תעשה הבדלה בין ה-tc שפעילה כל הזמן ועליה בעצם מתבססת ההנעת ארבע גלגלים אצלך (אלא אם התקנת difflock), לבין ה-ace שאמורה למנוע גלגול של הרכב בסיבוב.
יש את מערכת בקרת היציבות, TC, שהיא טובה לכביש.
למיטב הבנתי היא מתחילה לעבוד ב - 40 קמ"ש, כך שבעצם הבוכנות לא מהוות בעיה בשטח.
האם יש איזו בעיה, בשביל נוחות בשטח, לבצע ניתוק של המוט מייצב בשטח ולחברו בכביש?
תעזבו את הקטע של למה, ככה, כי אני רוצה!!! (נכון, יש בקרת משיכה, אבל אין קשר אליה).
(השאלה בשביל חבר עם הרכב הנ"ל, אני נוסע במשהו טוב ונוח יותר)
היה דיסקו 97 דיזל
היום דיסקו 96 בנזין
תעשה הבדלה בין ה-tc שפעילה כל הזמן ועליה בעצם מתבססת ההנעת ארבע גלגלים אצלך (אלא אם התקנת difflock), לבין ה-ace שאמורה למנוע גלגול של הרכב בסיבוב.
אוקי, ACE, בקרת יציבות.
לא אי הבנה, רק בלבול.
היה דיסקו 97 דיזל
היום דיסקו 96 בנזין
עוד פעם, לא ניתוק המערכת או ביטולה, אלא רק ניתוק המוטות מייצבים!
מערכת ה - ACE עוזרת למוטות המייצבים ע"י איזון חוזר בעזרת בוכנות.
מבחינתי שהבוכנות יישארו מחוברות, רק שהמוטות המייצבים ינותקו.
היה דיסקו 97 דיזל
היום דיסקו 96 בנזין
אי אפשר ללא ביטול תפקוד המערכת דרך המחשב.
בכל הטייה של גוף הרכב המערכת תפעיל את הבוכנות שידפקו חזק בבית הגלגלים ויגרמו נזק הידראולי לבוכנות.
הניתוק לא מוסיף ליכולת השטח, צר לי לומר לך כי מי שמבצע זאת ברכב הזה, אינו ממש מבין את יכולותיו.
המערכת אינה מגבילה את מהלך המתלה, איך אומרים? שטות גמורה.
בהצלחה...
שמרו על קשר