אסף, אין לי ידע בהידראוליקה ונראה לי שפתרון מיכני הרבה יותר אמין. יסקרן אותי לדעת אם אצליח בייצור של המוצר הזה. הוא באמת חסר .
it will never catch on
אסף, אין לי ידע בהידראוליקה ונראה לי שפתרון מיכני הרבה יותר אמין. יסקרן אותי לדעת אם אצליח בייצור של המוצר הזה. הוא באמת חסר .
חיים,
כדי שלא תצטרך לעבוד קשה מדי על תכנון ,אתה מוזמן לבוא אלי להעתיק את הג׳ק המקורי של הטויוטה שעושה בדיוק את מה שאתה מתאר...
http://www.deserttrails.co.il/index.php/he/
טיולי ג'יפים בערבה וים המלח, הראל 052-2739779
שלח צילום שלו שנראה אם כדאי להגיע למתחם של עמרם צברי......
http://www.deserttrails.co.il/index.php/he/
טיולי ג'יפים בערבה וים המלח, הראל 052-2739779
הנה שרטוט והדמיה למה שאסף הציע:
![]()
נסה את זה (http://www.rehobot.se/products-en-us...l-jack-16hn_39)
יהיה יקר לשלוח לארץ, אבל זה פתרון בשבילך. מרים גבוה כמו הי ליפט, אבל יציב
מה שאסף הציע זה בוכנה רב שלבית, כמו שיש במשאיות שהאמבטיה שלהן מתרוממת, לדוגמא.
התמונה שאתה שמת(OFF ROAD) זה ג'ק הידראולי נפוץ, שלא יכנס מתחת לסרן כשהג'אנט על הרצפה.(לפחות לא ג'ק נורמאלי של 5 טון)
והג'ק הבורגי של הטויוטה- יש כזה בכל טנדר יפני, לא זוכר מה הגובה שלו כשהוא סגור, אבל לא בטוח שהוא יכנס מתחת לסרן.
במידה וכן- אפשר לרתך לו בוקסה ואז הוא הופך לחשמלי בעזרת מפתח אימפקט מהמצבר.. תחשבו פשוט..
הראל - הג'ק של טויוטה ממש מדהים,אני מבין שהוא הידראולי ? האם הוא נמצא גם בהיילקס/ויגו או שרק בסדרה 70 ?
ג'ק כזה פותר את כל הבעיות אבל איך ניתן להשיג אותו במחיר שפוי ? אולי כדאי להביא מירדן ?
הג'ק שאני מציע לא נותן יותר גובה וגם הרבה יותר מסורבל לאיחסון ברכב, אך הוא יהיה יותר נמוך מהג'ק המקורי ,וגם יותר יציב בפתיחה מלאה.
בכל מקרה - זו סיבה טובה לביקור אצלך - אתכנן ירידה בזמן הקרוב.
לפי אי ביי זה משותף להרבה טויוטות כמו פראדו פור ראנר וטנדרים. מגיע עם מזוודה קטנה של כלים הצמוד.
נמכר באיביי בין 40-100 דולר בערך.
שווה ביקור בפרוקיה הקרובה
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
הג'ק המקורי של טויוטה היילקס נראה מצויים על הנייר, בפועל לא אהבתי אותו. זה ג'ק בורגי, לא הידראולי, לא חזק במיוחד, וסובל מבעייה אי היציבות המובנית של כל ג'ק טלסקופי. החלפתי אותו בג'ק הידראולי 2 טון שמשמש אותי עד היום. לא צריכה להיות לך בעייה לשים יד על ג'ק כזה רכס, אבל אני חושש שתתאכזב.
עכשיו לפתרון - האולטימטיבי לצרכים שלך רכס, זה אגן ג'ק עגלה אבל מסוג כזה:
http://www.ebay.com/itm/Craftsman-2-...item2a402b724a
יש עוד מוצרים אפילו עוד יותר מותאמים לשטח, חפש aluminium racing jack בגוגל.
יש לי נסיון עם מוצר דומה של המותג סיגנט. מרים כמו שאתה רואה מ80-380 מ"מ, למעלה מ300%, יציב הרבה יותר מג'ק טלסקופי מטבעו. החסרון - יקר. לא להתפתות לג'ק עגלה הקטנים מפח מכופף שעולים 150 שקלים - אלו זבל, גם כשכתוב עליהם 2 טון עומס הם טובים לפרייבטים על משטח ישר בלבד, כשמרימים איתם גבוה ועל משטח לא מפולס, הפח פשוט מתחיל להתקפל.
חסרון שני - תופס הרבה נפח, עבורי שמטייל עם משפחה בג'יפ שתמיד עמוס עד הגג זה לא מתאים, אני משתמש כאמור בג'ק בקבוק הידראולי 2 טון שכמעט תמיד עושה את העבודה והייליפט בחוץ כגיבוי ולמקרים מיוחדים. אין מה לעשות, הייליפט עושה את כל מה שכל ג'ק אחר עושה והרבה יותר, בעוד כל הג'קים האחרים מוגבלים מטבעם. אבל ג'ק עגלה יעיל הרבה יותר מג'ק בקבוק אם אתה מוכן לשלם את המחיר ויש לך מקום לאחסן אותו בג'יפ.
לקרפטסמן יש יבואן בארץ - לירן סברוב חבר האתר הוותיק. https://he-il.facebook.com/craftsman.il
ג'ק עגלה אלומיניום עוד יותר גדולים הם הפתרון המקובל במרוצי מדבר בארה"ב, להחלפת גלגל 37-39 אינץ' במכוניות עם מהלך מתלה של מטר.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
ג'ק מכני פשוט, מקורי של היילקס לפני דור הויגו.
מתאים בול לרכב, ועם מצרפים בוק עץ עבה כהגבהה או הרחבת בסיס, יש לך מתכון פשוט ומנצח.
ככה אני נוסע ביום-יום.
זה לא תחליף להייליפט, ולא אמור להיות אבל פותר את רוב הסיטואציות, בייחוד כי הוא מרים את הרכב מהסרן, ולא מחייב כמו הייליפט את בפתיחת כל המתלה.
במקום שג'ק בקבוק לא יציב, גם הייליפט ובמקום עגלה, אפשר להשתמש בג'ק בקבוק..
לפני ההייליפט, זה היה כלי החילוץ גם משקיעות של רכב בודד..
חופרים, מרימים למעלה, ממלאים מתחת לגלגל וחוזר-חלילה עד שהרכב למעלה ואפשר לנוע קדימה.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
אני עם ג'ק מקורי של דיפנדר. מהלך של מעל חצי מטר, בסיס רחב, לא מועד לפורענות כמו היליפט(עובד על הברגה).
החסרון היחיד הוא הראצ'ט המקורי. מצד שני, עובד נפלא עם מברגה ודרייב 1/2. 10 שניות להרים, 5 להוריד.
עמי, הזכרת לי דברים שרציתי לשכוח. להרים דיפנדר עם ג'ק מקורי...אין הרבה יותר זוועה מזה.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
שכחתי לרגע...בסילוורדו של העבודה יש לי ג'ק בורגי.
נפתח ל 47 ס"מ ,תלת מיפרקי .
sent from TIZ EL NABI
LAND ROVER = THE ULTIMATE JEEP IMPROVEMENT
חיים יה משועמם אחד , תפסיק לנסות להמציא את הגלגל , במיוחד כשאתה חושב על גלגל מרובע.
* רצית להרים את הרכב מגובה מינימלי ...
* רצית להרים את הרכב לגובה במינימום פעמים ...
* רצית להרים את הרכב מכל פני שטח ....
* רצית להרים את הרכב עם מקסימום יציבות ...
* רצית להרים את הרכב במקסימום פשטות ....
אז קבל .....http://www.sos-shop.co.il/show_produ...40&page_id=215
יש כאלו גם למשאיות .
zagi - touch wood בניית דקים , פרגולות צימרים ובתי עץ
ובחורף גם שרות לתנורי ארובה ( עץ , גז ונפט\סולר ) שגיא - 0524752200
לאט לאט אני משתכנע שהפתרון הנכון טמון בג'ק מספריים חזק שיתן פתרון גובה ל- 35 ס''מ עם גובה התחלתי של 15 ס''מ. הפתיחה שלו צריכה להיות במנואלה עם אפשרות למברגה חשמלית סטנדרטית לשם הפינוק שבהרמה.
תחכו שנה - ויהיה אב-טיפוס.
מברגה חשמלית שמתחברת עם תנינים למצבר (מוסבת ע"י צביקי) כבר יש.
נשאר רק לחבר בוקסה לג'ק. חיים קלים...
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
שמרו על קשר