עוד אחת מנפלאות הגיר האוטומטי...
איפה האחריות?
טוב אני יתחיל בסוף הסיפור
ביום שבת הגיע גרר לאילת ולקח את הגראנד ליבנה לאחר ששוב הלך הגיר לעולמו
עכשיו נחזור להתחלה
לפני 3 חודשים התחילה הרפתקה אחרי שאישתי שברה את הגיר לאחר שניסתה לעזור לרכב שקוע (רשמתי בזמנו בפורום)
הגייפ עבר לידי הרופא הקבוע והוחלף הגיר באחד מיבוא שבוע לאחר מכן (יום שישי) השפריץ שמן מהגיר החדש
לא צריך לספר לכם על העצבים שוב גרירה ועוד יותר עצבים
עברו כמה ימים הוחלף הגיר שוב באחד אחר אספתי את הגייפ (כמובן שנשכתי את הלשון לא להגיד מה שאני חושב על ההתנהלות של הרופא)
שוב יום שישי אני מגיע לעבודה ורייח של שמן שרוף פתחתי מכסה מנוע וחושך בעינים כול המנוע מלא שמן גיר
טוב סף העצבים אצלי הגיע לשמים טלפון לרופא שניגמר במריבה (עצביםםםםםםםםםםםםם)
לאחר כמה שיחות של מכרים משותפים החלטתי לחשוב חיובי ולהחזיר את הגייפ אליו(אולי חוסר מזל יכול לקרוא עדין הוא בעל מקצוע בין הטובים שיש )
אחרי כמה ימים הגיע השיחה בוא מוכן
לקחתי נפרדנן בחיוך ואני בתקווה שניגמרה הפרשה ואפשר להמשיך בחיים
טוב יום רביעי האחרון הגייפ בטיפול אצלו (קורונה קידמי ונאבה שמאלית הוחלפו
יום חמישי 5 בבוקר יוצאים לאילת עוד גייפ איתנו יורדים לנופש עם טיול נחמד באזור
הנסיעה עברה בכייף עד חירידות של ים המלח
הגיר התחיל להוריד הילוכים ונתפס בשלישי
אני כבר יודע את הבעיה והמחלה עוצר בצד שיחת טלפון לרופא ההוראה לתת לגיר להתקרר כי יתכן והתחמם מידי
טוב מוצא פינה עם צל ויושבים
עברה שעה מניע את הגייפ משלב להילוך מתקדם מוזר אבל זז
ממשיכים בנסיעה לא עובר את 60 קמש נוסע עוד עשר דקות ושוב זה מתחיל
שוב טלפון והפעם העצבים וחוסר הסבלנות מתחילים לצאת אבל נושך את הלשון ומדבר יפה
טוב אני מוציא את המדיד של השמן גיר חושך בעינים שמן שרוףףףףףףףףףףףףףףף הלך הגיר (זה הגיר השני)
שוב טלפון לרופא ומקבל תשובה כואבת תעלה אותו על גרר (כמובן על חשבוני)
טוב אחרי שהבנתי שזהו ניגמר הסיפור שלחתי את האישה והבנות למלון ואני המשכתי בנסיעה איטית למלון
הזמנתי גרר ואחרי זה השכרתי רכב
יצאתי מהבית בחמש בבוקר והתחלתי את הנופש בשעה 6 בערב אחרי שסגרתי את כול הפינות
טוב הגיע גרר ביום שבת על הבוקר (7) לקח את הגייפ
בסביבות השעה 4 היתקשר אלי הגרר ואמר לי שאם בעל המוסך יכול לקבל את הגייפ באותו היום במקום שהגייפ יעבור לאחסנה
כמובן ששוב התקשרתי והתשובה היתה אני עם הילדים לא עובד בשבת
אני חושב שאם זה היה הפוך ההייתי טס לפתוח ולקבל את הגייפ אחרי פאדיחה כזאת
זהו כמובן שהגייפ היה באחסנה ללילה והגיע היום בבוקר אליו עדין לא התקשרתי כי אני עמוס בכעס
אחרי כול הכסף (הרבה כסף המון) וזה היחס שאני מקבל
זהו סימתי הוצאתי את העצבים לא השתמשתי בשם המקורי כי אני לא חושב שצריך לפגוע וללכלך
אז קראתי לו הרופא
מקווה שיגמר הסיפור בטוב
ששיהיה לכולם לילה טוב ומבורך ושקט לכול עם ישראל
עוד אחת מנפלאות הגיר האוטומטי...
איפה האחריות?
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
דרור , נראה לי שאחריות הייתה לגיר רק לא למסביב ( גרירה,ריצות...)
Real jeep don't die - thay get rebilt.
אני יגיד את האמת
לא רוצה אחריות
רוצה עבודה כמו שצריך
רוצה תמורה נאותה עבור התשלום
אני לא חושב שמה שאני מבקש זה מוגזם
מוגזם? שילמת כסף טוב עבור עבודה לא קטנה ולא זולה. ועוד איך אתה רוצה אחריות!
מה שהכי חשוב לדעתי - בעל מקצוע זה לא רק לדעת לעשות עבודה טובה, אלא גם לתת ללקוח את התחושה שיש על מי לסמוך ושיש לו אוזן קשבת ו"בית" גם כשקורות תקלות כאלה - וזה בהחלט יכול לקרות.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
פוקסי
לא הגיוני, לפי דברייך 3 גירים אחד אחר השני. משהו רוצח אותס סידרתית
בדקת צנרת קירור שמן גיר או רדיאטור גיר שלא סתום?
את זה הרופא המקצוען אמור לבדוק, כאילו?...
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
יכול להיות שהרופא טומן ראשו בחול?
לא רואה מעבר למשקפיים, ישנם גם רופאי אליל כאלה, יחליפו עוד כמה גירים עד שינסו לבדוק למה זה נופל עליהם.
כול המערכת נבדקה בזמן ההחלפה של הגיר הראשון
רציתי לעשות קולר שמן נפרד לגיר אבל יש מקורי אז הוא אמר של צריך
בקיצור אני יעדכן אם יהיו התפתחויות
יש מספיק גירים במדינה ? אולי צריך להביא קונטיינר חדש בקצב הזה ?
משהו רקוב בממלכת דנמרק. תגלה את זה בגיר השישי.
דודי אם לא תהיה ברירה ותרצה להחליף רופא דבר איתי (אני בעד למצות את האחריות כמובן)
אני חושב שקולר נפרד דרוש בדחיפות. בטח ברכב משופר שמייצר יותר עומסים.
אבל אני גם משוכנע שגיר אוטומטי זו רעה חולה וזו אחת הסיבות שלמרות שזה רכב מדהים, אני ממש לא רוצה אחד כזה.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
יש מקורי???!!!!!
ידידי ב wj אין קולר נפרד לגיר שמחובר בשרשור לרדיאטור כמו שיש ב zj
הקולר הקטן שיש מקדימה שיך להגה כח ולמערכת ההידראולית,
בדיזל יש קולר ייעודי לגיר , יושב מתחת לרכב
טוב עכשיו זה השיא
הטענה שלו היא בגלל שיש לי יחסי העברה 4.88 ואני נוהג מהר חותר מידי אז זה גומר את הגיר
מבינים הוא חושב שבמהירות של 120 קמש כנראה אני על 10000 סיבובי מנוע
טוב אני מתחיל להישבר ממנו הסבלנות ניגמרת
אגב יש קולר מקורי בגייפ בדוק שיש
יש ראדיאטור משותף גם לגיר ולעוד משהו שאני לא זוכר
והוא לא קטן בכלל
פוקסי נשמה, אתה מתיש אותי, תקשיב לזקנים.
מתוך הנחה שלא הוסיפו בעבר רדיאטור חיצוני "אפטר-מרקט"...
WJ עם מנוע בנזין V8 2001-2004 קירור שמן הגיר משותף לרדיאטור הרגיל, ככה יצא מהמפעל.
מה שאתה רואה בצד, רדיאטור קטן יותר, הוא לקירור שמן ההגה ההידראולי, כיוון שהשמן הזה משותף גם למאוורר ההידראולי, הוא זקוק לקירור משופר.
אוי ואבוי אם הרדיאטור משותף גם לגיר וגם להגה, אני לא רוצה לחשוב איזה קוקטייל יש שם.
מה שכן נתקלתי בעבר במכונאי מסויים שחיבר את הקולר של ההגה לגיר.
כל האמור לעיל לא מצביע בהכרח על התקלה שיש לך , רק לצורך ההשכלה הכללית,
חייבים לבדוק את הסביבה, ישנן סיבות רבות העלולות לגרום לרצח סידרתי של מספר גירים.
חלקן מחוסר ידע והבנה בהרכבת הגיר, סתם כדוגמה.. בהרכבת הפילטר ישנו אטם, "או רינג" קטן שצריך להרכיבו על הכניסה בגיר ועליו את הפילטר, ישנם כאלה שמרכיבים אותו על הפילטר ואז דוחפים לגיר, מכאן עד ללחצים משוגעים של שמן המרחק קצר.
ישנן תקלות בסלנואידם ובחיישנים שונים על הגיר, לפעמים כתוצאה מאבחון לקוי מחליפים גיר תקין בגיר אחר, אך מעבירים את כל החשמל והחיישנים הדפוקים מהגיר הישן, והתקלה ממשיכה וחוזרת, והדוגמאות רבות...
לך למי שמבין ומסוגל לתת לך פתרון ואחריות.
הגיע הזמן להחליף רופא לאחד שמבין מכונאות וסימפטומים ולא רק מפרק ומרכיב כי זה קל/ משתלם יותר.
שמרו על קשר