תודה על התיקון שמוליק.
JEEP GC V8 98 IR 3.5
Honda 300ex
קולר שמן מנוע...
שמוליק טיולי ג'יפים - https://www.facebook.com/profile.php?id=100090887897260
תודה על התיקון שמוליק.
JEEP GC V8 98 IR 3.5
Honda 300ex
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
גם אני שמתי לב לטעות הקטסטרופלית של מיכל "איבוי", אבל בניגוד לקודמי, אני לא הערתי כי לא חשבתי ששימשוני, מאז שבחר בדיפנדר, מסוגל להפנים משהו, שלא לדבר על תיקון טעויות.
יוני5
LandRover makes me feel like God - full of mercy
היילקס 95, "31, נעול כפול
מדינה חופשית. אתם לא חייבים להסכים איתי. אתם יכולים להמשיך לטעות.
יוני ,,,(: התגעגעתי
כמו שאני מבין את השרטוט, יש לו צלעות, ואין לו חלל פנימי, כלומר מקור החום שלו הוא מהבלוק+ מעבר השמן החם דרכו לפילטר המוברג עליו, והקירור הוא באמצעות אויר על הצלעות.
איפה אתה רואה נוזל?
בכל מקרה, הוא לא דואלי חימום/צינון (?) כמו במכלול טבול ברדיאטור של הרכב.
נציץ יותר מאוחר בספר המלא.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
אני לא רואה נוזל אבל אני מכיר היטב מבנה זהה במנועי משאיות ושם הוא טבול בנוזל הקירור. בנוסף, הוא סגור בין הבלוק ובין מכסה צד אז מאיפה הוא יקבל אוויר לקירור?
לא הבנתי את ההערה בקשר לשוני בקירור/חימום ביחס למבנה שבו מצנן השמן יושב בתוך מצנן המים. לי זה נראה אותו דבר ומנסיוני גם במבנה כזה יש מצב לנזילות שמן לתוך נוזל הקירור, לא שבטויוטה זה יכול לקרות, כמובן (;
אם יש נוזל אז יש תמיד אפשרות לפריצה..
אם יש צלעות, אז בונים על תנועה של אויר דרכן להסעת חום, לא כך?
לא התעמקי במנגנון מעבר להתרשמות מהשרטוט, כך שיכול להיות שהתרגום שלי של המנגנון שגוי.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
נוזל הקירור עובר בין הצלעות ומחמם/מקרר דרכן את השמן.
לא ענית מהיכן מגיע אוויר אל החלל הסגור שבין הבלוק למכסה הצד, וממילא, אם יש בחלל הזה אוויר ולא מים, אז בשביל מה האטם שבין מכסה הצד לבלוק?
הקולר בטויוטה טבול בנוזל קרור בוודאות, ראיתי כאלה במו עיניי. כמו כן, ראיתי אותם כי הם דלפו, והחליפו מים בשמן וחזרה, ולכן-גם בטויוטה-לא לעולם חוסן...
קובי
היה ג'יפ...
מוות לגנבים
אף אחד לא אמר שטויוטה חסין למשהו.
כתבתי שכנראה שגיתי בפענוח של השרטוט.
אז בודאות זה טבול- למדנו.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
ה"נשמה" חזרה לפעילות מלאה !!
הוחלף רדיאטור,,,נשטפה מערכת המים,,,נשטף המנוע,,,הוחלפו הפילטרים.
באותה ההזדמנות הוחלפה רצועת טיימינג ( הגיע הזמן אחורי 8 שנים).
חוזקו כל מיני ברגים שצילצלו..
תודה לכל הדואגים
צנרת הקירור שלך ספגה טראומה משמעותית בבואה במגע עם שמן מנוע והיא חיה כרגע על זמן שאול. לפחות חלק מהיצרנים מורים על החלפה שרירותית של כלל צנרת הקירור לאחר אירוע כנ"ל.
אם אתה כבר מחליף את כל הצינורות ,
ממליץ לך על קיט בסיגנון הזה :
http://www.ebay.com/itm/Land-Rover-D...item3a85e2d8b4
יחזיק הרבה יותר זמן ,
אפילו אם יש בתוכו שמן![]()
היה דיפנדר 110 - הגיע האנטר 2009...
שמרו על קשר