תתחיל בלבדוק סליל הצתה, ובדוק שאין חור בצינור ניקוזים של משאבת תיחול.
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
מדובר על לנד קרוזר פראדו מודל 1999 שמניע קשה,
לא תלוי בשעות בוקר ערב אמצע היום לא משנה עם הרכב קר/חם
מצבר חזק, סטארטר די חדש
מישהו מכיר/יודע ?
תתחיל בלבדוק סליל הצתה, ובדוק שאין חור בצינור ניקוזים של משאבת תיחול.
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
זה שאתה לא מכיר לא אומר שזה לא יכול להיות.
לפני כ 4 שנים בזמן טיפול ברכב המכונאי לחץ על הצינור ניקוז ונגרם לו סדק ממש קטן, וכל הנעה היתה מלחמה, לאחר החלפה של הצינור הרכב חזר להנמניע כמו נמר.
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
הרכב לא מעשן טיימינג בסדר ולבד מהנעה נוסע מעולה
יש מצב שאולי הוא סוחב אויר או שהשסתום אל חזור במשאבה הידנית (זו שעל הפילטר..)נתפס או נדפק...
לפני שאתה מנסה להניע תנסה לנפח עד שיתקשה ואז תנסה להניע... תראה אם יש שינוי..
דינגו שלום למה שתיארת קוראים משאבת תיחול היושבת על הפילטר סולר. ממנה יוצא הצינור שתיארתי.
שמרו על קשר