Close
עמוד 2 מתוך 5 ראשוןראשון 12345 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 21 עד 40 מתוך 94
  1. #21
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,429

    ברירת מחדל

    זה בהחלט יכול לעזור בסל"ד נמוך.

    זה יפגום בתאוצה. חלק ממומנט המנוע ילך על האצת גלגל התנופה במקום על האצת הרכב.

  2. #22
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    פלקסוס
    אתה מצחיק אותי עד כדי גיחוך
    אם היית מסתכל על נתוני המומנט שכפיר זרק לאויר היית לומד ודי בקלות על הפרש משמעותי
    לדוגמה מנוע סמוראי שמוציא 100 נ/מ ב4500 סלד יוציא הרבה פחות מזה ב3100 שהוא הסל"ד המקסימלי של מנוע 1.6 8 שסתומים שמוציא 112 נ/מ
    אם נניח (וזה לא יהיה מופרך)שב3100 סל,ד מנוע הסמוראי יוציא רק 85 נ/מ כבר הגעת להפרש של27 נ/מ
    אז נכון שבמושגי מפלצות אמריקאיות זה לא הרבה אבל מצד שני גם לא צריך להזיז הרבה משקל ועל אותו משקל של סמוראי 27 נ/מ זה 25אחוז מומנט לטובת ה1.6
    עכשיו להשוואה שערכת בביתך :
    1)גודל הצמיגים שלך משמעותי ביותר לעומת המקורי בייחוד בטיפוס על מדרגות/אפילו אבנים קטנות בכביש
    2)יחסי ההעברה שלך ושל הרכב הנבדק שונים מהותית
    ויש עוד פקטורים שיוצרים בדיקה לא רצינית בעליל

  3. #23
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    חולון 052-8377519
    הודעות
    474

    ברירת מחדל

    נקסוס יחסי העברה נותנים לך קצת פחות מ 80% יותר מומנט אתה מסכים איתי ?
    וה1.6 עדיין עם יחסי העברה מקוריים ו215\75 אז ברור שהוא יכבה ! 300 סמ"ק לא הפכו אותו לדיזל עדיין ואל תשכח שהוא עם גלגל תנופה קליל של סמוראי שזה גם עוזר לכיבוי מהיר

    אישית לי מספיק יחס של ה84 זה מאפשר לי גם בעלייה חדה לסובב מהר את הגלגלים ולנצל את האינרציה.. בשביל לעלות (בלי להתהפך)

    אני בבור ביום שישי .. :wink:

    וגיל אם אתה רוצה להגדיל מומנט בשיטה הכי קלה.. תקשר אלי ואני משיג לך קאמשפט חם
    במחיר של calmini
    מה שיקרה זה שהשסתומים יפתחו יותר ויהיה לתערובת יותר קל להיכנס למנוע..= יותר מומנט יותר הספק... גם בסל"ד נמוך
    הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש

  4. #24

    ברירת מחדל

    סושי, מה לגבי כביש? שם הצמיג שלי הוא רק חסרון... ברור שיחס ההעברה עדיף, זו בדיוק הנקודה!

    קח את הדוגמא של כפיר: הוא עלה מכשול X ב1500 סל"ד. בוא נניח לרגע שאם הרכב שלו היה עולה ב1300 זו הייתה המהירות המינימאלית ההכרחית לעליית המכשול, אבל המנוע היה נכבה לו מזה. אז אם הוא היה שם יחס העברה נורמלי, הוא היה ניגש בקרוב ל3000 סל"ד לאותו המכשול ובאותה המהירות... עכשיו תגיד לי, מנוע שמספק 101 כ"ס לעומת ה1.6 שמספק 88 אבל עם יותר קג"מ, מי מהם יתן הספק יותר גדול בדוגמא הנוכחית? ברור שה101, כי יש יחס העברה. הוא גם כנראה יתן יותר מה1.6 עם יחס העברה, אבל זה כבר תלות בסל"ד. עכשיו אתה מבין? הרי בזחילת סלעים מה שמשנה לי ברגע שיש לי את יחס ההעברה - שהוא תנאי הכרחי לסמוראי - זה האם אני מוזרק (והמנוע בדוגמא שלנו כאן כן מוזרק) ולכמה הספק ביחס למהירות אני יכול להגיע. בגלל שאני מדבר על יחס העברה של 1:70 בערך, אין שום בעיה להגיע להספקים נורמליים...

    בגלל זה, חביבי, אני מעדיף מנוע עם הספק גבוה יותר. התירוץ של כפיר ש"הוא לא משתמש בחצי קלאץ'" פשוט מגוכח, אפילו דיפנדר מקורי משתמש בחצי קלאץ' והנתונים שלו "קצת" יותר טובים מהסמוראי של כפיר, בייחוד בק"גמים.

    לסמוראי אין שום ברירה, עם יחס העברה של 1:30 ומבחר מנועים עלוב לחלוטין אתה חייב יחס העברה כדי לזחול כמו בנאדם. אם כבר יש לך יחס טוב, אין שום מניעה מנסיעה במכשולים במהירות איטית ובסל"ד גבוה, איפה שהספק המנוע עדיף. אם אני כבר נוסע על הספק, אני מעדיף מנוע עם יותר הספק, נכון?
    זה הרעיון.

    כפיר, אתה אומר בדיוק את מה שאני אומר: עדיף יחס העברה נמוך. אני רק הוספתי לטענה שברוב המקרים בגלל היחס הזה אני מסוגל להגיע יותר קרוב לשיא ההספק, אז אני מעדיף מנוע עם יותר הספק מראש. ביננו, כשהמנוע שלי ימות יוכנס 1.6 רגיל ולא אחד כמו בדיון, אבל רק כי אין להשיג כזה במחיר שפוי. אל תתיחסו לזה כאל דיון כללי האם עדיף 1.3 או 1.6, תתיחס לזה כמו מה שזה: האם עדיף 101 כ"ס עם פחות מומנט, או 88 עם טיפה יותר?

  5. #25

    ברירת מחדל

    טוב, דיברתי עם סושי בטלפון והבנתי איפה אנחנו לא קולטים:
    סושי מתייחס להשוואה בין שני רכבים שההבדל היחיד בינהם הוא המנוע. הוא אומר שבמצב כזה, עדיף ה1.6 משום המומנט המוגדל ועם זה אני לא מתווכח.

    אני פשוט טוען שכדי לקבל סמוראי שזוחל סלעים אתה ממילא חייב להוריד יחס העברה ואז המשוואה משתנה.

    זה לדעתי די סוגר את זה...

  6. #26
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Aug 2004
    מיקום
    בעבודה - כל יום כל היום.
    הודעות
    1,266

    ברירת מחדל

    אלון , 1.6 עם יחסי העברה כמו שלך יקרע לך את הגיר יחד עם הטרנספר החוצה לא ?

  7. #27

    ברירת מחדל

    גם ה1.3 המעפן שלי כבר הטיס לי את הטרנספר לצד ימין של הרכב. יצאתי אידיוט, אמרתי "לי זה לא יקרה כי אני נוהג רגוע" וכל מה שנדרש היה מכשול קשה אחד בטיול לדרום, מהסוג שאין לך ברירה בו - או קצת גז, או נשאר למטה. אז נתתי קצת גז, האוטו קיבל את המשקל על האחוריים בבת אחת, הטרנספר זז. אידיוט, כבר אמרתי?

    יש לזה פתרונות. תושבות טרנספר מחוזקות, כמו אלו שאני בונה שבוע הבא. אני אשים להם מידות כמובן, שיהיה לכולם.

  8. #28
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    אמרתי לך respect the elderly לא ?
    אם היית מקשיב לי ומחזק לפני כן :twisted:
    חוצמזה הבנת הנקרא : לקרנף יש רק רכב אחד עם יחסי העברה x האופציה שעומדת בפניו היא מנוע 1.3 מסוג y או מנוע 1.6 כלשהו
    בשום מיקרה לא דובר על יחסי העברה
    אני טוען שלכל שימוש למעט אולי חול (וגם זה בספק) עדיף ה1.6 אפילו החלש ביותר ולו בגלל ששיא המומנט נמוך ב30 אחוז (ויותר) ממנוע ה1.3 הסטנדרטי וכאן ממש מדובר במנוע שחי בסל"דים גבוהים (gti ) כך שגם שיא ההספק וגם שיא המומנט לא מתאימים לרוב היישומים

  9. #29

    ברירת מחדל

    אני לא בטוח. עזוב רגע את נושא היעילות של המנוע, זה עדיין חוקי ו1.6 לא. זה גם מוזרק.

    אם היה לי מנוע כזה יושב בבית, אם כל ההתאמות לא היו יקרות מדי או מסובכות מדי, אני מניח שהייתי מתקין אותו ובלבד שהעלות הסופית איננה עולה על עלות התקנת מנוע 1.6 בעל נתונים דומים (הזרקה וכד').

  10. #30
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    נקסוס
    אתה טועה
    זה לא חוקי כנ"ל לא מנוע של ג'ימני ואני ממש לא רוצה לפתוח כאן דיון (יש האזנות :twisted: )
    מנוע 1.6 סטנדרט קרבורטור לא דורש שום התאמות למעט מתאם בין הגיר למנוע ואולי שינוי קל בתושבות (לא בטוח)
    מנוע gti מצריך מחשב הזרקה - צמה - מיכל דלק עם משאבה טבולה או משאבה חיצונית חשמלית
    כפי שאתה יודע את כל הנ"ל לא מקבלים בחינם :P
    יותר פשוט להגיד "טעיתי" :mrgreen:

  11. #31

    ברירת מחדל

    טוב אז המנוע נחת אצלי היום
    נראה טוב ואני רוצה להשלים אותו ולהדליק אותו בחוץ
    המנוע הגיע גם עם סטרטר ואלטרנטור וגם גיר של הgti
    ההחלטה היא להתאים לו הזרקה של בלנו כולל צמה, מחשב, מצערת, מפלג ואולי גם מזרקים אם השקעים לא יתאימו.
    אני ישתדל לצלם תמונות
    כמו כן הגיע אלי אתמול למוסך מנוע 1.6 16 שסתומים עם דיסטרבוטור עומד שכנראה היה בגראנד ויטרה או משהו דומה המנוע הותקן בבלאנו ולכן יש לי כרגע בצד קאמשפט ודיסטרבוטור אם אני ירצה להחליף למנוע 1.6
    קובי

  12. #32

    ברירת מחדל

    ועוד משהו קטן
    אין צורך במתאם בין הגיר למנוע
    משאבה חשמלית יש בחינם
    חשבתי על הסבה לסעפת עם שתי קרבורטורים אבל לקנות צמה ומחשב יעלה לי יותר זול ויותר אמין

  13. #33

    ברירת מחדל

    סושי, אני לא מבין גדול בחוק. אבל אם הנפח זהה ויש מנוע מוזרק שמותקן על שלדה זהה, זה לא אמור להיות מאושר?

    עזוב, זה באמת לא חשוב. כשיהיה לי אחד כזה להתקנה, אני אברר... :lol:

  14. #34
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    חולון 052-8377519
    הודעות
    474

    ברירת מחדל

    לפי כמה אנשים שכבר העבירו מנועים כאלה... חוקי לגמרי
    הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש

  15. #35
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    דיזה מן
    זה שהעבירו וזה שזה כתוב ברשיון לא יעמוד בבחינה מדוקדקת של העניינים והכל ייפסל
    מכשירי תנועה לא מאשרים השתלת ג'ימני בסמוראי וזה בדוק כי אין לכם מושג כמה ניסיתי לשכנע את רלף המהנדס של מכשירי תנועה לאשר לי השתלה כזו ללא הצלחה אז הסתפקתי במנוע של 98 שזה כן מאושר והרכבתי לו קרב ' " קצת" יותר חזק :twisted:

  16. #36

    ברירת מחדל

    טוב אז היום השגתי צמה ומחשב של בלאנו
    דיסטרבוטור יש
    הבעיה הכי גדולה שלי כרגע היא המצערת , כנראה שאני יחרוט מתאם למצערת של הבלאנו ויסגור את הסיפור.
    רצועת טיימינג גם דורשת החלפה ואני כרגע בחיפושים
    זהו בנתיים תמונות יעלו אולי מחר נראה אם אני יזכור לקחת את המצלמה
    מי שרוצה לראות את המנוע מוזמן למוסך
    קובי

  17. #37

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי dizza man
    נקסוס יש נוסחא למצא את המומנט בסל"ד נתון לפי כ"ס מהלך בוכנה יחס דחיסה ואולי חסר לי עוד משהו.. תבדוק את זה אני לא מוצא
    ..
    אם המומנט בליברהXרגל:
    Torque X RPM
    Horsepower = ------------
    5252

    אם המומנט בניוטוןXמטר, תעשו לבד את ההמרה (לא זוכר בעל פה. מצטער, התעסקתי יותר מדי עם כלים אמריקאיים... אבל כמה שאני זוכר זה משהו כמו 9000 וקצת במקום ה5252)

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  18. #38

    ברירת מחדל

    סושי תגיד, איך המנוע 98 ?
    הרכבה מסובכת ?
    דרושות התאמות מיוחדות ?
    בכמה אפשר להשיג מנוע כזה וכמה עלות העבודה הכוללת ?
    ושוב פעם לשאלה הראשונה איך המנוע הזה לעומת האלטרנטיבות ?

  19. #39
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    איזה אלטרנטיבות
    זה המנוע היחיד שחוקי g13ba זה קוד הדגם
    המנוע מצויין האוטו נוסע שגעון בייחוד עם קרב טיפה משופר
    הרכבה פשוטה התאמה אחד לאחד דרוש שיוף קל לאחת התושבות על מנת להרכיב את תופסן כבל הקלאץ הישן (כדי לא להחליף כבל קלאץ) וזהו

  20. #40
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    חולון 052-8377519
    הודעות
    474

    ברירת מחדל

    אלידע ,ההבדל במנועי סמוראי המוזרקים מהמנועים הישנים יותר הוא יחס הדחיסה שעלה

    ל 1:9.5 ורצועת הטיימינג שלהם יותר חזקה (חריצים יותר עמוקים)

    כדי לזהות מנוע חדיש צריך לבדוק את הטיימינג שאכן הוא עמוק יותר ולבדוק שיש 5 חורים בפולי מנוע לעומת 4 במנוע ישן .המנועים החדישים הם בעלי 70כ"ס 6 כ"ס חשובים מאוד

עמוד 2 מתוך 5 ראשוןראשון 12345 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. לוקרים עם קיט התאמה ל- JK
    על ידי ILIYA בפורום פורום ג'יפ רנגלר JK/JL/JT
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 28-10-09, 10:55
  2. ראש כבל קלאצ'....זו השאלה!
    על ידי לביא סמו וסומו בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 08-08-09, 18:46
  3. התאמה של לוקרים לויטרה
    על ידי arnonzamir בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 18-01-09, 20:15
  4. ייעוץ קנייה - איסוזו טרופר קצר 2004 DOHC
    על ידי shmielc בפורום פורום איסוזו Isuzu
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 24-07-07, 15:11
  5. לקנות או לא לקנות זאת השאלה.
    על ידי חולה-שטח בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 07-07-03, 01:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •