Close
מציג תוצאות 1 עד 16 מתוך 16
  1. #1

    ברירת מחדל ה-4X4 "הכי טוב" ב-220,000 ש"ח?

    נתוני פתיחה:

    חדש בלבד.
    עדיף ידני (יש עוד צדיקים בסדום, דרור).
    לא על מנת לנסוע בשטח ואם כן - מקסימום בשבילים עוקפי פקקים.
    ישמש לנסיעה יומיומית של כ-200 ק"מ. צריכת דלק הגיונית.
    צריך לאכלס בנוחות 2 מבוגרים ושני ילדים, לפחות.

    אם יש המלצות יוצאות דופן על רכב שהוא לא 4X4 בטווח המחירים הזה, אשמח גם לשמוע.

    עמי

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה: ה-4X4 "הכי טוב" ב-220,000 ש"ח?

    מכובדי, זה נשמע כמו מכרז תפור לסובארו...

    פורסטר ידנית עולה 180,000 שקל, או XV ידנית מצועצעת ב156,000. שתיהן מנוע 2.0 ליטר וצריכת דלק על הנייר טובה מאד ביחס לקטגוריה ובמיוחד לעבר.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  3. #3
    חבר רשום liontamer84's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    1,378

    ברירת מחדל תגובה: ה-4X4 "הכי טוב" ב-220,000 ש"ח?

    אמנם זה לא נשמע לי באותה ליגה, אבל גם הייתי שוקל אולי יטי דיזל 4X4 ידנית.

    זה בפירוש יעשה לך את צריכת הדלק לסבירה לחלוטין ואולי אפילו טובה...
    The biggest things in life are your friends and family

  4. #4

    ברירת מחדל תגובה: ה-4X4 "הכי טוב" ב-220,000 ש"ח?

    טוב, למסקנה הזו כבר הגענו ולכן רכשנו את הפורסטר שמשרת אותנו היום.

    משהו אחר? מזדה CX-5?

    חוץ מזה, אני בצד של לפרום, לא לתפור.

  5. #5
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2007
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    143

    ברירת מחדל תגובה: ה-4X4 "הכי טוב" ב-220,000 ש"ח?

    ציטוט נכתב במקור על ידי liontamer84 צפיה בהודעה
    אמנם זה לא נשמע לי באותה ליגה, אבל גם הייתי שוקל אולי יטי דיזל 4X4 ידנית.

    זה בפירוש יעשה לך את צריכת הדלק לסבירה לחלוטין ואולי אפילו טובה...
    אין!!!
    יטי דיזל חדש כבר לא נמכר.
    רק טורבו בנזין 1.8 ליטר (עם הנעה כפולה) ו-1.4 ליטר (עם הנעה קדמית).
    אגב, גם הדודן שלו, הטיגואן, כבר לא נמכר בגרסת הדיזל אלא עם טורבו בנזין.
    ברוכים הבאים למועדון הגימלאים...

  6. #6

    ברירת מחדל תגובה: ה-4X4 "הכי טוב" ב-220,000 ש"ח?

    בדגמים מבית פולקסוואגן לא הייתי מתעקש על דיזל. ההפרש בקניית חדש בין בנזין לדיזל עבור אותו דגם לא מחזיר את עצמו, או שבגבול המשתלם. אני עושה מעל 300 ק"מ ביום. רכשתי פסאט חדשה. ההפרש עבור אותו רכב באותה רמת גימור עם מנוע דיזל היה מעל 30000 שח. צריכת הדלק של הבנזין 1800tsiעומדת על כ 14 קמ לליטר ועם רגל לא קלה. בנסיעה בין עירונית רגועה הגעתי גם לממוצעים קרובים ל 20 קמ לליטר. נכון שהדיזל חסכוני, אך ההפרש בצריכה, עלות הסולר והפרש המחיר בעת הרכישה מעמיד את הדיזל ככמעט ולא משתלם. אם חשבת על דגמים מתוצרתם, אל תפסול את מנועי הבנזין ותהנה מרכבים עם מנועים חזקים, זריזים, מומנט גבוה מסל"ד נמוך וחסכוניים מאוד.
    דוגמה נוספת- עובד שלנו, רגל סופר כבדה עם ג'טה דיזל עשה כ 17 קמ לליטר. עכשיו עם סקודה 1.4tsi ועדיין עם אותה רגל 13-14 קמ לליטר. הפרש ברכישה קרוב ל 30000 שח. בקלומטרז שלך כבר לא משתלם דיזל או מאד גבולי.

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

  7. #7
    חבר רשום Micha's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2006
    מיקום
    אבן יהודה
    הודעות
    380

    ברירת מחדל תגובה: ה-4X4 "הכי טוב" ב-220,000 ש"ח?

    מיצובישי אאוטלנדר דיזל.
    מיכה

  8. #8

    ברירת מחדל תגובה: ה-4X4 "הכי טוב" ב-220,000 ש"ח?

    האוטלנדר רכב טוב ובתקציב הזה אתה יכול לקנות את הדגם המפואר שמגיע עם המון המון תוספות. לאחי יש את הבנזין מפואר והרכב מצויין וגם דיי חסכוני בדלק והוא גם 7 מקומות ישיבה . לפי דעתי הכי משתלם בקטגוריה הזאת. יש גם דגם הייבריד אני לא יודע אם הגיע עדיין לארץ.

  9. #9

    ברירת מחדל תגובה: ה-4X4 "הכי טוב" ב-220,000 ש"ח?

    האאוטלנדר הוא הרבה דברים, חסכוני לא אחד מהם.
    יטי? יש בנזין 1.8 ידני? אם לא, גם ה DSG6 עושה עבודה טובה. אני לא יודע אם מה שמוכרים היום זה 6 או 7...
    סובארו - XV נהדר. גם פורסטר. אבל את זה אתה כבר יודע.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  10. #10

    ברירת מחדל תגובה: ה-4X4 "הכי טוב" ב-220,000 ש"ח?

    1 ל-14\13בערך זה הצריכת דלק שיוצא לאחי ברכב , האוטלנדר מגיעה עם מערכת stop and go וגיר רציף ואם זה לא נתון טוב לצריכת דלק לרכב בסדר גודל כזה אז אני לא יודע מה כן...יש משפחתיות שצורכת יותר מזה.

  11. #11

    ברירת מחדל תגובה: ה-4X4 "הכי טוב" ב-220,000 ש"ח?

    1 ל-14\13בערך זה הצריכת דלק שיוצא לאחי ברכב , האוטלנדר מגיעה עם מערכת stop and go וגיר רציף ואם זה לא נתון טוב לצריכת דלק לרכב בסדר גודל כזה אז אני לא יודע מה כן...יש משפחתיות שצורכת יותר מזה.

    - - - Updated - - -

    1 ל-14\13בערך זה הצריכת דלק שיוצא לאחי ברכב , האוטלנדר מגיעה עם מערכת stop and go וגיר רציף ואם זה לא נתון טוב לצריכת דלק לרכב בסדר גודל כזה אז אני לא יודע מה כן...יש משפחתיות שצורכת יותר מזה.

  12. #12

    ברירת מחדל תגובה: ה-4X4 "הכי טוב" ב-220,000 ש"ח?

    אני ניסיתי... והתאמצתי... ושיתפתי פעולה עם על הפיצ'רים המוזרים והירוקים... ולא הצלחתי לעשות יותר טוב מ 8 ק"מ לליטר במשך שלושה ימים.

    http://www.jeepolog.com/forums/content.php/2963

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  13. #13

    ברירת מחדל תגובה: ה-4X4 "הכי טוב" ב-220,000 ש"ח?

    אחי משתמש ברכב "קצת" יותר מ-3 ימים , אין לי שום מטרה לחרטט איו לי אחוזים במיצובישי וכפי שאתה בטח יודע יש הרבה משתנים לצריכת דלק אבל בגדול הצריכת דלק טובה והרכב ונותן הרבה ביחס למחיר, למי שמתחבר לעיצוב האופציה הזאת ממש טובה .ושוב מדובר על הדגם בנזין 2 ליטר. יש גם דגם דיזל והייבריד ( אם הגיע לארץ) הם יקרים יותר אבל מגיעים עם עוד כמה תוספות והרכב הזה עמוס בתוספות גם ככה.

  14. #14

    ברירת מחדל תגובה: ה-4X4 "הכי טוב" ב-220,000 ש"ח?

    אחי משתמש ברכב "קצת" יותר מ-3 ימים , אין לי שום מטרה לחרטט איו לי אחוזים במיצובישי וכפי שאתה בטח יודע יש הרבה משתנים לצריכת דלק אבל בגדול הצריכת דלק טובה והרכב ונותן הרבה ביחס למחיר, למי שמתחבר לעיצוב האופציה הזאת ממש טובה .ושוב מדובר על הדגם בנזין 2 ליטר. יש גם דגם דיזל והייבריד ( אם הגיע לארץ) הם יקרים יותר אבל מגיעים עם עוד כמה תוספות והרכב הזה עמוס בתוספות גם ככה.

  15. #15

    ברירת מחדל תגובה: ה-4X4 "הכי טוב" ב-220,000 ש"ח?

    אותה שאלה, אבל הפעם ממוקדת יותר. אשמח לשמוע דעות/המלצות/קטילות, מנסיון, על כלי הרכב הבאים (רק על חדשים. נסיון על דגמי עבר אינו רלוונטי):
    פורד קוגה
    יונדאי סנטה פה
    סוזוקי גרנד ויטארה
    הונדה CRV
    מזדה CX-5
    מיצובישי אאוטלנדר
    יונדאי IX35

    תודה, עמי.

  16. #16
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: ה-4X4 "הכי טוב" ב-220,000 ש"ח?

    על כביש, הכי טובים זה פורד קוגה ומאזדה CX5.
    הכי גדול ומרווח - יונדאי סנטה פה
    הכי "שטח" מהחבורה הזו - גראנד ויטארה (יש Low).
    אול-ראונדר מצויין - סובארו פורסטר (אבל אתה כבר מכיר)
    גם טויוטה ראב4 לא רע.

    הונדה CRV, יונדאי ix35, מיצובישי אאוטלנדר - סתמיים. לא חלב, לא בשר. לא ספורט, לא שטח, לא אופי ולא כלום. סתם "לשבת גבוה" כי זה מה שבאופנה עכשיו. אני לא הייתי טורח.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

נושאים דומים

  1. שידרוג מ"בנדים" ל"u-bolts" לקיבוע הצלבים בגלי ההינע.
    על ידי AUG בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 10-02-14, 06:56
  2. נעילת דיפרנציאל "לוקרייט" לגראנד ויטארה 99 - האם מתאים או ש"עבדו עליי"?
    על ידי עמרי ויהונתן בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 52
    עדכון אחרון: 15-11-11, 10:51
  3. למכירה - המון עיתוני "אוטו" ו "הגה" ישנים וחדשים במצב חדש
    על ידי אלי אהרוני בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 27-02-11, 22:26
  4. "חוויות ממשרד הרישוי" או "שינוי מבנה - פתיחת ארגז להיילקס"
    על ידי מרקו2143 בפורום פורום טויטה Toyota
    תגובות: 22
    עדכון אחרון: 05-10-09, 08:59
  5. תגובות: 8
    עדכון אחרון: 09-09-08, 21:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •