלי צריך חיזוק של עלה נוסף ואני ממש רגע ההזמנה מחו"ל. אני מקווה שזה ישפר את הבעיה כי הקפיץ האחורי לא אהב את העומס הרב בזמן הטיול.

    מלבד זה. הרכב מרגיש טוב, לא רועד, מערכת קירור מושלמת, הבולמים של בולשטיין פשוט אגדה!! נוחים באופן מושלם, הקפיצים של אולדמן גמישים מאוד ומרגישים רכים. התחושה בשטח ובכביש הינה של רכב מודרני ולא סיקס. ככל הנראה הגמישות באה על חשבון העומס ולכן אנסה לשפר את המצב בהוספה של עלה נוסף לחמישה הקיימים. האיטום של החלון מושלם (גם בגשם), הגג הזה זה נכס מדהים והמרחב הפנימי מושלם! הגגון הזה ממש ממתק לאוהבי השינה. תענוג! רכב טיולים. נקודה.

    יש עוד רשימה ארוכה של סידורים ומטלות. טוב זה הרי סיקס אחרי הכל.

    להלן מספר תמונות, וכמובן תמונת סיכום.

    עבר טסט:






    סיבוב ראשון ליד הבית:









    הגגון (לפני צביעה)




    המשפחה מאושרת (לאחר 3 שעות נסיעה בגיפ פתוח לחלוטין ובגשם מלטף...)




    נועם בתצפית, רגע לפני הירידה של מעלה יאיר.








    בראש מעלה צין:




    עם המשפחה בעין זיק. תודות לאסף הצלם!



  3. #203
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: שיפוץ CJ-8

    איזה יופי!

    ברור שהג'יפ רך ונוח - רואים שהקפיצים האחוריים נמוכים וישרים גם כשהג'יפ לא מועמס. מכיוון שזה לא קפיץ מבניה מקומית אלא מיובא, אתה בטוח שהקפיצים שקיבלת באמת מיועדים ל-CJ ארוך (CJ8 סקרמבלר) ולא ל-CJ7 או CJ5 קצרים וקלילים?......
    תצטרך הקשחה כלשהי מאחור - הוספת עלה או שניים וערגול קל. זה טיפול שיקשיח את האוטו כשהוא ריק, אבל כשהוא מועמס לטיול הוא אמור להיות מושלם. מצד שני, כבר לא בטוח שהקפיץ יעבוד נכון בגלל השינוי בדירוג העלים.
    מומלץ להתייעץ עם קפיצאי שמתמחה בשינויים כאלה כד שיחווה דעה.

    תתחדש!
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  4. #204

    ברירת מחדל תגובה: שיפוץ CJ-8

    תאווה לעניים שאפו!!!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    החיים יותר יפים עם jeep

  5. #205

    ברירת מחדל תגובה: שיפוץ CJ-8

    אה ובאמת יצא לך מנגו. אבל מהמשובחים מאיה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    החיים יותר יפים עם jeep

  6. #206
    חבר רשום Tourist's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    מיקום
    עתלית, חוף הכרמל
    הודעות
    1,853

    ברירת מחדל תגובה: שיפוץ CJ-8

    אדיר !

    אבל אתה חייב לנו קצת השלמות, היתה פה קפיצה רצינית מתמונות צמת החשמל עד למצב הנוכחי
    בשנת אבל על הדיפנדר :/

  7. #207
    חבר רשום סולי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    Somewhere over the rainbow..
    הודעות
    6,446

    ברירת מחדל תגובה: שיפוץ CJ-8

    מדהים! נראה כיף גדול , גם התהליך... אבל בעיקר התוצאה הסופית, שאפו!
    "רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
    אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."

  8. #208
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,503

    ברירת מחדל תגובה: שיפוץ CJ-8

    הרכב נראה HIGH DEFINITION בכל תמונה
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  9. #209

    ברירת מחדל תגובה: שיפוץ CJ-8

    נראה מעולה!!!


    Sent from my JEEP

  10. #210

    ברירת מחדל תגובה: שיפוץ CJ-8

    תודה רבה!
    אני מבטיח להשלים את החסר בפרק שבין צמת החשמל למצב הנוכחי.

    דרור - כן, הקפיצים מתאימים לסקרמבלר פתוח. ההבדל במשקל בין הרכב שלי לסקרמבלר הוא כ מעל 120 ק"ג. הספסל האחורי שלי שוקל כ 25 ק"ג לפחות, הכלוב הוסיף כ 60 ק"ג על המקור והגג עוד 20 נוספים. מעבר לברזל מגוף חלוד וקליל זה שינוי של עוד 20 ק"ג לעומת המצב הראשוני.

    בכל מקרה, תיאוריה לחוד ומציאות לחוד... דיברתי היום עם גיל מקפיצי הר טוב. לאחר שוידאתי שהוא משתמש בפלדה משובחת סיכמנו שאגיע אליו לצורך עירגול והוספת קונטרה מאיה כעלה נוסף וזאת על מנת לתמוך בעומס מצד אחד אבל מבלי לאבד הרבה מהתכונות הנהדרות של הקפיץ. שמעתי עליו דברים טובים מאוד והגעתי אליו מהמלצה של יואב שעבר מסלול דומה עם ה BDS שלו.
    אני מעדיף ללכת בדרך הזו ולא להזמין את העלה הנוסף של אולדמן היות והוא יותאם אלי באופן אישי.
    אני חושב שהיינו בדיון הזה, תראה לטוב ולרע אני אדם שלא תמיד הולך עם הזרם (בלשון המעטה) והיתה חשובה לי בחירה אישית ולא קובנצינלית. קיט 4.5 לא בא בחשבון ו BDS לא היה על הפרק לאור המחיר הגבוה לטעמי. הקפיצים עלו כ 2800 ש"ח וזה מחיר שקשה לנצח. טוב נראה, הניסיון בפועל יגיד.
    מבטיח לעדכן...
    ושוב תודה! על האיחולים.

  11. #211
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: שיפוץ CJ-8

    120 ק"ג לא אמורים להשכיב את הקפיצים ככה, לתחושתי הם לא מתאימים לאוטו.
    אבל אצל גילי אתה בידיים טובות.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  12. #212

    ברירת מחדל תגובה: שיפוץ CJ-8

    אין ויכוח הקפיץ האחורי לא מתאים לרכב שלי נקודה.
    תראה, הקפיצים הורכבו כאשר היה רק שילדה. הוספתי את הבודי ולא זזו ממ, לאחר מיכן את הכלוב - ירידה קטנה. עם הגג לא ממש השתנה.
    אבל לאחר המושב והדלת האחורית המחוזקת עם הגלגל ספייר. הקפיץ הזיז את הנדנדה משעה 6 לכיוון 7-8. הלוואי והיה לי דרך להיפתר מהמשקל המטורף של הגלגל והמתקן שלו. יושב לי כמומנט על הזנב.
    לאחר הוספת הציוד הרכב איבד את האיזון והקפיץ ירד באופן מורגש. ככה שזה קרה בהדרגה...

    להבנתי גם הרוביקון אקספרס וה BDS עברו תירבות מסויים להתאמה לרכבים שלנו (בדגש על הארוכים) ומה שעבר על BDS לפני כמספר שנים ועל RE לפני יותר מעשור אני עובר עם ה ARB שלי. גם אני שגיתי, כפי שקרה לח'ברה כאן עם RE או BDS, אבל אני חושב שאני יכול להתאימו לרכב שלי כמו כפפה.
    כי אם יש משהו שנחרט אצלי עמוק מהפורום הזה- "ג'יפ לא קונים, ג'יפ בונים" והתוצאה של פעולת הבנייה הזו - זה שאין שום קיט שיתאים כמו כפפה לכל ג'יפ.
    לאחד יש כלוב, לשני יש מתקן גלגל עם טמבון מסיבי, לאחר יש גלגל 35 על הדלת... וזה לא נגמר.

    לדעתי - אם אני מצליח לסגור את כל חבילת הקפיצים, בולמים, תושבות מחוזקות, צינורות ברקס, U בולט משובחים, פלטות, נדנדות מחוזקות בעלות של כחצי מקיט רוביקון זה יוצא דיל לא רע כלל.
    אבל נראה... הניסיון יגיד לגבי הנוחות, כושר נשיאה, גמישות וכו.

  13. #213
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: שיפוץ CJ-8

    בדיעבד, כשאנחנו בונים ג'יפ, כנראה שאת הקפיצים צריך להשאיר לסוף.
    כאשר האוטו כבר בנוי פחות או יותר בגרסה הסופית, כולל גלגל ספייר וגגון וכלוב והכל, כולל טנק דלק מלא - ורק אז שוקלים אותו ויודעים לאן לכוון.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  14. #214

    ברירת מחדל תגובה: שיפוץ CJ-8

    BDS מותקן אצל חברים כבר למעלה משנתיים ועדיין לא שקע, אז אני לא יודע מאיפה המקורות שלך.
    RE שקעו גם שקעו, גם אצל חבר שהרכיב כאלה לפני קצת יותר מחודשיים (ואני לא מדבר בכלל על טיול עם ציוד מלא) ולאחר בדיקה של המק"טים שעשיתי מול הסט שלי שהבאתי מחו"ל ולאחר מכן אימות מול היבואן בארץ, התברר שפה "מישהו" החליט משום מה להרכיב קפיצים קידמיים גם מאחור (על מנת שהרכב יהיה רך לטענתו) אבל זה שהקיט שוקע לא הדליק נורה אדומה לאף אחד, והפתרון הוא בעירגול והוספת עלים, מה שגורם לזה כבר לא להיות קיט של RE.
    לא חשבת על זה עד הסוף, ולכן אמרתי לך מהתחלה שאם ייעדת את הרכב לטיולים, עם משפחה וציוד מלא, תלך מראש על קיט של 4" ומעלה כי כאשר הרכב מועמס כל קיט יורד ברמה כזאת או אחרת ו - 2.5" זה נמוך.
    מוריס
    זיפואי אמיתי מסתובב תמיד עם מצית ספייר!

  15. #215
    חבר רשום nir.samo's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2005
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,473

    ברירת מחדל תגובה: שיפוץ CJ-8

    שמע... ממש כיף לקרוא, כל הכבוד.
    שאפו על הביצוע.
    הצבע יצא יפה והגג ממש מגניב יש לך את היתרונות של פתוח וסגור כי לנסוע בארץ בלי גג בכלל זה סיוט.

  16. #216

    ברירת מחדל תגובה: שיפוץ CJ-8

    מוריס, כיצד 2.5 זה נמוך?
    הרי אנו מדברים על תוספת של אינץ במעבר מצמיגי 29 המקוריים ל 31 - מה שנותן הגבהה של 1"
    2.5 בקפיץ + 0.5 בנדנדות זה עוד 3".

    סה"כ הגבהה של 4" מסיקס מקורי. 10 ס"מ למרכז הכובד - זה הרבה. כמובן שזה כלום למראה אגרסיבי ולמצבים בהם דרוש מהלך מתלה מדהים או צמיגים גדולים.

    לגבי BDS - הרי כבר בהתקנה של ליאור (המדריך המצולם) צויין על הוספת עלה נוסף, חבר שלי יואב גם הוא היה צריך להוסיף עלה, ישנם לא מעט דיווחים על כיפוף S על העלים בקפיץ האחורי.

    ברור שהיתה לי העדפה לקיט בסיגנון רוביקון - אבל זה ממש לא היה בתקציב ואני לא בטוח שלא הייתי צריך להתמודד עם רכב לא מאוזן גם בקיט שלהם. הרי הוא לא נבנה עבורי באופן אישי. לגבי 11K בקיט מקומי גם לא היה בתקציב שלי.

    אני מקווה להוסיף עלה ולסגור את הנושא הזה - כמובן שזה יקשיח את הזנב מעט.
    דרך אגב - לא רק בנושא המשקל ישנה בעיה, את החיתוך של פתח הגלגל עשיתי ממש נמוך לעומת המקור וגם את זה אני חייב לתקן.
    לפתוח פתח גלגל בסיגנון סופה \ סיקס ולא כמו CJ7 כפי שאני ביצעתי.

    - - - Updated - - -

    ציטוט נכתב במקור על ידי nir.samo צפיה בהודעה
    שמע... ממש כיף לקרוא, כל הכבוד.
    שאפו על הביצוע.
    הצבע יצא יפה והגג ממש מגניב יש לך את היתרונות של פתוח וסגור כי לנסוע בארץ בלי גג בכלל זה סיוט.
    תודה רבה! אכן הגג הוא נכס יקר. תודות ליואב על הרעיון!
    איזה כיף בלי הדפיקות של הברזנט!

  17. #217
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,080

    ברירת מחדל תגובה: שיפוץ CJ-8

    יהודה,
    האופציה הכי פשוטה מבחינתך היא להעמיס את הרכב מלא, כמו שייצא לטיול, +50 קילו ספיר, ולבנות קפיץ חד-שלבי מתאים לסידור הזה.
    היתרון, אתה יודע בדיוק איזה גובה ומהלל יהיה לך עם רכב עמוס.
    החסרון, בלי משקל מלא, הרכב יהיה קשה והמתלה לא יעבוד כמו שצריך בלי המשקל.

    האופציה השנייה, לבנות קפיץ דו-שלבי כמו של טנדרים, עם עלי עומס מדורגים לקביעת השקיעה כשהרכב עמוס.
    היתרון: נוחות טובה יותר כשהרכב לא עמוס, וכשהוא עמוס, על עלי העומס, תדע בדיוק מה הגובה הצפוי, והמתלה יעבוד מצויין ונוח, בלי שקיעה ורפיסות כי אין מה שיתמוך את המשקל הכבד.

    חסרון- תהיה שקיעה מסויימת כשהרכב עמוס.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  18. #218

    ברירת מחדל תגובה: שיפוץ CJ-8

    בעלי עומס אתה מתכוון לעלי ריבאונד?

  19. #219
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: שיפוץ CJ-8

    הנדנדות הארוכות נועדו לאפשר לקפיץ ארוך יותר לעבוד נכון, אבל הן לא בדיוק מגביהות.
    מקובל לייחס להן הגבהה של כמחצית מתוספת האורך שלהן ביחס לנדנדה המקורית.
    מצד שני, הן מייצרות עומס נוסף על הקפיץ וגורמות לו לשקוע מהר יותר וכמובן פוגעות בדיוק ואיכות ההיגוי (נדנדות ארוכות על קפיצים קדמיים)
    לכן לא מומלץ להשתמש בנדנדות ארוכות מדי. מרחק של כ-14 ס"מ בין החורים הוא הגבול העליון לטעמי לנדנדה.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  20. #220
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,080

    ברירת מחדל תגובה: שיפוץ CJ-8

    ציטוט נכתב במקור על ידי yehuda75 צפיה בהודעה
    בעלי עומס אתה מתכוון לעלי ריבאונד?
    עלי עומס עבים בתחתית החבילה.
    העלה הראשי מגיע אליהם רק כשהוא מגיע לעומס מסויים, ומאותו הרגע, עלי העומס תומכים במשקל הכולל, ולא נותנים לשקיעה להמשיך.
    כשזה מתוכנן נכון, הקפיץ כן מתפקד, גם עם העלים העבים.

    אתה יכול לכוון מתי הוא נכנס לעבודה (אחרי כמה שקיעה) לפי זוית הקשת שלו, שוחה לגמרי, כדי למנוע היפוך, או קשתי מתון, כדי לתמוך את הרכב כשהוא עמוס.

    בסיקסים צבאיים שנועדו לשאת משקל, היו עלי עומס כאלו, לעיתים גם מקדימה.

    לדעתי אתה מעריך הערכת חסר את משקל הציוד על הרכב, שקלת אותו לפני ואחרי העמסה?

    מבדיקה על משקל משאיות, ראיתי שבקלות אנחנו מגיעים ל-200-300 ק"ג משקל כולל של ציוד טיול ל-3 ימים _צידניות, גז, ארגז כלים, עצים, מים וציוד אישי.
    יחד עם 3 נוסעים הגענו ל-500 ק"ג מעל משקל "ריק".
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

עמוד 11 מתוך 15 ראשוןראשון ... 891011121314 ... אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. תראו איזה שיפוץ.. הלוואי עלי שיפוץ כזה.
    על ידי אבישי מ בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 25-10-13, 19:27
  2. שיפוץ לוקר (מחפש קיט שיפוץ לוקר לטראנו)
    על ידי DALAL בפורום פורום ניסאן Nissan
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 15-10-09, 21:53
  3. שיפוץ כללי (שיפוץ frame off של CJ מודל 57 - שאלות שונות)
    על ידי zamibc בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 06-10-08, 22:18
  4. שיפוץ כללי (שיפוץ frame off של CJ מודל 57 - שאלות שונות)
    על ידי zamibc בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 20-09-08, 21:49
  5. המשך פרויקט שיפוץ שיפוץ הדשבורד
    על ידי Asaff בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 10-10-06, 21:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •