Close
Results 1 to 8 of 8
  1. #1

    Default מה א ת ם הייתם עושים? { תאונת גרירה במשקל כבד }

    הציבור מפולג ולכן הציבור יעשק
    What we've got here is failure to communicate. Some men you just can't reach...

  2. #2

    Default תגובה: מה א ת ם הייתם עושים? { תאונת גרירה במשקל כבד }

    יורד בראשון Low בלי לגעת בבלמים
    (במידה ויש יחסי העברה נמוכים במשאיות)

  3. #3
    חבר רשום shmulikbg's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    טוסקנה שבחבל לכיש
    Posts
    2,894

    Default תגובה: מה א ת ם הייתם עושים? { תאונת גרירה במשקל כבד }

    הפוך...תסתכל טוב מה מסמן לו זה שרץ לפניו בהיסטריה.....
    תשחרר....תשחרר...שניים, שניים וחצי הילוכים למעלה,
    הוא היה מחזיק.
    שמוליק טיולי ג'יפים - https://www.facebook.com/profile.php?id=100090887897260

  4. #4

    Default תגובה: מה א ת ם הייתם עושים? { תאונת גרירה במשקל כבד }

    המשאית מאחור היתה צריכה לשמש כעוגן וזה לא נעשה

  5. #5
    חבר רשום אמיר ב.א's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    somewhere in the Mediterranean
    Posts
    3,834

    Default תגובה: מה א ת ם הייתם עושים? { תאונת גרירה במשקל כבד }

    באותו סיגנון - ממותה שבורחת :

    http://www.youtube.com/watch?v=PB0bCg8UDdE
    היה דיפנדר 110 - הגיע האנטר 2009...

  6. #6
    חבר רשום raanan's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    בוואדי ...
    Posts
    6,686

    Default תגובה: מה א ת ם הייתם עושים? { תאונת גרירה במשקל כבד }

    נתחיל מזה שמשנעים ציוד במליונים אבל מכשרי קשר אין .
    הבעיה החלה כשהמושך זיהה מול את המשאית שחוסמת לו הדרך ולכן בלם .

    בקיצור, חבורה של מטומטמים שמטפלים בציוד של מליונים .

    רענן

  7. #7
    חבר רשום
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    כפר יחזקאל
    Posts
    464

    Default תגובה: מה א ת ם הייתם עושים? { תאונת גרירה במשקל כבד }

    זה מה שקורה שאנשים שלא מבינים דבר בההמסעה מטפלים במטענים כבדים
    המשאיות הגוררת הם בשמם העיברי "תומך" בעצם שווים לטנדר רגיל בחלק המניע מאחורה אין משקל וכל האחיזה מתקבלת ממשקל המטען שנמצא מאליו
    יגידו אנשים חכמים אבל הם שמו המון מטען (קוביות פלדה) על החלק האחורי שזה נכון ובזכות זה המשאית הגוררת הצליחה לגרור את המטען הכבד
    אבל המשאית הבולמת נקשרה ע"י שרשרות מעל קו הסרנים ולכן הסרן הקידמי שימש כנקודת משען
    שבעצם ככל שהמשקל עלה גרם להרמת החלק האחורי ולגרום לאי יכולת לבלום
    בקיצור או שהיה צריך לקשור את השרשרות נמוך או שהמשאית האחורית הייתה צריכה לנסוע ברווס

  8. #8

    Default תגובה: מה א ת ם הייתם עושים? { תאונת גרירה במשקל כבד }

    ראיתי את זה ואמרתי - יופי, חפרים יש גם בחו"ל. אבל חפרים ברמות על. מי לא דואג שכל הירידה תהיה ריקה לגמרי? כל העסק שם בנוי על זה שלא בולמים שלא במישור.

    דבר דומה קרה לפני כמה שנים כי איזה חברת הובלה חשבה שהחוק שאומר שצריך ליווי לא הכרחי...ונוצר מצב שגורר עמוס בערך 60 טון בלם בעליה חדה ורטובה, ומשם - קופה למנופי אבי על חילוץ.
    הציבור מפולג ולכן הציבור יעשק
    What we've got here is failure to communicate. Some men you just can't reach...

Similar Threads

  1. תאונת עבודה - נשפך עלי צבע
    By lizard in forum אוף-טופיק
    Replies: 20
    Last Post: 14-07-12, 15:00
  2. תאונת עבודה,
    By shay_love_off_road in forum אוף-טופיק
    Replies: 2
    Last Post: 03-04-12, 10:53
  3. תאונת הדרכים היקרה בעולם
    By אביעד פ. in forum אוף-טופיק
    Replies: 0
    Last Post: 28-07-11, 10:11
  4. Replies: 9
    Last Post: 06-10-08, 00:52
  5. תאונת באגי - עם הרוג
    By arnonshoshani in forum פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    Replies: 6
    Last Post: 09-10-05, 01:20

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •