Close
מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6
  1. #1
    חבר רשום lior_b.s's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2005
    מיקום
    צפון
    הודעות
    1,286

    ברירת מחדל חום מנוע ! ! !

    לאחר ניקוי רדיאטור (חומר כימי והרצה במקום, לא חוטר) הוחלף טרמוסטט ונוזל קירור , החלה תופעה של קצף ברדיאטור ועלייה של שעון החום קצת מעבר לממוצע (לא מגיע לאדום בשום מצב!) וזאת רק בנסיעה מהירה או עלייה ארוכה, בנסיעה איטית או שטח המנוע לא מתחמם, בוצעה בדיקת לחץ הפוך שבה שלל המכונאי בעיה באטם ולאחר מכן ביצעתי בדיקה נוספת במוסך אחר , הפעם בעזרת "מבחנה" וחומר כלשהו שאמור להגיב כימית להמצאות גזים במערכת הקירור וזו גם שללה כל בעיה באטם, ראש או בלוק מנוע (לדברי המכונאי). כמו כן נאמר ע"י אחד המכונאים שהמנוע לא חם בכלל למרות מה שמראה השעון, חשמלאי לא הצליח למצוא בעיה בשעון.
    מה עוד יכול לגרום לתופעת הקצף ועליית מחוג החום, ?? חשוב לציין שהמחוג יורד חזרה כמעט למקומו הטבעי לאחר נסיעה קצרה בירידה או מישור ללא מאמץ רציני.
    מה עוד יש לבדוק?
    כל רעיון יתקבל בברכה

  2. #2
    חבר רשום lior_b.s's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2005
    מיקום
    צפון
    הודעות
    1,286

    ברירת מחדל

    אחד אחד , לא כולם יחד :lol:

  3. #3

    ברירת מחדל

    ניחוש מלומד, בהנחה שמערכת הקירור בקאיה דומה לכלי רכב אחרים -

    בעייה בצינור התחתון, הגדול, שדרכו נשאבים המים מהרדיאטור. תסתכל עליו, האם הוא מתעוות וקורס בשאיבה חזקה = טורים גבוהים?

  4. #4
    חבר רשום lior_b.s's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2005
    מיקום
    צפון
    הודעות
    1,286

    ברירת מחדל

    נמרוד זה המצב:
    הצינורות לא מתעוותים ואפילו פרקתי אותם אין בהם טיפת לכלוך, היום גם עשיתי שוב שטיפה לכל המערכת מכל הכיוונים עד שיצאו רק מים נקיים, טרמוסטט חדש משאבה תקינה (לדברי מכונאי שבדק) מיליתי נוזל קירור איכותי מתוצרת גרמניה (בהמלצה של יורם ממוסך אפ"ק) ולאחר נסיעה לא ארוכה במיוחד שוב חזר הקצף, הרכב לא מתחמם בעמידה בכלל, מה יכול לגרום לתופעת הקצף?? :?

  5. #5

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי lior_b.s
    נמרוד זה המצב:
    הצינורות לא מתעוותים ואפילו פרקתי אותם אין בהם טיפת לכלוך, היום גם עשיתי שוב שטיפה לכל המערכת מכל הכיוונים עד שיצאו רק מים נקיים, טרמוסטט חדש משאבה תקינה (לדברי מכונאי שבדק) מיליתי נוזל קירור איכותי מתוצרת גרמניה (בהמלצה של יורם ממוסך אפ"ק) ולאחר נסיעה לא ארוכה במיוחד שוב חזר הקצף, הרכב לא מתחמם בעמידה בכלל, מה יכול לגרום לתופעת הקצף?? :?
    אחרי שמילאת נוזל חדש, ניקזת אויר ממערכת הקירור כמו שצריך???

    יש כלי רכב שבהם זה קריטי, וזה בהחלט יכול להסביר את הקצף והבועות. אין לי מושג מה הפרוצדורה ברכב שלך, אבל המוסך אמור לדעת.

  6. #6
    חבר רשום lior_b.s's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2005
    מיקום
    צפון
    הודעות
    1,286

    ברירת מחדל

    לדברי המכונאי האויר מוצא דרכו החוצה מהרדיאטור אל מיכל העיבוי ומשם החוצה מהמערכת, אין שום בורג ניקוז אויר, כמו כן הייתי שוב במוסך ובעל המוסך טוען שיתכן והקצף נובע משאריות חומצה ששימשה לניקוי הרדיאטור וזה יעלם עם הזמן, מה שמטריד אותי זה שהמנוע מתחמם מעט בעליות (לא מגיע לאדום) האם ליסוע ככה ולהחליף שוב מים בעוד שבוע-שבועיים ואז לראות מה המצב? או שבכלל לא ליסוע ככה :?
    ד"א
    הרכב הוא לאדה ניבה.

נושאים דומים

  1. מנוע מעשן בבלימת מנוע ותחת עומס, קומפרסיה טובה
    על ידי נימי בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 49
    עדכון אחרון: 09-02-09, 09:38
  2. בחירת מנוע (שאלה לגבי עמידות של מנוע אופנוע כביש בשטח)
    על ידי Porsche_Dude בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 14-08-08, 13:16
  3. לגבי מנוע..? (מעוניין להחליף מנוע 1000 ל1300 - שאלות)
    על ידי יאקיר בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 30-06-08, 23:14
  4. מנוע דיזל לסופה97 (מחפש מנוע או חלופות אחרות - בנזין/מנוע היילקס)
    על ידי נצרתי בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 15
    עדכון אחרון: 15-04-07, 21:31
  5. פעולת מנוע עגולה וולא טורית (מה זה מנוע וואנקל/רוטורי? - עריכה)
    על ידי belair בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 07-09-06, 23:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •