Close
מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: metal fabricator

  1. #1

    ברירת מחדל metal fabricator

    שלום, שלום,
    יש לי רעיון לבניית נעילת דיפרנציאל ידנית מכנית. יש תוכניות והכל ואפילו דיברתי עם חבר שחשבתי שיכול ליצר בשבילי את החלקים, אבל הוא לא יכול.
    רציתי לדעת אם יש פה מישהו שמכיר ויכול להפנות אותי לכתובת הנכונה. אני אפילו לא יודע איך אומרים את זה בעיברית.
    כדי שאני לא אצטרך להסתבך עם הסברים, הנה תמונה של חלק מהמערכת - גליל עם חריצי הזחה.
    [img][/img]
    תודה.

  2. #2

    ברירת מחדל

    מה שאתה מחפש נקרא בית מלאכה או מפעל לעיבוד שבבי. פתח דפי זהב.

    לבנות חלקים לנעילת דיפרנציאל לא קל ולא זול, בגלל הרבה סיבות שאני מרשה לעצמי לנחש שאתה לא מכיר. אם אתה רוצה יעוץ רציני יותר, אני מציע שתספר יותר, כולל תמונות של השרטוטים, ותקבל הרבה עזרה וירטואלית - יש כאן אנשים מביני עניין.

    אם אתה חושב שיש לך בעיית סודיות/פטנט או משהו כזה, אני מוכן להעיף מבט מהיר תוך התחייבות לשמירת סודיות - המילה שלי כאן מחייבת אותי. שלח לי הודעה פרטית.

  3. #3

    ברירת מחדל

    שום בעיה בכלל, לא סודיות ולא כלום. פשוט לא רציתי להעמיס לפני שאני יודע שיש מישהו שמתעניין. אז נתחיל מזה שאני מבין די טוב ברכבים וכאלה מאחר ואני מכונאי במקצועי. וגם עבדתי במסגרות אז חלק מהדברים אני שואף לעשות לבד (כמובן שלא את ה"עיבוד" :idea: ). כבר כמה זמן שאני מנסה להגות רעיון לנעילה ידנית שלא תעלה ים כסף, ורק לפני מספר ימים קיבלתי הפנייה לאתר שמציג נעילה ידנית בסמוראי גרמני. מסתבר שבגרמניה כל הרכבים חייבים שבלם היד ינעל את שני הגלגלים, דבר שלא ניתן לביצוע עם בלם שבולם תוף בטרנספר ולכן הסמוראי יצא מהמפעל עם נעילה שנועלת את הדיפרנציאל. המבנה נראה די פשוט. והרעיון בכלל גאוני. כמובן שאני לא יודע אם זה ישתלם או לא ולכן אני מחפש לדעת מחירים של הייצור. יש לי שני סרנים זרוקים בבית ואני מתכנן לעשות עליהם את הניסיונות.
    כתובת האתר היא http://www.euronet.nl/~icu05161/sper_e.html

    אני אשמח לקבל רעיונות ועלבונות :wink: מכל אחד שיכול לתרום ותודה על השיעור בעיברית. לפעמים אני צריך את זה :oops:

  4. #4

    ברירת מחדל

    בטח שהרעיון מעניין, בדיוק בשביל זה הפורום הזה נועד! :lol:

    אותו עיקרון בדיוק של הנעילה המקורית של טויוטה, ולדעתי של רוב הנעילות הנשלטות המקוריות מכל הייצרנים. נדמה לי שגם מקסידרייב ללנדרובר עובד אותו דבר, KAM ( הנה הברושור שלהם - http://www.netcomuk.co.uk/~kamdiffs/kamscrn3.html ) ויש עוד. שרוול מחליק שנועל צירייה לקייס. זה דורש עיבוד גם של הצירייה (לייצר ספליינים, שיניים, איפה שאין), גם של הקייס, באזור של תוך המיסב, וגם לבנות את מזלג השילוב על הסרן עצמו. זה אפשרי, זה אתגר מעניין, אבל אם אתה משלם על העבודות שנדרשות כאן - אני חותם לך שאין סיכוי בעולם שזה יעלה לך פחות מאשר לקנות נעילת ARB מהמדף.

  5. #5

    ברירת מחדל

    כשעיינתי בדיונכם עלתה לי השאלה:
    מה היתרון של נעילה מכאנית שכאזות על פני נעילת ARB?
    לשעבר אמיתי ((מי שזוכר?!?))
    פשוט שחכתי את הסיסמה ואת שם המשתמש......

  6. #6
    חבר רשום lior_b.s's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2005
    מיקום
    צפון
    הודעות
    1,286

    ברירת מחדל

    גם אני חשבתי על רעיון כזה לאחר שראיתי את זה בתמונה ואפילו חשבתי לחבר כבל קשיח שניתן יהיה להפעיל מהרכב או סולונואיד או כל פתרון אחר , אבל כמו שנמרוד כתב כבר זה יעלה הון ביחס לנעילה מוכנה, אני מנסה משהוא קצת שונה על אותו רעיון ואם יצליח יפורסמו תמונות ושרטוטים
    הנה קישור לתמונה שהציתה בי את הרעיון
    http://www.4x4abc.com/4WD101/img/unimog_diff_lock.jpeg

    ככה זה ביונימוג לפי האתר הנ"ל

  7. #7

    ברירת מחדל

    שלום
    אולי אפשר להזמין את החלקים מחו"ל ורק לבצע את ההתאמה וההרכבה, ובכך להוזיל עלויות.

  8. #8

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי rhni0
    כשעיינתי בדיונכם עלתה לי השאלה:
    מה היתרון של נעילה מכאנית שכאזות על פני נעילת ARB?
    אמינות. בנעילת ARB יש בעייה בסיסית של העברת לחץ אויר למכלול המסתובב. יש שם מערכת אטימה לא פשוטה, ואטמים שנכשלים עם הזמן.

    נעילות שרוול לצירייה מאד אמינות ופשוטות, הבעייה היא שאו שהרכב שלך מצוייד בהן, או שלא. להתאים נעילת שרוול כזאת לרכב שאין בו נעילה, היא לא קלה כי צריך להחליף גם את הדיפרנציאל, גם את אחת הציריות לפחות, וגם לחתוך את הסרן ולבנות עליו את הבית של מתקן השילוב. זה מה שקורה בנעילת מקסידרייב, ולכן היא יקרה וההתקנה מורכבת יותר.

    בARB צריך להחליף את הדיפרנציאל בלבד, הציריות נשארות המקוריות, ולא צריך לחתוך או לשנות את בית הסרן למעט קידוח חור אחד לכניסת צינור האויר.

  9. #9

    ברירת מחדל

    אין ספק שאם אני אתן למישהו לעשות את כל העבודה זה יהיה יותר יקר מלקנות שתי נעילות ARB, אבל התוכנית היא לעשות לבד את ההתאמה של הסרן וכל מערכת ההפעלה ולתת למישהו שיאריך את חריצי ההזחה בציריה, ייצר את השרוול ואת צידו השני.
    בינתיים דיברתי עם מקום אחד שהוכיח את טענתך (הם רצו הרבה כסף), אבל דיברתי גם עם בן אדם, שפגשתי במקרה, שהתעסק בזה לפני שנחתכה לו היד :cry: והוא טען שהם דרשו יותר מידי. צריך להמשיך לבדוק, אבל אני בהחלט לא שולל את הרעיון שצריך לשלול את הרעיון :wink:
    בינתיים אם יש מישהו שיכול לתרום ולהציע, אני אשמח.

  10. #10

    ברירת מחדל

    פרט לעיבוד השבבי, קח בחשבון טיפול תרמי לכל החלקים הנעים. בעיקר מדובר על טיפול תרמי שייתן קשיות גדולה יותר לשכבה החיצונית (השיניים שבאות במגע זו עם זו), וחוזק גדול, יחד עם אלסטיות מסויימת לליבה (וכך עמידות במכות של השילוב).

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  11. #11

    ברירת מחדל

    למה להמציא את הגלגל ,,,כבר המציאו !!!!!

    http://www.4wheelparts.com/4wp/produ...ame=Drivetrain

    וניתן לראות בפעולה אצל עמי "המולטי" :lol:

נושאים דומים

  1. sheet metal roller היכן קונים
    על ידי or65 בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 27-09-10, 20:46
  2. הפיכת גוף קיים (אקסטרוד, נניח) לSHETT METAL
    על ידי אלון_ק בפורום פורום CAD ותיב"מ
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 10-10-06, 23:05

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •