בעת בניית הפרוייקט הוסבר לי מדוע הקניסטר אינו חיוני. נכון, כרגע איני זוכר את ההסבר.
עיניין נוסף הוא, במיכל הדלק של הויטרה קיימים שלושה צינורות, אחד feed , אחד return ואחד אדים מהמיכל ( קניסטר).
במיכל של הסמוראי ישנם רק שני צינורות, הלוך וחזור.
דבר נוסף, העובדה שהרכב עבד בצורה מושלמת בנסיעה הראשונה מלמדת שלא הייתה קיום לבעיה כולשהי.
בהתחלה, מכסה המנוע עדיין לא פצע את הצינור המדובר, במשך היום של הנסיעה ולקראת סוף היום (כביכול כבר בדרך הבייתה) נוצר חור בצינור, ומשם החלו הבעיות!!!!
כמובן שעד שהנושא ייבחן זוהי רק השערה, אבל זה נראה כ'כ נכון!!!
שוב תודה רבה לכול המשתתפים...
אני אנסה לאלתר משהו בכדי שאצליח לסתום את החור. ואדווח בהתאם....
נמחק לי כול ההסבר המלא שהקלדתי!!!!!!!
אני אכתוב שוב מחדש בהמשך ...
הסמו שוב תקין!!!!!!!
תודה לכולכם!!!!
![]()
טוב, אז ככה.....
(כול זאת היה ליפני יותר משבוע).
חיברתי ותיקנתי את כול צינורות הואקום לאיך שהם אמורים להיות, מלבד הצינור שאמור להתחבר לקניסטר, אשר פשוט חסמתי. היות ואין לי לאן לחבר אותו. הבעיה לא נעלמה.
יום למחרת יצאתי שוב לסיבוב מבחן, בעוד היותי בוחן היטב את המנוע וסביבתו כשהוא מונע, הבחנתי בקול ססססססס.... קבוע המעיד על בריחה / יניקה של אויר.
מה שיגרום ליחס שגוי של אויר ודלק. והטעיה של המחשב בכמות האויר הנכנסת למנוע.
מה שבעצם יגרום לתופעות אשר אני סובל מהן.
מיד ניסיתי לאתר את המקור.
והנה, בלחיצת אצבע קסומה על אחד ממחברי הגומי (ראו תמונות) נעלם הקול!!!
הרגשתי מגוחך....
חיזקתי את הברגת הבאנד והמשכתי בנסיעה...
יותר כוח ויותר מומנט!!!!!
:o
במשך שעתיים של נהיגה התופעה הופיעה רק פעמיים לשלום קצר.
ניתקתי את המצבר למספר ימים בעקבות הצעות שניתנו לי בכדי לאפס את המחשב.
סיבוב נוסף , והרכב פשוט חלומי!!!!!!!!!!
תודה רבה לכולכם, לכול הצעה, רעיון, הדרכה וידע....
שיהיה לכולנו חג שמח!!!
אני יוצא מחרתיים לשטח לשלושה ימים ... אדווח איך היה.
דני מועלם. ניו-זילנד.
שמרו על קשר