Close
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 37 מתוך 37
  1. #21
    חבר רשום UNIX's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    3,692

    ברירת מחדל

    מה הוחלט מרכיבים בלחץ את המוט או שלא?
    נמרוד , אצלי בסיבובוי הגה התיבה זזה (קצת )אם אצלך זה היה כך גם
    המוט פתר את הבעיה?
    הבנתי שלא טוב להשתמש בצינור מגולוון זה נכון?

  2. #22
    חבר רשום UNIX's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    3,692

    ברירת מחדל

    יש לך במקרה את מרחק החורים של התושבת מייצב?

  3. #23

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי UNIX
    מה הוחלט מרכיבים בלחץ את המוט או שלא?
    נמרוד , אצלי בסיבובוי הגה התיבה זזה (קצת )אם אצלך זה היה כך גם
    המוט פתר את הבעיה?
    הבנתי שלא טוב להשתמש בצינור מגולוון זה נכון?
    אם התיבה זזה בסיבובי הגה רגילים, תבדוק שכל הברגים תקינים ומהודקים, ויפה שעה אחת קודם.

    לגבי ההרכבה - דעתי לא השתנתה.

  4. #24
    חבר רשום UNIX's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    3,692

    ברירת מחדל

    התיבה מחוזקת טוב .
    היא זזה ממש טיפה ואני מקווה שהברך הזו תפתור גם את זה על הדרך , בכל אופן אני בדעה שלך ורציתי לדעת מה דעתך היום אחרי נסיעות עם הרכב בשטח אז אם לא שינית את הדעה סימן שזה עושה את העבודה .
    בקרוב אצלי , תודה רבה על כל התיעוד המפורט בכתבה ובכלל הביצוע נראה מעולה .

  5. #25
    חבר רשום עירא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2003
    מיקום
    בין סניף בנק למעיין
    הודעות
    2,377

    ברירת מחדל

    ברוך, עם איזה שלה אתה הולך לבנות את זה? (גודל עובי מחיר)
    ובכל מקרה תרשום מידות.
    עירא
    Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps

  6. #26
    חבר רשום UNIX's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    3,692

    ברירת מחדל

    קניתי זוג אומגות כאלו , שמתאימות ל 1.5 צול בהום סנטר
    עובי 4 מ"מ ונראה לי שזה יספיק ואם לא אז אני יחזק .
    הבעיה עם האומגות שהן רחבות מדי ואי אפשר למקם אותם טוב על תיבת ההגה , חצי שעה עם דיסק והבעיה נפתרה .(22 שקל )
    הצינור הוא צינור שחור (לא מגולוון) 3 מ"מ עובי דופן ,
    גזרתי פלאח 5 מ"מ למידת הקוטר הפנימי של הצינור , עשיתי בצינור 2 חריצים
    דחפתי את הפלאח בעזרת פטיש 3 ק"ג לתוך הצינור (היה קשה וזה טוב זה יושב בלחץ) ,עיקמתי את הצינור על הפלאח ונתתי ריתוכים (לא משהו את האמת ) , השחזה שוב ריתוך וכו' עד שהגעתי לתוצאה נורמלית .
    עשיתי חור בפלאח .
    עכשיו מה לגבי הצד השני ?(הפלאח שאמור לשבת על התושבת של מוט המייצב )
    איך אני מרתך את הצינור אל הפלאח ? הצינור יושב בזווית על הפל ולכן אין הרבה מקום לריתוך וזה לא יתפוס חזק.

  7. #27
    חבר רשום t_uri's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אבן-יהודה
    הודעות
    1,815

    ברירת מחדל

    תתאים את הצינור לפלאח כמה שאתה יכול.
    תנתק את המצבר.
    תרכיב את הפלאח למקומו עם הברגים.
    תתן פיקים.
    תפרק את הברגים ותרתך כמו שצריך.


    אורי טל.
    Keep the dirty side down

    שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....

  8. #28
    חבר רשום UNIX's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    3,692

    ברירת מחדל

    ע"י השחזה של הצינור שבעצם יתן מאין מרובע כזה ושישב כמה שיותר ישר על התושבת ?
    או שפשוט לגזור אותו קצת.?

  9. #29
    חבר רשום t_uri's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אבן-יהודה
    הודעות
    1,815

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי UNIX
    ע"י השחזה של הצינור שבעצם יתן מאין מרובע כזה ושישב כמה שיותר ישר על התושבת ?
    אני באמת עשיתה כך. זה לא עקרוני. העיקר שירותך טוב.
    Keep the dirty side down

    שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....

  10. #30

    ברירת מחדל



    כמו שאורי כתב.

    מכינים ומרכיבים את הפלאח לתושבת, מהדקים עם הברגים. מחברים את הצד השני של הצינור לשלה, שמחוברת כבר לתיבת ההגה, לא מחוזקת לגמרי אבל בערך. עכשיו מתאימים את הקצה לפלאח במקום, כלומר עם דיסק ביד, מתחת לג'יפ. קודם כל מבחינת האורך, ואז אתה חותך ממנו בערך חצי. הכל בשלבים, בסבלנות. כשזה מתאים טוב, אתה תופס לפלאח עם פיקים הכי טוב שאפשר, וזה קשה בגלל הגישה, ואחר כך משלים ריתוך בחוץ, כולל הכנסת חומר נוסף לסתום את הצינור:

  11. #31
    חבר רשום UNIX's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    3,692

    ברירת מחדל

    אין סיכוי לעבוד עם הדיסק שלי מתחת לג'יפ הוא ענק והוא משתולל .
    כבר עשיתי התאמה לאורך .
    איך מרכיבים את זה בלחץ?

  12. #32
    חבר רשום UNIX's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    3,692

    ברירת מחדל

    או קיי סיימתי את הריתוכים וההשחזות , נשאר רק לצבוע ולהרכיב .
    אצלי השתמשתי בפל קצת יותר רחב משלך נמרוד , ז"א הפלאח בולט כ 2- 3 ס"מ מן התושבת (של המייצב) , את הצינור חתכתי אבל לא חצי , חתכתי אותו בזווית כדי שישב בול על הפלאח ללא מרווחים (כמה שאפשר כמובן ) .
    שאלה:
    אצל נמרוד אין מוט מייצב מחובר לפי מה שרואים בתמונה אבל אצלי יש
    והמוט של המייצב ממש קרוב לbrace , יש בערך מ"מ בינהם , תהיה לדעתכם בעיה עם זה?

  13. #33
    חבר רשום UNIX's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    3,692

    ברירת מחדל

    סליחה אבל שכחתי עוד שאלה :
    הלחיצה של המגות על התיבת הגה לא תגרום נזק?

  14. #34

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי UNIX
    סליחה אבל שכחתי עוד שאלה :
    הלחיצה של המגות על התיבת הגה לא תגרום נזק?
    לא.

    האומגות יתעוותו או שהברגים יכשלו לפני שיגרם נזק כלשהו לתיבה.

  15. #35
    חבר רשום UNIX's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    3,692

    ברירת מחדל

    סיימתי וזה מותקן על הג'יפ אבל כרגיל שום דבר לא יכול ללכת 100 אחוז
    ויש בעיה שדי מטרידה אותי .
    כשנתתי כמה פיקים בשביל לתפוס א הצורה על הג'יפ אז לא לקחתי בחשבון
    את המוט של המייצב ומה שקורה עכשיו זה שהם ממש נוגעים אחד בשני בסגירה חזקה של הברגים , ברזל על ברזל וברזל אחד עם תזוזה זה לא בריא נכון?
    אז חשבתי לבנות 2 פלאחים 2 מ"מ לפחות ולהוריד את המייצב טיפה כמו שעושים בבמפ- סטופ (כמובן שבשני הצדדים אני צריך לעשות את זה ) .
    מה דעתכם ?

  16. #36
    חבר רשום t_uri's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אבן-יהודה
    הודעות
    1,815

    ברירת מחדל

    רעיון מצויין.

    עוד רעיון באותו כיוון הוא להוסיץ פלאח בין התושבת ל-STEERING BRACE ואז המוט יעלה מעט למעלה.
    Keep the dirty side down

    שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....

  17. #37
    חבר רשום UNIX's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    3,692

    ברירת מחדל

    כמה תמונות של החיזוק שאני בניתי

    :

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. כתבה חדשה - פרוק והרכבה גיר וקלאץ'
    על ידי נמרוד בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 02-06-07, 22:36
  2. כתבה חדשה על פאן קלאץ'
    על ידי נמרוד בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 23-10-06, 09:02
  3. חיזוק אומגה לבנית steering brace
    על ידי t_uri בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 15
    עדכון אחרון: 05-04-05, 23:37
  4. תקנת ARB בדיסקברי - כתבה חדשה
    על ידי נמרוד בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 20-07-03, 20:05

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •