Close
מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8
  1. #1

    ברירת מחדל טרמוסטט תקוע!!!

    שלום רב!

    ביידי גרנד ויטרה 2009 עם 92,000 קמ.

    לפני כשלושה שבועות החל כל התסריט שאף אחד לא רוצה! התחממות מנוע...

    בעת נסיעה דיי פשוטה זיהוי את מחוג החום מתחיל לעלות אט אט, עצרתי באפשרות הראשונה (המנוע לא הגיע לידי רתיחה, הגיע רבע לפני הקו האדום). שם נמצא שחסר מאט מים, הוספתי מים... החום הרגיל חזר ומשם המשכנו בנסיעה.

    באותו ערב שוב המנוע החל להתחמם עצרנו בצד הדרך כיבינו מזג המד ירד חזרה למקומו הטבעי (לא חסר מים).

    יום למחרת פותחים את מכסה המנוע טרם תחילת הנסיעה ושוב... חסר מעט מים (מתחת לLOW).

    שם החל הסיפור נסענו למוסך מורשה של סוזוקי בטבריה שם אמרו לי הרדיאטור מלוכלך\סתום , חייבים לנקות אותו! הרדיאטור נשלח באותו יום לניקוי לאחר נסיעה קצרה חום המנוע החל שוב לעלות.

    בדיקה נוספת שביצעו במוסך, 2 צינורות מעברי המים לרדיאטור ולהפתעתם הרבה הצינור התחתון שמוביל את המים מהטרמוסטט איננו חם!

    ניסו לפתוח את הטרמוסטט אך ללא הצלחה... מכיוון שזזהו היה יום שישי ולא רצה שנתקעהמכונאי הוריד את הטרמוסטט מהרכב ולאחר ביצוע ההורדה המנוע הפסיק להתחמם!

    לאחר כשלשוה שבועות של נסיעה ללא טרמוסטט וללא בעיות חום במנוע הגעתי לסוזוקי בבני ברק שם חיברו לי טרמוסטט חדש, לאחר החיבור הטרמוסטט נפתח עי מתן גז ב 2500 סלד למשך 2-3 דק' הונטות עבדות כמו שצריך ולאחר מס דק' הרכב כובה התקרר וניסינו שוב להניע על מנת לוודא שהטרמוסטט נפתח.

    אך להפתעתנו הרבה הטרמוסטט איננו נפתח הונטות החלו לעבוד על מצב חירום(מהיר מאוד). ומשם המשיך הסיפור...

    החליפו רדיאטור על מנת לוודא שהבעיה לא משם אך שוב פעם ללא הצלחה.

    לטענתם יש בעיה במנוע ראש \ אוויר במערכת שמצריך פתיחת מנוע ובדיקה לעומק...

    אשמח עם תוכלו לתת חוות דעת על מצב הסיטואציה...

  2. #2
    חבר רשום shmulikbg's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    מיקום
    טוסקנה שבחבל לכיש
    הודעות
    2,893

    ברירת מחדל תגובה: טרמוסטט תקוע!!!

    תבקש במוסך שיבצעו בדיקת נפילת לחץ. כך תדע היכן הבעיה.
    שמוליק טיולי ג'יפים - https://www.facebook.com/profile.php?id=100090887897260

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה: טרמוסטט תקוע!!!

    אני לא מבין כזה גדול במערכות קירור אבל, אחרי שהטרמוסטט החדש כשל, ניסו להחליף אותו באחר? קרה שגם חדשים כשלו.
    האם אחרי הוצאת הטרמוסטט הרכב עדיין איבד מים?
    האם בוצעה בדיקת לחץ למערכת?

  4. #4

    ברירת מחדל תגובה: טרמוסטט תקוע!!!

    הטרמוסטט נפתח ע"י הגעה ל 2500 סל"ד בזמן ממושך של דקה שתיים.
    לשאלתך השנייה אין איבוד מים בתקופה האחרונה שאני נוסע ללא טרמוסטט.
    ולגבי בדיקה בלחץ לא בוצע עדיין

  5. #5
    חבר רשום Saar's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    מתחת לג'יפ או מול המחשב
    הודעות
    5,530

    ברירת מחדל תגובה: טרמוסטט תקוע!!!

    ישנה בדיקה פשוטה להמצאות CO בנוזל הקירור. ביצעו אותה? (מיכל עם נוזל כחול שמצמידים לפתח הרדיאטור ואם הנוזל משנה את צבעו יש חדירת גזים למערכת הקירור)

  6. #6

    ברירת מחדל תגובה: טרמוסטט תקוע!!!

    שלילי לא בוצע בדיקה כזו.

  7. #7

    ברירת מחדל תגובה: טרמוסטט תקוע!!!

    בדיקת CO רלוונטית גם באיבוד נוזל?

    אני הייתי מחליף לטרמוסטט חדש אחר ובודק.

  8. #8
    חבר רשום Saar's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    מתחת לג'יפ או מול המחשב
    הודעות
    5,530

    ברירת מחדל תגובה: טרמוסטט תקוע!!!

    בדיקת CO רלוונטית בחשד לראש מנוע פגום.

נושאים דומים

  1. טרמוסטט ליוקון
    על ידי kiklop1 בפורום פורום שברולט/GMC
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 30-09-10, 20:22
  2. טרמוסטט פתוח
    על ידי סימה בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 29-08-08, 20:48
  3. טרמוסטט מקורי האם שווה
    על ידי דודי בפורום פורום טויטה Toyota
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 25-06-05, 21:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •