לא תהיה שום בשורה.
כל מי שחשב שברגע שיהיה חוק, אז אפשר יהיה לעסוק בספורט מוטורי, היה תמים. לא רוצה לומר גם "טיפש", כי מדובר בהרבה אנשים טובים באמת שעשו מעל ומעבר למען שיהיה פה ספורט מוטורי, אבל מדינת ישראל הונתה אותם. כמה אופייני. זו אולי לא חוכמה גדולה לבוא ולהגיד עכשיו "אמרנו לכם", אבל זו האמת. כי אמרנו לכם שזה מה שיהיה.
זו לא פסימיות אלא ראייה מפוכחת. במדינת ישראל אנחנו חיים. מטרת החוק הזה היתה לקבור את הספורט והוא אכן עושה את זה בהצלחה מרובה.
לא מאמינים? תראו מה קורה כאן. מאז שהחוק בתוקף, רק קשה יותר ויותר לארגן כאן מירוצים. מי שרוצה להתחרות ברצינות, שופך תועפות ונוסע לחו"ל.
מדברים על אי סדרים בעמותת הכידונאים. אין לי מושג, אבל נניח. זה בכלל לא העניין.
מדברים על מסלולים שנבנו על קרקעות חקלאיות ללא היתרים כחוק.
מדברים ומדברים - את המתחרים הפשוטים מהשורה זה לא צריך לעניין. אנשים השקיעו מיליונים ברכבי מירוץ, טרחו והוציאו רשיונות. ותחרויות אין. זו השורה התחתונה. לא יכול להיות שבשנת 2014, במדינה הכי מפותחת באיזור הזה, אין מסלול מירוצים סלול ובנאדם שיש לו אופנוע ספורטיבי ורוצה לנסוע עליו בצורה בטוחה, צריך להחזיק אותו בחו"ל או להסתכן בכל מיני כבישים נטושים אי שם.
כאן בדיוק היתה צריכה הרשות לנהיגה ספורטיבית להתערב - לסייע לעקוף את המכשולים הבירוקרטיים, למצוא מקומות שהקרקע בהם לא חקלאית ולא למגורים וכו' - חסרים מישורי טרשים בנגב? מצפה, ערד, דימונה? אפשר לבנות יופי של מסלולים. אבל למה שהרשות תעשה משהו בנוגע לזה? העיקר שהיא מספקת ג'ובים. אם הרשות לא עושה את המינימום הזה, למה צריך אותה בכלל. עוד גוף ממשלתי מיותר. אחד מיני רבים.
לדעתי - אסור שתהיה מעורבות כלשהי של המדינה בספורט. שלא יעשו טובות - שלא יעזרו - אבל בעיקר שלא יפריעו. זה הכל.
שמרו על קשר