תצורה I שלך היא זרוע עוקבת-חלקית קלאסית, ולכן המקור הראשון לחלקים הוא כמובן, חיפושית עם מתלה אחורי IRS. קח את המתלה האחורי של החיפושית קומפלט, כמו שהוא. תחזק את הזרועות, ותבטל את מוטות הפיתול - אותם אם אני מבין נכון אתה מתכוון להחליף בקפיצי סליל על בולמים? אם אתה תראה שאתה צריך זרועות ארוכות יותר, תבנה שמתבססות על הגאומטריה של מתלה החיפושית. יש על זה מידע ודוגמאות בספר BB&B.
תצורה II , מתלה עצמות עצה כפולות, הרבה פחות נפוץ בתור מתלה אחורי לבאגי. הוא מורכב הרבה יותר - יש שתי זרועות במקום אחת, נאבה נפרדת ומורכבת יותר, ולא פחות חשוב - הוא דורש שלדה מורכבת יותר. בשביל לחבר זרועות כפולות כמו שציירת, אתה צריך תת שלדה שתעטוף את הגיר, בלי להפריע לו, בלי להפריע להרכיב ולפרק אותו, והיא צריכה להיות חזקה ולהעביר את הכוחות מהזרועות בצור נכונה. אתגר תכנוני וביצועי.
יש יתרונות רבים לעצמות עצה כפולות על פני זרוע עוקבת, היא מאפשרת שליטה מוחלטת ויכולת כיוונון לכל הפרמטרים של המתלה, וכשזה מבוצע ברמה גבוהה, זה המתלה החזק והקל ביותר. אבל כאמור, זה הרבה יותר מורכב וקשה, ובבאגים, עובדה בשטח, זה מתלה אחורי מאד נדיר גם ברמות הגבוהות ביותר (class 1).
שמרו על קשר