פלאגי חימום
שלום יש לי פאגרו דיזל לאחרונה יש בעית הנעה בבוקר צריך לנסות כמה פעמים
אחרי הנעה הראשונה הרכב מניע בנגיעה כל פעם מישהו יודע מה זה יכול להיות
דבר ראשון והכי חשוב ! מישהו = אתה או כל אחד אחר, ביצע תיקון או טיפול או כל דבר אחר ברכב , לאחרונה ? בחודש האחרון לפני תחילת התופעה ?
אם התשובה היא : כן . 90% + ששם הבעייה .
אין מכסות הגירה למדינות ערב כמו שאין פקקים בדרך לירוחם!
ואם זה פלג חימום כל כמה זמן צריך להחליף?
שמוליק טיולי ג'יפים - https://www.facebook.com/profile.php?id=100090887897260
לא מדויק,
הכי נכון למדוד התנגדות, מצת יכול להעביר מתח ועדיין לא להיות תקין, ואז תראה התנגדות גבוהה מדי.
ואם אין פלוק אז אפשר לעשות מה שאמרת, רק עם מנורת ביקורת במקום לקצר, ועדיין - לא מדויק.
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
ו....מה לא מדויק?
שמוליק טיולי ג'יפים - https://www.facebook.com/profile.php?id=100090887897260
מה שלא מדויק שהמצת יכול להעביר זרם גם כשאינו תקין, ולכן בדיקה עם מנורת ביקורת תגרום לך לחשוב שהוא תקין.
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
לא לקצר ולא נורת ביקורת.
אם נמצא כי מגיע מתח אל גופי הלהט
הבדיקה הנכונה הינה בדיקת התנגדות לגופי הלהט והשוואה להוראות יצרן.
בהעדר נתוני יצרן ניתן למדוד התנגדויות לכולם ולהשוות אחד לשני.
בהצלחה
לא הכל עובד פיקס. אתה כתבת שהוא מתקשה בהנעה.
טיימינג . .... הרכב יכול לנסוע נהדר. אבל מספיק שבטעות לא קיבעו את גלגל התנופה והמשאבה כמו שצריך בזמן החלפת הרצועה, וקפצה שן אחת או בגלגל או במשאבה ויש לך קושי בהתנעה.
עלול להיות שבזמן העבודה פגעו שלא במתכוון בכבל מינוס בין המנוע לשאסי.
העובדה שיש לך בעייה. והיא לפי מה שאתה כותב הופיעה לאחר הטיפול ברכב ועוד לאחר שנגעו בטיימינג.
משאבת מים ורדיאטור לא אמור להשפיע . אבל כשעובדים על רכב, לפעמים , ולא בכוונה פוגעים בחוטים בצנרות או בדברים אחרים.
אין מכסות הגירה למדינות ערב כמו שאין פקקים בדרך לירוחם!
שמרו על קשר