היי נדב.
תקן אותי אם אני טועה אבל קנית רכב עם צמיגי 235 ובלי יחסי העברה מתאימים...? טרנספר 1000 או משהו דומה?
אם אני טועה וקיימים יחסי העברה מתאימים - אז אני יכול להגיד לך שתתחיל להתרגל כי זה הסמוראי והוא מאוד איטי בדגמים האלו.
אם אני לא טועה - אז בפשטות - תחשוב שהאוטו צריך לדחוף גלגל יותר גדול, וזה יותר קשה לו - ולכן אתה מרגיש שהוא מגיב איטי וכו'.
יש כמה דרכים לפתור את זה:
1. לרדת מידה בצמיגים - לא מומלץ. צמיגים גדולים משפרים את הנוחות והעבירות.
2. הפתרון הנכון ביותר - הוא גם היקר ביותר - לשים יחסי העברה בטרנספר. עניין של 2500-3000 שקל בערך בארץ.
3. לתקוף את הבעיה מזויות שונות - בסוף לא יהיה יעיל כמו פתרון 2 - אתה יכול לבדוק שהקרבורטור מכוון, פילטרים טובים - שאולי זה מוריד לך קצת כוח ויכולת מהמנוע.
אם תשאל אותי - פתרון 2 עדיף...למה?
כי במיוחד בתור מתחיל בשטח, אם אתה רוצה לעלות במקום כלשהו, או לסוע בשביל שדורש דיוק במיקום הצמיגים - אתה צריך לסוע כמה שיותר לאט
בשביל לעשות כמה שפחות נזק - לך ולרכב, וזה דבר שאפשר להשיג בעזרת יחסי העברה.
אפשר לטייל גם בלי זה, אני מסכים, אבל זה ייתן לך פתרון להרגשה של הכוח של הרכב, וגם יעזור לך לסוע בטיולים בצורה רגועה ואיטית יותר, שתעזור לך לקבל החלטות
שקולות יותר, ובעיקר חוסך ממך את הצורך לבוא בתנופה ואז אולי לעשות טעויות שאי אפשר לתקן.
שמרו על קשר