השאלה היא מה אתה מחפש?
אתה נעול דווקא על CJ5 אספנות ישן עם מנוע 4 צילינדר?...
כי בסכום הזה אתה יכול למצוא CJ6/8 חדש בעשרים שנה, אולי פחות "קלאסי", אבל הרבה יותר ג'יפ.
שלום רב.
ככל הנראה יש בארץ הרבה אנשים שמבינים בג'יפים מסוג CJ - מבקש מכם קצת עזרא...
תוכלו בבקשה להעריך כמה שווה הג'יפ שבתמונות - לפי דברי הבעלים - הוא פירק את המנוע והחליף שם כל מה שצריך + הג'יפ מקורי לגמרי + עשו לו ניקוי חול - הצבע הלבן זאת צביע חובבנית - צריך להחליף צמיגים - אין ברזנט סגירה - צריך לחבר את החשמל לפנסים של הרכב (יש את הפנסים)...
מה דעתכם שווה 20,000 ש"ח ?
כל דעה תתקבל בברכה תודה.
![]()
נערך לאחרונה על ידי SagiBugani; 21-07-14 בשעה 10:29. סיבה: טעות כתיב
השאלה היא מה אתה מחפש?
אתה נעול דווקא על CJ5 אספנות ישן עם מנוע 4 צילינדר?...
כי בסכום הזה אתה יכול למצוא CJ6/8 חדש בעשרים שנה, אולי פחות "קלאסי", אבל הרבה יותר ג'יפ.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
היי שגיא
לפי התמונות ולפי מה שאתה מספר על הרכב,
אתה תצטרך להשקיע המון בשביל להשמיש אותו כמו שצריך בין אם לטיולים ובין עם לנסיעה מנהלתית ביום יום.
תכין מזומנים רבים...
rantop תודה על תגובתך. תוכל בבקשה להגיד לי, ככה ממבט על התמונות במה לדעתך אצטרך להשקיע?
תודה מראש.
לא שווה
סתם שתדע - זה לא רכב יומיומי בכל פרמטר - נוחות, פרקטיות, אמינות, ביצועים, בטיחות, צריכת דלק....
זה אוטו שמתעסקים איתו רק כי אוהבים. כתחביב. כרכב שני או שלישי.
גם לגבי "לקנות בזול, למכור ביוקר"... אני מקווה שאתה לא שואב השראה מכל מיני תכניות טלויזיה אמריקאיות בערוצי דיסקברי/נשיונל ג'יאוגרפיק... להביא את האוטו הזה למצב יפה יעלה לך הרבה. למכור אותו אחר כך.... תצטרך סבלנות של פיל. ואני לא מדבר על רווח.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
תשאיר אותו במרר, או בירכא (לפי התמונות).
מה שאתה רוצה לא יקרה ולא תרויח שקל.
מכור את הרכב שלך, וקנה, בלי לחץ, מה שתרצה.
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
מדובר על ג'יפ שאיננו מתאים לטיולי שטח באמת ( מנוע חלש ומיושן וזולל דלק הרבה יותר מששה צילינדר ) .
מצד שני גם ערך אספני אין לרכב הזה ( זה לא מודל 42 ראש שטוח ) .
בסכום שציינת ניתן לרכוש CJ8 ששה צילינדר - הרבה יותר ג'יפ , ובהחלט יכול לשמש כרכב יומיומי .
אילן
כבעלים של CJ5 משנת 66 אני יכול לתרום את התובנות הבאות:
1. זה ג'יפ קלאסי מקסים עם המון אופי.
2. הוא רלוונטי רק לאנשים שאוהבים לתקן ולשפץ מיכלולים לא פחות מלטייל.
3. ובהמשך ל2, הוא רלוונטי רק לבעלי ידע טכני וידיים ימניות שיודעים ומוכנים להשקיע בו המון שעות עבודה.
4. בתאוריה, אפשר להישתמש בו כרכב יום-יומי אבל כדאי להשאיר זאת בתאוריה.
5. זה ג'יפ מצויין לטיולי שטח באמת. הוא עז הרים שמפתיע כל פעם מחדש. בגלל המנוע החלש הוא לא מככב בדיונות ובוץ עמוק ודביק.
6. הוא קטן ומתאים רק לזוג.
7. אם אתה לא מחפש קלסיקה ולא מחפש פרוייקט והנסיון שלך זה טריוס - רד מזה.
Men don't quit playing because they grow old, They grow old because they quit playing
המון תודה לכולכם על הרצון הטוב והעצות. הבנתי שלא כדאי לבצע את ההחלפה - אמשיך במכירת הטריוס![]()
שמרו על קשר