המנוע הקטן אמין יותר.
לאמת זאת השלוש ליטר הוא רכב חדש יותר, וזה מתבטא הייטב בפלסטיקה.
למייטב ידיעתי רק את הקטן/ישן ניתן לנעול אוטומטית, וזה לדעתי הפרמטר הכי חשוב.
היחסיי העברה בשלוש ליטר הם לטובת מהירות שיוט על פניי עבירות.
שלום, אני בהתלבטות לגבי קניית ג'יפ 7 מקומות - כרגע הכיוון העיקרי הוא טרנו.
הרכב ישמש כרכב שני ולטיולים בסוף שבוע.
אני מתלבט בין המנוע 2.7 ל- 3.0.
מה ההבדל בצריכת דלק?
אמינות?
הבנתי שיש בעיית צמיגים בדגם עם המנוע 3.0. נכון?
האם הביצה של שניהם מאפשרת נעילה אוטומטית זולה או רק של הישן?
בנוסף: קראתי איפה שהוא שהיה ריקול על לוח מחוונים והקילומטראז' אופס - מישהו מכיר?
תודה,
אודי
כבר אין ג'יפ...
המנוע הקטן אמין יותר.
לאמת זאת השלוש ליטר הוא רכב חדש יותר, וזה מתבטא הייטב בפלסטיקה.
למייטב ידיעתי רק את הקטן/ישן ניתן לנעול אוטומטית, וזה לדעתי הפרמטר הכי חשוב.
היחסיי העברה בשלוש ליטר הם לטובת מהירות שיוט על פניי עבירות.
בואו לקירקס הגדול של מאמי .... שבכים מורשה חנינה ובכלל בתרגילי חיסול למתנדבים מהקהל!
מנוע השלוש ליטר מותקן גם בפטרול, ושם הוא ידוע לשמצה. בטראנו הוא יותר אמין. נדמה לי שזה ה egr...
לא לשכוח שהשלוש ליטר מתנהג הרבה יותר טוב, ה 2.7 ממש עגלה.
בכול מקרה, שם לב לקורה הקדמית, הגשר שהמוט פיתול עובר בו, הוא נוטה להיסדק.
בואו לקירקס הגדול של מאמי .... שבכים מורשה חנינה ובכלל בתרגילי חיסול למתנדבים מהקהל!
דגמי ה 2.7 ,מתחילת שנות האלפיים, החליפו לרוב ספידומטר. תוסיף סדר גודל של שלושים או ארבעים אלף קמ למה שמופיע לך ברכב. לא מהשהו משמעותי לאחר עשור.
רבין תודה על המידע - מעניין שעל המנוע 3.0 בטרנו לא שומעים ובפטרול כן.
עוד עניין - כרית אויר לנוסע - יש? האם אפשר לבטל? זה קריטי לנו כי אשתי תנהג עם תינוק בסל קל בשנה הקרובה, ואצלי הם לא מוכנים לנסוע מאחור משום מה.
בכל אופן נראה שה-2.7 מוביל את התחרות, גם מול פג'רו Q (ישן מידי), טרופר 3.0 (מפחיד), גאלופר (עגלה מידי). אני מניח שטרנו עם 125 כ"ס יהיה משמעותית יותר חזק על הכביש מווינר 104 כ"ס.
שוב תודה וחג שמח,
אודי
כבר אין ג'יפ...
אני עם טראנו 3.0 שנת 2003 , הרכב טיל ! חזק מאוד ! הרבה יותר חזק מהטרופר ורואים את זה בשטח!
יש לו כרית אווית בצד נוסע אפשר לבטל כל בכל רכב. לא בכל הרכבים החליפו ספידומטר ,אפשר לבדוק בחברה לפני קניה.
ההבדל בין הפטרול לטראנו הוא : בפטרול יש משאבת דלק יותר חזקה וטורבו טיפה יותר גדול והוא מייצר 165כ"ס , בטראנו רק 156כ"ס אבל הטראנו שוקל חצי מהפטרול
ולכן הפטרול עגלה (במהירות) והטראנו טיל.
לא שומעים על טראנו 3 כי אין הרבה למכירה, אנשים אוהבים אותם ולכן גם אין הרבה הפירוקיות, את ה 2.7 הרבה יותר קל למצא וגם חלקים בלי סוף..
לא מכיר בעיית צמיגים על טראנו, אני עם סט כביש 100% וסט שטח 100% של טויו
לטראנו 3 אפשר לשים רק נעילה אחורית , רק ARB , אי אפשר משהו אחר, לסרן מקדימה ניתן להתאים נעילה ARB, זאת אומרת לייצר (אבל זה עולה 15K)
מקווה שעזרתי
משנת 2003 הטראנו מגיעה עם צמיגי 16" ומ2005 עם 17"
לשתי המידות ניתן למצוא צמיגי 50.50, שטח מלא ל16" יש רק של bf ול17" אין.
אבל ניתן בשניהם להחליף ל15" ברישיון אז זה לא כל כך בעייתי.
״אני אוהב לטייל, אבל שונא להגיע״ - אלברט איינשטין.
התחדשתי בטראנו 2001 במצב מדהים (טפו טפו). אשכרה לא נעים לי לנסוע בו עם המשפחה שלא יתלכלך...
אחרי הווינר הוא מרגיש זריז ושקט כמו פרייבט.
תודה רבה על התגובות.
כבר אין ג'יפ...
תתחדש!, תחליף את החתימה :-)
שמרו על קשר