יש לך במקרה את מרחק החורים של התושבת מייצב?
מה הוחלט מרכיבים בלחץ את המוט או שלא?
נמרוד , אצלי בסיבובוי הגה התיבה זזה (קצת )אם אצלך זה היה כך גם
המוט פתר את הבעיה?
הבנתי שלא טוב להשתמש בצינור מגולוון זה נכון?
יש לך במקרה את מרחק החורים של התושבת מייצב?
אם התיבה זזה בסיבובי הגה רגילים, תבדוק שכל הברגים תקינים ומהודקים, ויפה שעה אחת קודם.נכתב במקור על ידי UNIX
לגבי ההרכבה - דעתי לא השתנתה.
התיבה מחוזקת טוב .
היא זזה ממש טיפה ואני מקווה שהברך הזו תפתור גם את זה על הדרך , בכל אופן אני בדעה שלך ורציתי לדעת מה דעתך היום אחרי נסיעות עם הרכב בשטח אז אם לא שינית את הדעה סימן שזה עושה את העבודה .
בקרוב אצלי , תודה רבה על כל התיעוד המפורט בכתבה ובכלל הביצוע נראה מעולה .
ברוך, עם איזה שלה אתה הולך לבנות את זה? (גודל עובי מחיר)
ובכל מקרה תרשום מידות.
עירא
Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps
קניתי זוג אומגות כאלו , שמתאימות ל 1.5 צול בהום סנטר
עובי 4 מ"מ ונראה לי שזה יספיק ואם לא אז אני יחזק .
הבעיה עם האומגות שהן רחבות מדי ואי אפשר למקם אותם טוב על תיבת ההגה , חצי שעה עם דיסק והבעיה נפתרה .(22 שקל )
הצינור הוא צינור שחור (לא מגולוון) 3 מ"מ עובי דופן ,
גזרתי פלאח 5 מ"מ למידת הקוטר הפנימי של הצינור , עשיתי בצינור 2 חריצים
דחפתי את הפלאח בעזרת פטיש 3 ק"ג לתוך הצינור (היה קשה וזה טוב זה יושב בלחץ) ,עיקמתי את הצינור על הפלאח ונתתי ריתוכים (לא משהו את האמת ) , השחזה שוב ריתוך וכו' עד שהגעתי לתוצאה נורמלית .
עשיתי חור בפלאח .
עכשיו מה לגבי הצד השני ?(הפלאח שאמור לשבת על התושבת של מוט המייצב )
איך אני מרתך את הצינור אל הפלאח ? הצינור יושב בזווית על הפל ולכן אין הרבה מקום לריתוך וזה לא יתפוס חזק.
תתאים את הצינור לפלאח כמה שאתה יכול.
תנתק את המצבר.
תרכיב את הפלאח למקומו עם הברגים.
תתן פיקים.
תפרק את הברגים ותרתך כמו שצריך.
אורי טל.
Keep the dirty side down
שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....
ע"י השחזה של הצינור שבעצם יתן מאין מרובע כזה ושישב כמה שיותר ישר על התושבת ?
או שפשוט לגזור אותו קצת.?
אני באמת עשיתה כך. זה לא עקרוני. העיקר שירותך טוב.נכתב במקור על ידי UNIX
Keep the dirty side down
שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....
כמו שאורי כתב.
מכינים ומרכיבים את הפלאח לתושבת, מהדקים עם הברגים. מחברים את הצד השני של הצינור לשלה, שמחוברת כבר לתיבת ההגה, לא מחוזקת לגמרי אבל בערך. עכשיו מתאימים את הקצה לפלאח במקום, כלומר עם דיסק ביד, מתחת לג'יפ. קודם כל מבחינת האורך, ואז אתה חותך ממנו בערך חצי. הכל בשלבים, בסבלנות. כשזה מתאים טוב, אתה תופס לפלאח עם פיקים הכי טוב שאפשר, וזה קשה בגלל הגישה, ואחר כך משלים ריתוך בחוץ, כולל הכנסת חומר נוסף לסתום את הצינור:
![]()
אין סיכוי לעבוד עם הדיסק שלי מתחת לג'יפ הוא ענק והוא משתולל .
כבר עשיתי התאמה לאורך .
איך מרכיבים את זה בלחץ?
או קיי סיימתי את הריתוכים וההשחזות , נשאר רק לצבוע ולהרכיב .
אצלי השתמשתי בפל קצת יותר רחב משלך נמרוד , ז"א הפלאח בולט כ 2- 3 ס"מ מן התושבת (של המייצב) , את הצינור חתכתי אבל לא חצי , חתכתי אותו בזווית כדי שישב בול על הפלאח ללא מרווחים (כמה שאפשר כמובן ) .
שאלה:
אצל נמרוד אין מוט מייצב מחובר לפי מה שרואים בתמונה אבל אצלי יש
והמוט של המייצב ממש קרוב לbrace , יש בערך מ"מ בינהם , תהיה לדעתכם בעיה עם זה?
סליחה אבל שכחתי עוד שאלה :
הלחיצה של המגות על התיבת הגה לא תגרום נזק?
לא.נכתב במקור על ידי UNIX
האומגות יתעוותו או שהברגים יכשלו לפני שיגרם נזק כלשהו לתיבה.
סיימתי וזה מותקן על הג'יפ אבל כרגיל שום דבר לא יכול ללכת 100 אחוז
ויש בעיה שדי מטרידה אותי .
כשנתתי כמה פיקים בשביל לתפוס א הצורה על הג'יפ אז לא לקחתי בחשבון
את המוט של המייצב ומה שקורה עכשיו זה שהם ממש נוגעים אחד בשני בסגירה חזקה של הברגים , ברזל על ברזל וברזל אחד עם תזוזה זה לא בריא נכון?
אז חשבתי לבנות 2 פלאחים 2 מ"מ לפחות ולהוריד את המייצב טיפה כמו שעושים בבמפ- סטופ (כמובן שבשני הצדדים אני צריך לעשות את זה ) .
מה דעתכם ?
רעיון מצויין.
עוד רעיון באותו כיוון הוא להוסיץ פלאח בין התושבת ל-STEERING BRACE ואז המוט יעלה מעט למעלה.
Keep the dirty side down
שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....
שמרו על קשר