תודה, אם כך אז בדקתי את הפין הנכון, 12 כן מראה התנגדות בחיבור לאדמה (גוף הרכב במקרה הזה)
תראה אם זה עוזר לך בהבנת הפינים של הקונקטורים B67 ו B68 כשהם מחוברים או מנותקים מה ECU
רענן
תודה, אם כך אז בדקתי את הפין הנכון, 12 כן מראה התנגדות בחיבור לאדמה (גוף הרכב במקרה הזה)
0.4. אבל אם 19 כן מתחבר לאדמה ואם 20 מתחבר אז לא הגיוני שלא יהיה קשר ביניהם - אז בדקתי עכשיו שוב, עם קונקטורים מחוברים ויש התנגדות של כ 1.5 אוהם גם בין 19 ל 20, כנראה שלפני כן לא נגעתי במחבר של ה 20
יש לי כח כל עוד לא צריך לשכב מתחת לרכב באמצע הלילה..
תן הכוונה ואני אעשה מה שאני יכול, מקסימום אם יסתבך נמשיך מחר
בדיקות הפינים מטה ב ECU כאשר כול הקנקטורים מחוברים עפ"י הטבלה :
פין 1
פין 18
פין 12
זה בסיס המתחים והפעלה של ה ECU
מחכה לתוצאות
רענן
לפין 15 ב ECU את ה + של מד המתח , לפין 18 ב ECU את ה - של מד המתח במצב DC עד 50 וולט (כמובן שכול הקונקטורים מחוברים),
פתח סוויץ (נוריות בלוח המחוונים דולקות), יש מתח ? אם כן, כמה ?
אם לא (היה מתח), סגור סוויץ, נתק את A3 בעדיפות ראשונה או H49 בעדיפות שניה, פתח סוויץ, יש מתח ? אם כן, כמה ?
רענן
18 - 0V
1 - 11.6V
12 - 11.7V ו 0V - משהו פה לא בסדר - זה הפוך ממה שכתוב בדף..
בין 15 ל 18 יש מתח של 0.06V
12 באמת הפוך..
5V לאחר הניתוק של H49 בשני המצבים
עריכה - לא נשמע לי הגיוני..אני אבדוק שוב
4.5-5 אוהם ב LOW ונתק ב HI - לפי הטבלה ובניתוק הקונקטור בחיבור לאדמה במקום ל 19 יורדת מעט ההתנגדות
טעות בחיבור..
בין 15 ל 18 יש מתח זהה גם כשכפתור TOD לחוץ וגם כשלא לחוץ, בדקתי שאני לא טועה לפי הנורות בלוח מכוונים
שמרו על קשר