לוהט בחוץ , קר במקרר . הכול תקין . זה עקרון פעולת החלפת החום.
וודא רק שיש לאזור הפליטה (מהצד בד"כ) מרווח חופשי של כ 5 סמ' לכול הגובה (שהאוויר החם יעלה חופשי לכיוון תקרת הרכב).
רענן
מחפש פתרונות הגיוניים))
מכוון שהמקרר יושב בתוך מערך משולב של מגירות ,
כנראה חסר לו אוייר ,במהלך הטיול האחרון שמתי לב שהאויר שמוציא חם מאוד
????
סוכן הביטוח שלך בשטח
לוהט בחוץ , קר במקרר . הכול תקין . זה עקרון פעולת החלפת החום.
וודא רק שיש לאזור הפליטה (מהצד בד"כ) מרווח חופשי של כ 5 סמ' לכול הגובה (שהאוויר החם יעלה חופשי לכיוון תקרת הרכב).
רענן
אפשר לתעל את האוויר החם לחימום מים למקלחת.
ככה מפסידים פחות...
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
ואת המים של המקלחת אפשר למחזר. למשל לשפוך אותם על הרדיאטור החם כדאי לקרר אותם. או לטהר את המים ...
בואו לקירקס הגדול של מאמי .... שבכים מורשה חנינה ובכלל בתרגילי חיסול למתנדבים מהקהל!
כדאי שתשים לב לבעיית החום שהצגת ותנסה להפחית אותו ככל הניתן. זה חשוב לפני שהמקרר ישבוק לך והתיקון עלול להיות יקר. המדחס שלך מלא בשמן בדיוק כמו במנוע בעירה פנימית,וטמפרטורת עבודה גבוהה תחסל את הצמיגות של השמן.היות והמערכת סגורה לא ניתן לבצע החלפה שלו באופן עצמי - וחבל על המדחס.
העצות שקבלת למעלה לנסות ולהגדיל את מרווח האיורור הינה צעד חשוב מאוד וניתן לבצעו בקלות יחסית. אפשרות לא פחות חשובה - לכוון את הקירור של המקרר לטמפרטורה הגבוהה ביותר שטובה מבחינתך לשמירת המזון ולא לקירור המכסימלי שהמקרר יכול.זה יחסוך המון עבודה מהמדחס וישמור על עבודה לסירוגין במקום על עבודה רצופה - מה שיקרר את השמן בין זמני העבודה.
אני לא שולל כלל הוספת מאוורר נוסף בתוך המערכת שעולה פרוטות ומתחבר במקביל למאוורר הקיים.
אם אתה בקרבת מאיר מחב' גלים בראשון לציון - כדאי שתעבור דרך המעבדה שלהם לבדיקה של עשר דקות.זה יתן לך שקט נפשי ועיצה מקצועית.
תגיד,,,לא אמרתי לך להוריד את הכיסוי המטומטם מעל המקרר !!!!????
ועכשיו אחר שפרקת אותו,,,
תקנה שני מאוורים (כמו של מחשב) 12V ותרכיב משני צידי המקרר ,, אחד "דוחף" ואחד "מושך" !
ובא לציון גואל
יחיעם ,,,,
בלילה האחרון כהיית עייף אחרי 6 ימי מדבר ,,, הכיסוי נשרף במדורה))
לדעתי זה לא יפתור את הבעיה ...
בתוך המקרר לידי הרדיאטור קיים מאוור אחד ,, האם הכוונה להוסיף עוד שתי מאוורירים בתוך הקופסא של המקרר או להצמיד לו
מבחוץ אחד מצד ימין ואחד מצד שמאל
סוכן הביטוח שלך בשטח
להצמיד מבחוץ,,,,כמובן עם "פתחים " מתאימים.
או שתלך על שיטת ה"מכורעים" ,,,,,תקדח עוד חורי איוורור מסביב.
יבוצע ,,,
ויבדק בחג השבועות כמובן עם בשר ולא גבינות![]()
סוכן הביטוח שלך בשטח
תעיף את המקרר קיבינימט ושים במקומו ציידנית איכותית...
במקרה , ואתה עושה את מה שכתב המגיב מעלי, פליז פליז פליז תגיד איפה אתה מעיף אותו . אשמח לאסוף אותו.
אין מכסות הגירה למדינות ערב כמו שאין פקקים בדרך לירוחם!
שמרו על קשר