תחליף חיישן חום מנוע, והסופה תניע.
זה אחד משלושת החיישנים שבלעדיהם, למיטב ידיעתי, הסופה לא מניעה.
שלום לכולם.
הבעיה בסופה 95 מנוע בנזין. כאשר המנוע קר הסופה לא מניעה. יש סטרטר ויש פיקוד מרססים אבל אין ניצוץ מהפלגים. כשחם הגיפ מניע כמו שעון...אציין כי כוייל הוחלף וחוטי הצתה . המחשב מראה קוד 22. הבנתי שזה חיישן שיושב על הפלאנג, אבל מה הקשר לניצוץ? אולי חיישן קאמשאפט? מישהו יודע איזה חיישן להחליף? תודה.
תחליף חיישן חום מנוע, והסופה תניע.
זה אחד משלושת החיישנים שבלעדיהם, למיטב ידיעתי, הסופה לא מניעה.
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
יש מספר חיישנים שאם המחשב לא מקבל מהם ok הוא לא נותן פקודה לקויל לעבוד ומשם למפלג ואז אין ניצוץ, גם חיישן קראנק הוא כזה
במחשבה שנייה, זה יכול להיות גם החיווט מהמחשב לחיישן שקרוע/ניתך/נחלד.
החיווט חיישן חום המנוע עובר יחד עם צמת המזרקים, מעל ראש המנוע.
אם יש לך כוונה לפתוח - דע מראש שאתה עשוי להסתבך עם צבעי חוטים, ולהדרש לשיפוץ הצמה.
אם כן - עדיף לעשות זאת פעם אחת וטוב.
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
תבדוק גם את הקונקטור של הכויל הצתה. יש סיכוי שהמגע של הפלוס שלו רופף מעט בתוך הקונקטור. זה מסתדר עם התופעה שהוא קר הוא לא מניע ושהוא חם אז הוא מתפשט מעט ויש מגע.
שאתה אומר פיקוד מרססים אתה מתכוון לפולס שהם מקבלים מהמחשב נכון?
בדקת שהם גם מקבלים + אחרי סויץ'?
take the best and make it better
לחץ בחליל זה בסדר אבל זה לא אומר שהמזרקים מקבלים פלוס ופיקוד מהמחשב?
ניסית להחליף את הממסר asd?
מאיפה אתה בארץ?
take the best and make it better
את הכויל החלפת באחד חדש?
עשית משהו לאחרונה בגיפ שקשור לחשמל?
איך אתה כן מצליח לגרום לה להניע אם אתה אומר שהתופעה נעלמת שהמנוע חם?
ניסית לתת פלוס ישיר מהמצבר לכויל (חוט ירוק עם פס שחור)?
take the best and make it better
הרבה תודה על העזרה..כשקר אני תופס סטרטר הרבה זמן ואז מניע..וגם אז לוקח זמן עד שהמנוע עובד עגול. בדקות הראשונות זה נשמע כמו סתימות דלק ובקפיירים..וכשחם והגיפ חונה בחוץ הוא מניע מצויין..
- - - Updated - - -
הרבה תודה על העזרה..כשקר אני תופס סטרטר הרבה זמן ואז מניע..וגם אז לוקח זמן עד שהמנוע עובד עגול. בדקות הראשונות זה נשמע כמו סתימות דלק ובקפיירים..וכשחם והגיפ חונה בחוץ הוא מניע מצויין..לגבי החשמל לא נגעתי..הבעיה היתה ורק עכשיו החמירה..הכוייל לא חדש הוא בן שנתיים ויש לי אחד שהיה בגיפ וגם אותו ניסיתי..האמת שפתחתי את החיישן חום והיתה עליו המון אבנית. ניקיתי עד שהנחושת נוצצת. נראה מה יהיה כשהגיפ יתקרר.
- - - Updated - - -
הרבה תודה על העזרה..כשקר אני תופס סטרטר הרבה זמן ואז מניע..וגם אז לוקח זמן עד שהמנוע עובד עגול. בדקות הראשונות זה נשמע כמו סתימות דלק ובקפיירים..וכשחם והגיפ חונה בחוץ הוא מניע מצויין..לגבי החשמל לא נגעתי..הבעיה היתה ורק עכשיו החמירה..הכוייל לא חדש הוא בן שנתיים ויש לי אחד שהיה בגיפ וגם אותו ניסיתי..האמת שפתחתי את החיישן חום והיתה עליו המון אבנית. ניקיתי עד שהנחושת נוצצת. נראה מה יהיה כשהגיפ יתקרר.
קודם כל אין בעד מה.
שנית אני מציע לך כמו קודמיי להחליף את החיישן כי אחרי הכל המחשב זורק קוד תקלה שקשור אליו. קצת קשה לי להאמין שהבעיה נובעת מבעיה בחיווט כי כשמהנוע חם אתה אומר שהכל בסדר וקצר/נתק בצמה אמור להשפיע כל הזמן ולא רק שהמנוע קר.
יכול להיות שיש לך שילוב של כמה בעיות בו זמנית אבל קודם אתה צריך לטפל במה שידוע ולהמשיך משם.
תמשיך לעדכן.
קודם כל אין בעד מה.
שנית אני מציע לך כמו קודמיי להחליף את החיישן כי אחרי הכל המחשב זורק קוד תקלה שקשור אליו. קצת קשה לי להאמין שהבעיה נובעת מבעיה בחיווט כי כשמהנוע חם אתה אומר שהכל בסדר וקצר/נתק בצמה אמור להשפיע כל הזמן ולא רק שהמנוע קר.
יכול להיות שיש לך שילוב של כמה בעיות בו זמנית אבל קודם אתה צריך לטפל במה שידוע ולהמשיך משם.
תמשיך לעדכן.
שמוליק טיולי ג'יפים - https://www.facebook.com/profile.php?id=100090887897260
כל הקודים האלו צצו אחרי שחיברת פלוס ישיר לכויל?
כי יש פה גם קודים של חיישן מצב מצערת ומנוע צעדים בנוסף למזרקים וחיישן חום.
תנתק את המינוס מהמצבר למשך 5-10 דקות, חבר אותו ותנסה להניע ואח"כ תבדוק קודי תקלה. נשמע לי קצת מוזר שחיבור פלוס ישיר לכויל יקפיץ לך את כל הקודים האלה.
חיברת את הפלוס הישיר לחוט הירוק עם פס שחור נכון?
take the best and make it better
קודם כל אם הקודים האלה היו בעבר ולא טיפלת בהם אז מן הסתם שהם יקפצו עוד פעם.
אני מראשון לציון ואני לא מגיע לאזור שלך.
לא יוצא לך להיות באזור המרכז עם הגיפ?
כמו שזה נשמע יש לך שילוב של כמה בעיות אבל לפי מה שאתה מתאר אני חושש שיש גם קצר/נתק בצמה של המזרקים, שוב זה השערה כי כל החיישנים שמופיע להם קודי תקלה אצלך יושבים על אותה צמה וזה לא סביר שכל החיישנים האלה יהיו תקולים בעת ובעונה אחת.
take the best and make it better
שמרו על קשר