הייתי מוסיף עוד דברים:
בעדtdi300: מבנה מתלה אחורי המתאים יותר לשטח (יותר קל להגביה ולהוסיף מהלך מתלה מאשר במתלה watt של הtd5).
בעד td5: מערכת tc שמחליפה את הצורך בהתקנת נעילה יקרה (למרות שברור שנעילה אמיתית יותר טובה ומי שמחפש עבירות אקסטרים יעדיף אותה). הרבה מאד אקזמפלרים מהדגמים החדשים יותר שנמכרים באים כבר עם דיפלוק שהוסיף אחד הבעלים הקודמים.
ה300 כבר ישנים ומזדקנים. אם האנגלים המטופשים היו עושים את כל הרכב מאלומיניום מילא אבל הגגות הרקובים בשנתונים האלו הם פשוט מגיפה.
אם הייתי קונה רכב שלישי, רק לטיולים אז אולי הייתי שוקל tdi300 (אבל אז כבר הייתי הולך על דיפנדר).
שמרו על קשר