יפה מאד
4 טון קונקטורים, אורך חיווט שמגיע לירח וחזרה וכך נראה חיווט פנים חדש.
אז מה יש ללנו:
* פיוז בוקס נוסף
* מספר מפסקים
* שעון סל"ד ולחץ שמן
* תאורה לכל רכיב
* כל חוט קיבל לייבל
* כל רכיב יושב על קונקטורים לניתוק מהיר
* הכנה לרכיבים עתידים (פנים\תא מנוע\אחורה)
בערב נבדק כל רכיב והכל עובד.
שלב הבא להצניע את החיווט החדש, הרכבת דש בורד ואת שאר הריפודים.
![]()
יפה מאד
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
יפה מאוד, חבר עשה לי חיווט מערכת חשמל להמון רכיבים, אשמח לעזור אם יש במה. בהצלחה
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
למזלי אבא שלי מהנדס אלקטרוניקה כך שהתיכנון וביצוע עברו בקרה, תודה בכל זאת
מד חם דיגיטלי אין לי, בגדול בישבילו צריך חיישן עם הברגה מתאימה במקום הקיים.
אני התקנתי מד לחץ שמן, סלד, שעון מתח, תאורה פנימית, תאורה אחורית ותאורה קידמית. אה והכנה לרדיו.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
חישור מד סל"ד:
תאורה - פלוס ומינוס לתאורה הקיימת
חיישן - פלוס ומינוס לעבודה. כבל נוסף שהולך ל"מינוס" של הקואיל
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מד לחץ שמן אותו עיקרון רק במקום חיבור נוסף לקואיל הוא הולך לחיישן לחץ שמן (מגיע עם השעון)
שעון מתח - פלוס ומינוס עבודה, עוד חיבור למדידה. אני חיברתי את המדידה והפלוס יחד.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
כן, ה2" עם תאורה כחולה.
תחשוב מראש העם אתה רוצה אותם בתוך הדש או על.
בהתאם לבחירה צריך לבחור את גוף השעון
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
לא לשכוח שקע למצתאגב, איך התאורה פנים נדלקת אצלך? סנסור באחד הדלתות?
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
מצת הוחלף בשקע טעינה כפול.
תאורת פנים ע"י מתג בלבד. לא רוצה חשמל בדלתות
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
אשמח לעוד תמונות, שיהיה בהצלחה![]()
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
תמונות יגיעו במהלך הסופ"ש
את הבוקר התחלתי למשרד הרישוי, אישור תנועה זמני לילד.
מהקריאה פה בפורום ראיתי שאלות שונות בנושא, אז להלן עידכון מנסיוני עם פקידה נחמדה.
יש להגיע עם רשיון משולם, ביטוח חובה. הפקידה שאלה אותי תאריך ושעה בו יתחיל המועד.
שישי שבת *לא* נחשב ליום אחד!
ביקשתי שני אישורים למועדים שונים, עלות כל אישור הוא 39 שקלים. משלמים בדואר כרגיל.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
עדכון: עד 95 בכביש נורמלי - נוסע סבבה, צריך לדבר בכל רם. מעל 95 הסל"ד כבר מתקרב ל4K, מתחיל להיות ממש רועש ודי לא נעים בטוסיק.
צריכת דלק מעפולה להרצליה עומדת על 9.5 ליטר לקילומטר.
אחרי שהתייחסתי לזה, עדכון מצב:
לפני שבועים - אני: "צריך לקפוץ לליאור מזוקילנד, בגדול לבדיקה ואישורים לפני טסט ועל הדרך כמה קטנות."
מוציא אישר תנועה זמני ויאללה. יום ראשון מגיע לליאור, כבר בחניה שם לב שהרדיאטור המשופץ החליט שהספיק לו והוא נסדק (אמצע של החלק העליון).
מזל שאני כבר אצל ליאור, מדבר עם אייל וליאור. מסביר שזה הפרויקט שלי עם אבא ואשמח שיעברו על המכלולים לבדוק אותנו, בכל זאת חובבנים.
כעבור יומיים אני קופץ לליאור, הוא מסביר שעשה את הבדיקות, תיקן טעויות. הראה, הסביר והכל עם המון סבלנות.
ואז הוא אומר שיש כמה דברים פחות טובים שהם מצאו:
הרדיאטור גמור (שיפוץ חרא)
הסטרטר (כמה עמודים אחורה תראו כמה צרות הוא עשה לי) לא מתאים
הדיזות של הקרברטור חתוכות עם *דיסק*, כניראה לספיקת דלק גדולה יותר.
המשאבת ברקס מרכזית לא מחזיקה לחץ
ועוד כמה דברים קטנים.
תוך שהוא בלחץ עבודה, הוא הקדיש כמה שעות כל יום לטפל בילד. לבנות ולהתאים כאילו הוא שלו.
רדיאטור חדש עם חיזוק תושבות, סטרטר משופץ, מצא קרבורטור ושיפץ אותו בעצמו, והדבר המדהים בעיני הוא פרויקט בוסטר עם משאבה של גמני. עצם זה שהוא לקח על עצמו את הפרוייקט הוא מדהים ואף יותר כי יצא פשוט מעולה(תמונת מטה). המשאבה של גמני, בוסטר של דייסטו (כי פשוט אין מקום לבוסטר גדול) ועל כל זה מתאם.
ואני אפילו לא מזכיר את כל ה"קטנות" שהוא עשה - טיינמינג, התקנת נעילה אחורית, חיזוק והחלפת גומיות בסרן הקידמי (האטמים שלי היו עבים מידי - הלוקרים לא נסגרו טוב) ועוד..
שבועיים הוא עבד עליו!
אחרי טסט וסיבוב בקרה הודיע לי ליאור שהרכב מוכן.
ליאור, תודה מכל הלב!
אין זה סופו של הפרוייקט, רק אבן דרך חשובה.
![]()
כיף לראות בהצלחהנשאר רק לטייל.
אגב, איך אבחנתם שהמשאבת בלם לא בונה לחץ אגב?
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
אני לא ממש חזק בסמוראים ונינג'ות, אין כונס לרדיאטור ברכב הזה?
פרוייקט מקסים.
ואכן אני צריך אחד
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
שמרו על קשר