יש ויש. היתרון בכננת על הגלגלים היא שהיא לא גורמת לסגירת מתלה במשיכה ולאיבוד כוח. אני לא חושב שזה יתרון מהותי לעומת חסרונות המשקל הלא המוקפץ.
אני מתעניין יותר ויותר בתחרויות של ה-Rock Bouncing.
אחת מחברות ההפקה שמעלות המון סרטונים היא:
https://www.facebook.com/BustedKnuckleFilms
למי שיש חיים ואין פייסבוק - זבשכם
ערוץ היו טיוב:
https://www.youtube.com/channel/UCwJ...HVnT5wA1mkOzdg
בכל אופן אחד הדברים המוזרים שמשכו את עיני היה המיקום היחודי של הכננת בכלי שבתמונה - על הסרן עצמו, גם רכבי עבירות שמשתמשים בכננות לשליטה על מהלך מתלה לא ממקמים אותם על הסרן, דעתכם? סתם רד נק טיפש או שיש הגיון בדבר?
טעימה מהתחרות
אם ההטמעה לא עובדת:
https://www.youtube.com/watch?v=E0GE...3FE4B495C9058B
יש ויש. היתרון בכננת על הגלגלים היא שהיא לא גורמת לסגירת מתלה במשיכה ולאיבוד כוח. אני לא חושב שזה יתרון מהותי לעומת חסרונות המשקל הלא המוקפץ.
בכללי לשים על רוק באונסר כננת זה דבילי.
כל אחד בונה ומתחרה ולפעמים זה ממש נראה ככה
זה הולך ונעשה קיצוני ומגניב יותר כל הזמן, ספורט מוטורי אדיר!
אתה רואה את הסרטונים האלו והמיקום של הכננת זה הדבר היחיד שנראה לך מוזר?![]()
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
:-)
בסופו של יום בתור אחד שלא הכי מבין במכלולים השונים לפרטי פרטים זה נראה שיש מתכון מסויים שלפיו כולם מכינים לעצמם את הכלים, מנוע חזק מאוד כמה שיותר מנוע יותר טוב - חלקם מגודשים לא שמתי לב לNOS, צמיגים גדולים, מהלכי מתלה שלי לפחות לא נראים הכי גדולים והרבה הרבה צנרת מעל הראש.
היופי פה זה שאין להם פחד! לוחצים הכי חזק שאפשר BALLS TO THE WALL
אחד מצליח:
ואחד לא ממש (או ממש ממש לא)
אגב, הם עדיין יותר שפויים מהאיסלנדים...
האיסלנדים האלה?
(אגב שימו לב בדקה 5:10 להצלה היפה ולאיך ידי הנהג קשורות זו לזו כדי למנוע התעופפות איברים.)
אני לא הכי מבדיל... יש מצב שאתה נותן כמה מילים על הסגנונות שיש?
opl
תעצור ב- 1:16 ושוב ב- 1:47 שים לב גם שם למשהו שונה , בשני כלים שונים, הכננת מתכנת על הפגוש והכבל תפוס עם הוו לקשת שמחוברת לסרן.
אין מכסות הגירה למדינות ערב כמו שאין פקקים בדרך לירוחם!
אין מכסות הגירה למדינות ערב כמו שאין פקקים בדרך לירוחם!
לדעתי המרוצים האמריקאים יותר מעניינים...
לפי מה שהבנתי, הרוק רייסינג (סגנון KOH וכדומה) שם דגש על כלים מהירים ובעלי מהלכי מתלה גדולים יחסית. אילו הרוק באונסינג שם דגש על חוזק מבני מאוד חזק, מנועים מפלצות ורכבת כוח תואמת. סרנים של משאיות או אפטר מרקט שעולים כל כך הרבה שאפשר לבנות במחיר שלהם רכב נוסף. מהלכי מתלה או נסיעה מהירה לאורך זמן אין שם.
רכב רוק סאונסינג שהשתתף בKOH ושפך גיר באחד מהמסלולי מהירות במדבר, צוייד בבייפאסים רק כדי לגרום לו לנסוע יותר בקלות ונוחות מהר. זה פשוט רכב שלא בנוי לנסיעות מהירות. גם לא למהלכי מתלה מרשימים. הרכב בנוי לקפוץ ו"להתאבד" על סלעים. גם לרוק קרולינג הוא לא ממש שווה.
תודה!
כל עוד אין נזק פשוט הפוכים ומנסים שוב ושוב ושוב
שמרו על קשר