ממש לא, להיפך, זה התחלה של חזרה מהמתים... התחתית של התחתית היה הג'יפ קומפס. הרנגייד הזה שיפור עצום לעומתו.
ממש לא, להיפך, זה התחלה של חזרה מהמתים... התחתית של התחתית היה הג'יפ קומפס. הרנגייד הזה שיפור עצום לעומתו.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
נראה כמו תוצר של סובארו רקס שנאנסה על יד האמר.
אבל נראה לי עדיף על כל שאר הקרוסאוברים שמוכרים היום.
ב-YNET פורסמה יותר אינפורמציה:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4495532,00.html
נתונים טכניים ממש מרשימים לרכב בגודל של סקודה יטי (הילוך כוח, מרווח גחון, זויות גישה ונטישה, מנוע דיזל 2 ליטר עם הנעה כפולה).
בנוסף כתוב שפיאט יצאו כנראה עם גירסת 500X. אתפלא אם יהיה לו מפרט טכני כמו לג'יפ.
מהנתונים שפורסמו, מדובר ב"גמד אבל עם כזה"... חתיכת מפרט, גם חטיבות כוח מוצלחות (וגם פחות מוצלחות) וגם נתוני שטח לא רעים בכלל (אפילו טובים) כולל הילוך כוח ומרווח גחון שעומד בשורה אחת עם רכבי פנאי שטח גדולים. בסופו של יום... מבפנים (ועיצוב הפנים מאוד מוצלח) לא רואים שהוא מכוער.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אני חושב דווקא שהוא לא נראה כל כך רע.
מה גם שלעומת הקומפס הוא נראה מדהים אפילו...![]()
בטוחים שיש הילוך כוח?..........................
בגרסה היקרה ביותר עם איבזור השטח.. לפי מה שהוצג בתערוכה.. יש.
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
תקרא שוב את המיפרט. אני לא כל כך בטוח.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
כדי להיות בטוח, קראתי שוב את המיפרט. ושוב.
אין שום איזכור ל-Low range או לתיבת העברה בעלת שתי מהירויות.
אבל יש שתי מערכות הנעה כפולה. זו המעניינת יותר שנקראת Active drive Low מציעה יחס זחילה כללי של 1:20.
כדי שנבין במה מדובר - "יחס זחילה" ברכב שטח אמיתי שכולל תיבת העברה בעלת הילוך כוח, זה יחס ההעברה של הילוך ראשון, כפול יחס ההעברה בהילוך הכוח שבטרנספר, כפול יחס ההעברה בסרנים.
כאשר מדובר בג'יפון נטול הילוך כוח, יחס הזחילה הוא רק מכפלת יחס ההעברה של ההילוך הראשון ויחס ההעברה בסרנים.
לצורך ההשוואה - יחס הזחילה הכולל בג'יפ אמיתי עם הילוך כוח, נגיד סופה או רנגלר לצורך העניין - עם גיר, טרנספר ודיפרנציאלים עם יחסי העברה סטנדרטיים מהיצרן, הוא בערך 1:38, פלוס-מינוס...
וזה אומר שלפחות על הנייר, לרנגייד אמנם אין שום תחרות בשטח מכיוונו של אף ג'יפון נטול הילוך כוח אחר - ועדיין על הנייר - הוא יהיה ככל הנראה הג'יפון הטוב והכשרוני מכל בני מינו... אבל - וזה אבל גדול - עדיין לא רכב שטח אמיתי, כזה עם הילוך כוח ויחס זחילה נמוך באמת.
The All-New 2015 Jeep® Renegade Trailhawk® offers Trail Rated® capability with the standard Jeep® Active Drive I 4x4 system with low range, a 1-inch factory lift, distinctive front and rear fascias, skid plates, 17-inch off-road aluminum wheels, aggressive tires and red tow hooks.
מתוך:
http://www.jeep.com/en/2015/renegade/
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
יש שם טרנספר? זה הילוך כוח או הילוך ראשון קצר יחסית?
כי אם יש הילוך כוח, אז יחס זחילה כללי של 1:20 הוא מאוד לא מרשים. וזה בלשון המעטה.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
כמה צפוי לעלות בארץ?
כמה להערכתכם יעלה בליסינג (לחבר יש כיום ספורטאג' 2009 בליסינג והוא מחפש מחליף...)
ארז גור
עוד מעט סופ"ש
אם אני מבין נכון בדגם הרגיל תהיה מערכת active drive 1 ובדגם השטח מערכת active drive low שגם נועלת את ההנעה האחורית וגם יש לה הילוך כוח בתיבת ההעברה.
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
שמרו על קשר