יורד בראשון Low בלי לגעת בבלמים
(במידה ויש יחסי העברה נמוכים במשאיות)
הציבור מפולג ולכן הציבור יעשק
What we've got here is failure to communicate. Some men you just can't reach...
יורד בראשון Low בלי לגעת בבלמים
(במידה ויש יחסי העברה נמוכים במשאיות)
הפוך...תסתכל טוב מה מסמן לו זה שרץ לפניו בהיסטריה.....
תשחרר....תשחרר...שניים, שניים וחצי הילוכים למעלה,
הוא היה מחזיק.
שמוליק טיולי ג'יפים - https://www.facebook.com/profile.php?id=100090887897260
המשאית מאחור היתה צריכה לשמש כעוגן וזה לא נעשה
באותו סיגנון - ממותה שבורחת :
http://www.youtube.com/watch?v=PB0bCg8UDdE
היה דיפנדר 110 - הגיע האנטר 2009...
נתחיל מזה שמשנעים ציוד במליונים אבל מכשרי קשר אין .
הבעיה החלה כשהמושך זיהה מול את המשאית שחוסמת לו הדרך ולכן בלם .
בקיצור, חבורה של מטומטמים שמטפלים בציוד של מליונים .
רענן
זה מה שקורה שאנשים שלא מבינים דבר בההמסעה מטפלים במטענים כבדים
המשאיות הגוררת הם בשמם העיברי "תומך" בעצם שווים לטנדר רגיל בחלק המניע מאחורה אין משקל וכל האחיזה מתקבלת ממשקל המטען שנמצא מאליו
יגידו אנשים חכמים אבל הם שמו המון מטען (קוביות פלדה) על החלק האחורי שזה נכון ובזכות זה המשאית הגוררת הצליחה לגרור את המטען הכבד
אבל המשאית הבולמת נקשרה ע"י שרשרות מעל קו הסרנים ולכן הסרן הקידמי שימש כנקודת משען
שבעצם ככל שהמשקל עלה גרם להרמת החלק האחורי ולגרום לאי יכולת לבלום
בקיצור או שהיה צריך לקשור את השרשרות נמוך או שהמשאית האחורית הייתה צריכה לנסוע ברווס
ראיתי את זה ואמרתי - יופי, חפרים יש גם בחו"ל. אבל חפרים ברמות על. מי לא דואג שכל הירידה תהיה ריקה לגמרי? כל העסק שם בנוי על זה שלא בולמים שלא במישור.
דבר דומה קרה לפני כמה שנים כי איזה חברת הובלה חשבה שהחוק שאומר שצריך ליווי לא הכרחי...ונוצר מצב שגורר עמוס בערך 60 טון בלם בעליה חדה ורטובה, ומשם - קופה למנופי אבי על חילוץ.
הציבור מפולג ולכן הציבור יעשק
What we've got here is failure to communicate. Some men you just can't reach...
שמרו על קשר